quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:55 schreef DjRex89 het volgende:[..]

Zaterdag voor het eerst weer een wedstrijd gebasketbalt met enkelbrace en ging best aardig

Alleen had ik de conditie van een slak

Gisteren naar de Super Formula League geweest op het circuit van Assen en was echt super vert!! Wat een geluid!

Uiteindelijk met een maat iets van 300 foto's gemaakt dus die moet ie nog ff uitzoeken en dan zal ik er wel een paar posten

Ik zag ook dat ze in de laatste bocht voor het rechte stuk even boem deden.. Flinke crash..
Hier:
Vrijdag gewerkt op de vrachtwagen. Daarna ff naar juwelier voor m'n ring.. in de avond lui gedaan..
Zaterdag gewerkt en daarna ff tv gekeken in m'n nest. In de avond ff naar Danzig gegaan om tot de conclusie te komen dat ik oud word

allemaal br33zers daar die op m'n T-shirt afkwamen. Werd ook nog beticht van homo zijn

____
Zondag eerst auto schoongemaakt en het huis weer een beetje schoongemaakt (ouders waren paar dagen weg). Daarna een blind date gehad en daarmee ff over het strand gehobbelt. Heb haar rond etenstijd thuisgebracht en heb toen ff een patatje gescoord. In de avond beetje gamen en TV gekeken..
Leer spaties gebruiken! Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P