Nice! gratis kaartjes dus voor Muse. Tofquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door 3FMHeb er echt zin in
Dan kan ik het goed voorstellen dat ze nu slaapt. Vroeg opstaan hakt er behoorlijk in natuurlijk. Morgen gaat Brennel los!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nein, maar ze was vanmorgen wel al achterlijk vroeg op...
Morgen heeft ze lekker vrij, en t bezoek komt vanaf 16u, dus ze heeft alle tijd om ff de boel op te ruimen en schoon te maken en klaar te zetten
je gaat het nummer denk ik wel tof vinden, het is een beetje Muse meets Queenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet ze weer zo vreselijk vroeg op ?![]()
[..]
Zal ik binnenkort wel even checken.
Puik? Patrick is goed ja (ik dan hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:26 schreef Sersjee het volgende:
Puik! Patrick Le Duc heet die gozer? *noteert*
Paul Le Duc volgens de playlistquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:26 schreef Sersjee het volgende:
Puik! Patrick Le Duc heet die gozer? *noteert*
Klopt, maar zo heet ie dus niet.quote:
Dat klinkt wel heel erg goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je gaat het nummer denk ik wel tof vinden, het is een beetje Muse meets Queen
quote:
is het trouwens de officiele volgende single, nee toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk inderdaad ook wel dat het wat voor jou is.
Nee, volgens mij gaat dat hun nieuwe nummer worden, die soundtrack.. Maar dat weet i kniet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is het trouwens de officiele volgende single, nee toch?
balen, ik ben wel benieuwd wat MK Ultra gaat doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gaat dat hun nieuwe nummer worden, die soundtrack.. Maar dat weet i kniet helemaal zeker.
dat dusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH WOW dit nummer![]()
![]()
Fucking heerlijk. Rudy is goed!
dank voor de tip, ik ga ook inschakelenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef Sersjee het volgende:
Sjaak Afhaak alhier. Even een pilsener en wat knabbelwerk pakken en dan richting Auntie Beeb, want Jools.
*zwaaigeluiden*
The power of musicquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wahhh dit maakt mijn avond echt.Ik was vet chagrijnig maar nu niet meer.
Oef, die hakt er behoorlijk in! Behoorlijk indrukwekkend en ook nog eens met een piano erin. Het neigt richting klassiek. Deze ga ik ff bookmarken want zo hoor je ze tegenwoordig maar weinig. De gasten van Muse... wat een toppers!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk inderdaad ook wel dat het wat voor jou is.
ik zou zon 60% van de Muse-nummers wel willen bestempelen als klassiekers, maar dat de kracht er een beetje vanafquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, die hakt er behoorlijk in! Behoorlijk indrukwekkend en ook nog eens met een piano erin. Het neigt richting klassiek. Deze ga ik ff bookmarken want zo hoor je ze tegenwoordig maar weinig. De gasten van Muse... wat een toppers!
Muse is idd geweldig!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, die hakt er behoorlijk in! Behoorlijk indrukwekkend en ook nog eens met een piano erin. Het neigt richting klassiek. Deze ga ik ff bookmarken want zo hoor je ze tegenwoordig maar weinig. De gasten van Muse... wat een toppers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |