interessant als in nooit te formeren ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
De fok-coalitie is wel duidelijk he? Een VVD-PVV-D66 variant. Dat kan best een interessant kabinet worden.
Ow?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
interessant als in nooit te formeren ja.
Ja, denk je nou echt dat D66 met de PVV in 1 kabinet stapt? Ik zie nog eerder de SP en de VVD samen regeren.quote:
Mwaaaaah... Als je de politieke stroming ziet dan is alles rechts. Tuurlijk, veel verschil. Tevens het principe: PVVquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, denk je nou echt dat D66 met de PVV in 1 kabinet stapt? Ik zie nog eerder de SP en de VVD samen regeren.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie is degene die op de SGP sekte gaat stemmen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik heb SGP gestemd want ik heb een hekel aan vrouwen (zoals mijn zusje).
qua standpunten zou het te overbruggen moeten zijn. hoewel de verschillen tussen d66 en pvv groot zijn, is het nou niet heel veel groter dan bijv. vvd en groenlinks, of cu en d66, die ook in coalities samen worden genoemt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
interessant als in nooit te formeren ja.
Dat zou perfect zijn!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Asphias het volgende:
liberaal haalt trouwens ook een meerderheid op fok(gl, vvd, d66). lijkt me ook nog wel n leuke coalitie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |