Nee, volgens mij gaat dat hun nieuwe nummer worden, die soundtrack.. Maar dat weet i kniet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is het trouwens de officiele volgende single, nee toch?
balen, ik ben wel benieuwd wat MK Ultra gaat doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gaat dat hun nieuwe nummer worden, die soundtrack.. Maar dat weet i kniet helemaal zeker.
dat dusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH WOW dit nummer![]()
![]()
Fucking heerlijk. Rudy is goed!
dank voor de tip, ik ga ook inschakelenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef Sersjee het volgende:
Sjaak Afhaak alhier. Even een pilsener en wat knabbelwerk pakken en dan richting Auntie Beeb, want Jools.
*zwaaigeluiden*
The power of musicquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wahhh dit maakt mijn avond echt.Ik was vet chagrijnig maar nu niet meer.
Oef, die hakt er behoorlijk in! Behoorlijk indrukwekkend en ook nog eens met een piano erin. Het neigt richting klassiek. Deze ga ik ff bookmarken want zo hoor je ze tegenwoordig maar weinig. De gasten van Muse... wat een toppers!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk inderdaad ook wel dat het wat voor jou is.
ik zou zon 60% van de Muse-nummers wel willen bestempelen als klassiekers, maar dat de kracht er een beetje vanafquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, die hakt er behoorlijk in! Behoorlijk indrukwekkend en ook nog eens met een piano erin. Het neigt richting klassiek. Deze ga ik ff bookmarken want zo hoor je ze tegenwoordig maar weinig. De gasten van Muse... wat een toppers!
Muse is idd geweldig!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, die hakt er behoorlijk in! Behoorlijk indrukwekkend en ook nog eens met een piano erin. Het neigt richting klassiek. Deze ga ik ff bookmarken want zo hoor je ze tegenwoordig maar weinig. De gasten van Muse... wat een toppers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |