Wel lache, al die lui denken onmiddelijk dat het aan hun toestel ligt en vergeten de meest voor de hand liggende oorzaak.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees nu trouwens op Tweakers dat vanmorgen een aantal providers problemen hadden. Daarom kreeg ik vanmorgen ook geen dataverbinding.
Kan zijn, maar verschillende mensen, onder wie ik, hebben er vaker last van.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wel lache, al die lui denken onmiddelijk dat het aan hun toestel ligt en vergeten de meest voor de hand liggende oorzaak.
Ik heb er sinds vandaag ook erge last van. Mag om het uur wel herstart doen om verbinding terug te krijgen. Het is al eens eerder gebeurd, dus ik denk niet dat het aan die storing lag van vanochtend. Daarnaast hebben ook andere nationaliteiten last van deze problemen. Daarom heb ik HTC Support even een mail gestuurd, met de hoop dat ze een oplossing hebben of al met een oplossing bezig zijn (dmv update firmware?).quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja, dat heb ik sinds vandaag ook. Nu al 2 keer gehad. Hoe kan zoiets? Ik zit bij Hi overigens.
correctquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:00 schreef DaFrenk het volgende:
OTA updates komen automatisch binnen begrijp ik?
Heb hem sinds gisteren en net toen ik thuis kwam, toen deed ie dat ook bij mijquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja, dat heb ik sinds vandaag ook. Nu al 2 keer gehad. Hoe kan zoiets? Ik zit bij Hi overigens.
Van mij mogen ze ook gelijk aan 3.0 beginnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)id-22-froyo-aan.html
Nu zien hoe lang HTC er over doet om er een rom van te brouwen...
En als 3.0 bijna uitkomt wilt men meteen naar 3.1 of zo. Zo kunnen we eeuwig doorgaan. Laat hun maar lekker 2.2 binnenkort vrijgeven. Dan ben ik al tevredenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook gelijk aan 3.0 beginnen
Ik las ook dat 2.2 minder werk is omdat het een algemene rom was. 1.6 zou voor specifieke toestellen zijn waar google telkens een aparte goedkeuring voor moest geven (waar de herogebruikers dus op zitten te wachten).quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:35 schreef DaFrenk het volgende:
Yeah, heb je ook wel gelijk in hoorIk heb alleen geen idee hoeveel werk zoiets is voor HTC. Maar ik gok dat een update van 2.1 naar 2.2 niet zo lang hoeft te duren als de Hero update.
Bron: http://www.androidcentral.com/most-2010-htc-android-phones-will-get-froyo-2010quote:[...] if your phone was launched this year, we will most likely offer an upgrade for it to the Froyo version. This includes popular models like the Desire and Droid Incredible as well as hotly anticipated phones like the Evo 4G, MyTouch slide and upcoming models. We will announce a full list of phones and dates once we are closer to launching the upgrades. We are working closely with Google and our other partners to ensure we have the earliest access to everything we need to provide a complete and solid Sense experience on Froyo. We expect to release all updates in the second half of this year but can't be more specific yet.
De pagina is niet opvraagbaar via je url. Tis maar goed dat je het ff gequoted hebtquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:40 schreef DaFrenk het volgende:
Niet onverwacht, maar:
[..]
Bron: http://www.androidcentral.com/most-2010-htc-android-phones-will-get-froyo-2010
Q3 of 4 dus
Is alleen mogelijk als je hem "geroot" hebt, en dan met de Apps2SD app. Of wachten tot de 2.2 versie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef Plasterk het volgende:
Ik heb m ook! screenprotector en plastic beschermding gekocht via ebay erom heen gedaan. Iemand een idee hoe ik proggies save naar de SD? kan niks vinden in de market
hoe root ik m. Klinkt als niet doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Is alleen mogelijk als je hem "geroot" hebt, en dan met de Apps2SD app. Of wachten tot de 2.2 versie.
Geen idee, maar er zijn wel tutorials voor te vinden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Plasterk het volgende:
[..]
hoe root ik m. Klinkt als niet doen
hiermee pas je wat kernel files aan, vervalt je garantie en kan je je geliefde Desiretje mee bricken als je iets fout doet,quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Plasterk het volgende:
[..]
hoe root ik m. Klinkt als niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |