Publieke Omroep.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:05 schreef MouzurX het volgende:
Waarom kijk jij die kutprogramma's?
Snap je niet dat door jou de hele tv programmering nu gewoon verkloot is? Dat er nauwelijks nog programma's zijn die geen talentenshow of *** with the stars zijn ?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:07 schreef Penisbaard het volgende:
Niemand geeft iets om die matige kutartiesten die door een kwaliteitsloos programma voor een halfjaartje even mogen optreden in boerenschuren in allerhande afgelegen dorpjes om vervolgens weer door iedereen voor altijd vergeten worden.
Je bedoelt 'zanger' rinus, 'zanger' lorenzo en alle andere 'zangers' die jij en een paar andere fok-debielen goed vinden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:07 schreef Penisbaard het volgende:
Niemand geeft iets om die matige kutartiesten die door een kwaliteitsloos programma voor een halfjaartje even mogen optreden in boerenschuren in allerhande afgelegen dorpjes om vervolgens weer door iedereen voor altijd vergeten worden.
Jij zal het nooit snappen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
Je bedoelt 'zanger' rinus, 'zanger' lorenzo en alle andere 'zangers' die jij en een paar andere fok-debielen goed vinden?
Voor eens ben ik het eens met Penisbaard.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik snap genoeg om te kunnen zeggen dat Rinus en Lorenzo geen zangers zijn. En iedereen die hen 'aanbid' diep en diep triest is.quote:
Ik zal het voor je uitleggen deze keer dan. Niemand hier kan die "Zangers" daadwerkelijk waarderen. Figuren als Rinus en Lorenzo zijn juist zo slecht dat het grappig is. Het is geen muziek, het is komedie. Het is leuk om te doen alsof die figuren goed zijn zodat ze nog meer nummers maken om uit te lachen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:09 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik snap genoeg om te kunnen zeggen dat Rinus en Lorenzo geen zangers zijn. En iedereen die hen 'aanbid' diep en diep triest is.
Zijn er serieus mensen hier die denken dat Fokkers zangers als 'Rinus' en 'Lorenzo' daadwerkelijk muzikale genieën vinden? Die mensen horen niet op een forum thuis, me dunkt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal het voor je uitleggen deze keer dan. Niemand hier kan die "Zangers" daadwerkelijk waarderen. Figuren als Rinus en Lorenzo zijn juist zo slecht dat het grappig is. Het is geen muziek, het is komedie. Het is leuk om te doen alsof die figuren goed zijn zodat ze nog meer nummers maken om uit te lachen.
caro emeraldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Dat chickie kon wel zingen . Vergelijkbare kwaliteiten met Caro Emerald . Misschien wel beter . Helaas moest fagot Gordon weer zijn sexuele voorkeur de doorslag laten geven
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:09 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik snap genoeg om te kunnen zeggen dat Rinus en Lorenzo geen zangers zijn. En iedereen die hen 'aanbid' diep en diep triest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |