De hond van Claudia?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Oh, en drie maal raden wie er vanavond uit zijn Trip Trap stoel klom en midden op tafel ging zitten.
quote:
Oh, daar ben ik ook zo blij mee. Het was toch even spannend.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Jore het volgende:
Wat is Ko z'n hoofdje mooi symmetrisch geworden zeg!
Ik vind het zo'n koddig beestquote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef oeke het volgende:
[..]
Die komt er hier niet in!
Claudia kent mijn nachtmerries.
![]()
![]()
[..]
proestquote:
Ik zei het net tegen P.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Ko klimgeitheb je ook zo'n riempje erbij om hem vast te zeten, oeke?
Dat is een goeie!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Voetenplank wat lager is misschien ook een optie?
Das best knap... ik kan nog steeds niet fietsen zonder wieltjesquote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kon op m'n zesde ook pas fietsen zonder wieltjes.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:04 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Das best knap... ik kan nog steeds niet fietsen zonder wieltjes
ik heb hem hier ook redelijk laag staan, hij kan net met zijn teentjes bij de plank.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nadeel van voetenplank lager, is dat hij dus geen steun heeft aan zijn voeten als hij zit. En als hij langere tijd moet zitten, lijkt het me niet echt prettig als zijn voetjes bungelen?
Wij hebben het riempje liggen, maar nog niet nodig gehad, gelukkig. Ze probeert er eigenlijk niet eens uit te klimmen, behalve als ze echt heel erg klaar is met eten en bij mij op schoot wil. Dan komt ze een beetje omhoog, maar eruit klimmen lukt nog niet.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:37 schreef miss_sly het volgende:
En ze doet heel vaak een soort smakken met haar mondje (maar dan meer droog, als je begrijpt wat ik bedoel) en dat heeft iets met eten te makenIk moest echt vreselijk lachen vanmiddag. WE waren even naar aRtis gefietst voor een wandelingetje. Lopen we langs de gieren, zitten die net een konijntje te verscheuren
een mevrouw voor ons liep walgend weg. Senna kijkt een keer in de kooi, en maakt het betreffende smak-geluidje
Wat grappig Miss...Lena doet dat als ze een soort van trots op zichzelf is..als ze zichzelf bijvoorbeeld optrekt en vervolgens ziet dat ik naar haar kijk. Dan zuigt ze haar lippen zeg maar naar binnen en maakt van die "klap" geluidjes met haar mondje.. heerlijk vind ik dat! Maar bij ons kan ik er dus geen relatie met eten mee vinden..quote:Op zondag 16 mei 2010 20:37 schreef miss_sly het volgende:
En ze doet heel vaak een soort smakken met haar mondje (maar dan meer droog, als je begrijpt wat ik bedoel) en dat heeft iets met eten te makenIk moest echt vreselijk lachen vanmiddag. WE waren even naar aRtis gefietst voor een wandelingetje. Lopen we langs de gieren, zitten die net een konijntje te verscheuren
een mevrouw voor ons liep walgend weg. Senna kijkt een keer in de kooi, en maakt het betreffende smak-geluidje
Hier is er een duidelijke relatie met eten. Ze doet het ook als we naar de tripp trapp lopen, of als ze er net in gezet is en ik haar boterhaam smeer ofzo. Komt misschien ook omdat ik regelmatig iets als nomnomnom doe als we iets gaan etenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:28 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat grappig Miss...Lena doet dat als ze een soort van trots op zichzelf is..als ze zichzelf bijvoorbeeld optrekt en vervolgens ziet dat ik naar haar kijk. Dan zuigt ze haar lippen zeg maar naar binnen en maakt van die "klap" geluidjes met haar mondje.. heerlijk vind ik dat! Maar bij ons kan ik er dus geen relatie met eten mee vinden..
neeeeeeeee ik wil nog niet bovenaan, kan er niet nog even stiekem iemand voorpiepen???quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:40 schreef mikoxx het volgende:
Mamanik, je staat gewoon bovenaan![]()
![]()
Ik las iets over dingen veranderen in de slk zodat je kindje beter slaapt, ik vind Derek Ogilvie ook een engerd, maar wie weet helpt t. Ik vond dit linkje met tips, wie weet kan t helpen!
Ko![]()
![]()
Wij hebben net de 3de verjaardag van M vorige week gevierd, dus zitten nog helemaal in de flow.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:54 schreef oeke het volgende:
MamaNik, snel gaat het ineens he?![]()
Nou, in ieder geval vieren ze hun eerste verjaardag niet tandloos!![]()
Hier zitten er inderdaad al 8! En de eerste kies klopt aan.![]()
Ik vind het zo spannend, die eerste verjaardag die eraan zit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |