Yep, hier ook vaak. Foon opnieuw opstarten werkt wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:19 schreef marcel-o het volgende:
meer mensen met internet-verbinding gezeik?. soms is het G/3G logo weg en is met geen mogelijkheid terug te krijgen.
* netwerktype wijzigen (G/3G) (wcdma only/gsm only)
* flightmode aan en weer uit.
* handmatig aan geven dat internet uit moet en weer aan.
de enige remedie is rebooten maargoed dat is niet de bedoeling. best irri als k ff wil picswappen en hij doet t niet
Ja ik heb dat probleem ook en al reeds geklaagd bij HTC via zo een online invulformuliertje. Ik hoop dat jij dat ook doet of nog gaat doen? Hoe meer hoe beterquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef marcel-o het volgende:
t is een vraag trouwens.
zijn er dus meer mensen met die klacht?
Ik heb er ook maar 1 besteld. Direct wat screenprotectors erbij. Hoesje had ik al, maar nu dan ook een stuk rubber. Kan ik afwisselen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:14 schreef Blinker het volgende:
Wat plaatjes gezien van mensen waarbij het scherm gebarst is... brrr.
Ik heb direct maar een fullbody case besteld
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160435352820quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
@gday, wat kost ie en waar heb je hem precies vandaan?
'For Anadroid Phone'quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:00 schreef Laviathan het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160435352820
Kost ongerekend ¤4.22 incl. verzendkosten.
Ja, ik heb nu ook geen data, denk dat het bij Vodafone zit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:47 schreef DaFrenk het volgende:
Als je het over de duivel hebt. Kom ik op m'n werk, zet ik WiFi uit: geen dataverbinding.
Maar toen ik wilde herstarten bleef hij op het afsluitscherm hangen! Heb hem moeten afsluiten door.de batterij er uit te halen! Hopelijk komt HTC.snel met een fix!
Tsjah, je kan natuurlijk niet alles hebben wanneer het gaan om een advertentie uit HK x)quote:
Nee preciesquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Tsjah, je kan natuurlijk niet alles hebben wanneer het gaan om een advertentie uit HK x)
Had ik ook totdat ik zelf de nieuwe radio-image erop zette.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:05 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb ook geen data, druk ik de standbij toets lang in, klik ik dataverbinding uitzetten aan, daarna reboot ik de telefoon, in instellingen data verkeer weer aanzetten en het werkt..
ja, dat heb ik sinds vandaag ook. Nu al 2 keer gehad. Hoe kan zoiets? Ik zit bij Hi overigens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:19 schreef marcel-o het volgende:
meer mensen met internet-verbinding gezeik?. soms is het G/3G logo weg en is met geen mogelijkheid terug te krijgen.
* netwerktype wijzigen (G/3G) (wcdma only/gsm only)
* flightmode aan en weer uit.
* handmatig aan geven dat internet uit moet en weer aan.
de enige remedie is rebooten maargoed dat is niet de bedoeling. best irri als k ff wil picswappen en hij doet t niet
Ik heb het probleem ook. Tot nog toe hielp een herstart, maar vandaag kreeg ik de verbinding met geen mogelijkheid terug.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Yep, hier ook vaak. Foon opnieuw opstarten werkt wel.
Haha jep, dat is 'm.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:00 schreef Laviathan het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160435352820
Kost ongerekend ¤4.22 incl. verzendkosten.
Kan best maar ik heb sporadisch last van dat ik geen dataverbinding krijg de afgelopen weken met Hi. Het ligt volgens mij niet aan Hi maar aan de Desire want ik lees verder geen klachten van andere Hi gebruikers met andere toestellen. Mijn vriendin heeft een samsung android telefoon met Hi en nergens last van.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees nu trouwens op Tweakers dat vanmorgen een aantal providers problemen hadden. Daarom kreeg ik vanmorgen ook geen dataverbinding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |