Wel als het als opvulling is. Niet als het is omdat de Koreanen hun land niet uit mogen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:49 schreef wdn het volgende:
Dat doen ze vaker.
Tijdens het OS in Peking werden ook Chinezen opgetrommeld om de vakken te vullen van landen waar te weinig supporters voor zijn. Zag je chinezen vlaggen voor een africaans land
Is toch gewoon leuk
Niet alleen de Chinezen, tijdens de laatste Afrika Cup kregen ze gratis kaartjes om de stadions vol te krijgenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef DaggerOne het volgende:
Chinezen worden overal voor gebruikt![]()
Zijn er toch genoeg van
Nee hoor. De Koreaanse leider zorgt er wel voor dat ze de winst pakken met zijn maniertjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef fratsman het volgende:
Omg!![]()
![]()
Ik heb het al eerder gezegd, maar na het WK zijn er een aantal van de selectie "kwijt". Let maar op.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat geen enkele speler het in zijn hoofd haalt te 'vluchten'. Al vaker documentaires gezien over het land en wanneer een Noord-Koreaan besluit te vluchten worden zijn familieleden daarvoor verantwoordelijk gehouden. Dus de speler riskeert door te vluchten dat zijn familieleden ergens in een 'opvoedkamp' worden gestopt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef fratsman het volgende:
Omg!![]()
![]()
Ik heb het al eerder gezegd, maar na het WK zijn er een aantal van de selectie "kwijt". Let maar op.
Ieder land krijgt het bestuur dat het verdient.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Periferique het volgende:
[..]
Wel als het als opvulling is. Niet als het is omdat de Koreanen hun land niet uit mogen.
Nonsense. Genoeg regeringen in de wereld die enkel met tirannie zich handhaven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Ieder land krijgt het bestuur dat het verdient.
Een gedeelte van de spelers zijn eigenlijk Japanners met een Koreaanse achtergrond. En ja, die mogen vrij reizen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat alle 'Noord-Koreanen' die in het 'buitenland' spelen allemaal van Japanse komaf zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef De_Hertog het volgende:
Mogen die voetballers wel het land uit dan, of gaan ze die ook inhuren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |