quote:Op maandag 31 mei 2010 01:34 schreef OldJeller het volgende:
Frappant. Zijn er zoveel van dit soort users op FOK!?
[..]
[ afbeelding ]
Zie Kiezersprofielen van de 8 grootste partijen
Ach FOK is al jaren een nest van rechts reactionair tuig dus ik kan mij er niet over verbazenquote:Op woensdag 2 juni 2010 07:41 schreef naatje_1 het volgende:
Triest, en ik dacht dat FOK!kers wel beter wisten... PVV bovenaan...
Je bedoelt zeker 'omdat veel mensen xenofobe racisten zijn'?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar toch mensen zijn die verder kijken dan alleen Geert.
gelukkig
Sorry, veel respect voor Cohen maar hier ben ik het radicaal mee oneens. Dit bizarre standpunt jaagt mij definitief bij de PvdA weg; ik ga D66 stemmen. Een beloning voor Pechtold en consorten voor 3 jaar uitstekende oppositie.quote:TILBURG - PvdA-lijsttrekker Job Cohen wil bekijken of het rookverbod in eenmanszaken gehandhaafd moet blijven. Hij gaf dat donderdagavond aan tijdens een verkiezingsbijeenkomst in Tilburg. Cohen wees erop dat het draagvlak voor het verbod klein is en handhaving ervan moeilijk.
Daar denk ik beslist anders over. Ik ga hier geen discussie over het rookverbod voeren, daar zijn tig topics over in NWS, waar al 300 keer in dezelfde cirkeltjes is geredeneerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is toch juist goed als het rookverbod weg gaat? Ondernemers moeten baas in eigen kroeg zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |