Nu ja, maar dit was tot 1970 verboden. Of verboden...het mocht alleen na toestemming aan ....? een officiële instantie. Het werd destijds afgeschaft omdat het destijds eigenlijk niet meer voorkwam, dus overbodige wetgeving was geworden.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef Kai-Itza het volgende:
In Nederland mag je gewoon trouwen met Neven en Nichten... (4de Lijn).
O? Waar heb je dat vandaan? Waarom zou het verboden worden.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:07 schreef Tarak het volgende:
Binnenkort wordt het overigens wederom wettelijk verboden.
Dat heeft toch een tijdje geleden en masse in de kranten gestaan:quote:Op zondag 16 mei 2010 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O? Waar heb je dat vandaan? Waarom zou het verboden worden.
leuk weetjequote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat heeft toch een tijdje geleden en masse in de kranten gestaan:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)tussen_neef_en_nicht
Een combinatie van mensenhandel en migratie tegengaan, en het voorkomen van ernstig gehandicapte kinderen omdat het vaak nog eens gaat over een cultureel patroon waarbij de ouders van de betreffende echtparen ook al familie van elkaar zijn.
Seks mag nog steeds. Trouwen alleen niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:28 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
leuk weetje![]()
Toch me lekkere nichtje maar uit me hoofd zetten dan
Nee, want ik neuk geen famillieleden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:14 schreef MarkyMarkx het volgende:
Hoop je nu dat wij allemaal "JA" gaan roepen, zodat je met een printscreen naar je zus kan om haar te neuken
Je zit gewoon nog in de ontkenningsfasequote:Op maandag 17 mei 2010 11:54 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Nee, want ik neuk geen famillieleden.
O wacht, je probeerde een grap te maken ?
in de meeste dorpen is iedereen toch wel ergens familie... of at least kan iedereen twijfelen of ze niet van de melkboer zijn enzoquote:Op maandag 17 mei 2010 13:01 schreef Tjoekie6 het volgende:
Heb zelf wel eens met een meisje uit het dorp geslapen!![]()
Wist toen niet dat het mijn achter nichtje was... Mijn oma en haar oma zijn zussen, dit hoorde ik later pas! Ik ben daarna nog een aantal maanden met haar wezen stappen, maar zijn uit elkaar gegaan omdat het niet was wat we uiteindelijk zochten.![]()
Ik vind dat je rustig wat met een achterneef/nicht mag beginnen als het maar niet te dicht bij is. Maar waar ligt dan de grens.
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef ZodiaX het volgende:
Dan ben je wel elkaars bloedverwanten maar mis je het broer/zus gevoel. Dan kan ik me voorstellen dat er wel wat zou kunnen gebeuren.
maar als je niet zou weten dat het je zus is zou je haar met alle plezier van achteren nemen. Ook je zus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:15 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik neuk ook geen vriendinnen of exen van vrienden. Als je ergens niet voor open staat, dan gebeurt het ook niet imo.
God maakte Adam en Eve. Er staat verder niks geschreven over of hij het daar bij liet.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:07 schreef B3nn0 het volgende:
We stammen toch allemaal van Adam en Eva af? Dus we zijn zowieso allemaal famillie....
Ze deden het daarna gewoon met Neanderthalers.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God maakte Adam en Eve. Er staat verder niks geschreven over of hij het daar bij liet.
dat doen sommigen nu nog... want er zijn genoeg 'mensen' die voor neanderthaler door kunnen gaan :pquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef HankSchrader het volgende:
[..]
Ze deden het daarna gewoon met Neanderthalers.
Stond vorige week in de krant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |