Tuurlijk willen we fotoos van het dakterras zien en potten met plantjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:06 schreef DarkElf het volgende:
hikan je hier alleen tuinfoto's plaatsen en detailfoto's van blommen? ik heb namelijk een dakterras en pas plantjes geplant dus er groeit nog weinig welig
we wonen in een pastorijstijl (landelijk zeg maar) kleinschalig (8 woningen, 3 beneden, 3 eerste verdieping, 2 boven) app.complexje en wij zitten dus bovenin en hebben binnenin alles laten aanpassen aan onze smaak, daarom hebben wij dat hoge plafond bijv. In Vlaanderen heb je enorm veel vrijheid in bouwen enzo... een grote reden waarom we hier zijn gaan wonenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
nice! Erg mooi terras zeg.
Knus en mooie Acer!!
Zit me nu wel af te vragen hoe je huis er dan precies van buiten uit ziet, gezien ik de binnenfoto's ook gezien heb en om jullie heen alleen maar 'standaard' huizen zie staan..
Ah ok, echt een complexje. Vind jullie living echt zo mooi!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
we wonen in een pastorijstijl (landelijk zeg maar) kleinschalig (8 woningen, 3 beneden, 3 eerste verdieping, 2 boven) app.complexje en wij zitten dus bovenin en hebben binnenin alles laten aanpassen aan onze smaak, daarom hebben wij dat hoge plafond bijv. In Vlaanderen heb je enorm veel vrijheid in bouwen enzo... een grote reden waarom we hier zijn gaan wonen
Leuk om je terras te zien Elfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:23 schreef DarkElf het volgende:
fotootjes
de kruidentuinpotten met oa citroenmelisse, rozemarijn, oregano.. en gezaaid: tomaat, verschillende soorten sla, paprika, komkommer, radijsjes. en lenteuitjes
[ afbeelding ]
Verder t terras in een rondje gefotografeerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
we hebben 2 clematissen geplant (tegen de wilgentenen aan) en in de bakken staan kleine blauwe bloemetjes. (geen idee hoe ze heten). We hebben 2 buxussen en een grote japanse es in een grote pot staan. (daar zitten ook bolletjes in dus elke keer krijgen we na de winter eerst narcisjes en daarna blauwe druifjes onder t boompje)
en en pasant ook meteen de kattenren op de foto
ik ben ook heel opgeruimdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk om je terras te zien Elf
En wat nétjes
Ik plaats vaak alleen detailfoto´s van blommen omdat mijn tuin zo rommelig isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:06 schreef DarkElf het volgende:
hikan je hier alleen tuinfoto's plaatsen en detailfoto's van blommen? ik heb namelijk een dakterras en pas plantjes geplant dus er groeit nog weinig welig
rommelige tuinen is niets mis meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik plaats vaak alleen detailfoto´s van blommen omdat mijn tuin zo rommelig is
we zijn er ook heel blij mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:07 schreef Duderella het volgende:
DE, wat mooi!![]()
Onwijs ruim ook zeg, wat een luxe!!
net gedaan! Tnxquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef AnneX het volgende:
Oh ja : tip van flip: ik trek hh folie over de potten om een kas temp. te creëren.
Moeten daar dan geen gaatjes in AnneX?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef AnneX het volgende:
Oh ja : tip van flip: ik trek hh folie over de potten om een kas temp. te creëren.
Je kunt altijd een uurtje laten luchten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Moeten daar dan geen gaatjes in AnneX?
Stikken de arme plantjes dan niet?![]()
Tuulkquote:
zoals Krakkemieke al zegt: af en toe luchten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Moeten daar dan geen gaatjes in AnneX?
Stikken de arme plantjes dan niet?![]()
Ja beetje jammer van het weer morgen kunnen we niet van de gedane arbeid genieten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
zoals Krakkemieke al zegt: af en toe luchten.
De hh folie deed ik met name na het zaaien en 's nachts en inderdaad gaten met de vork erin geprikt.
Nu de eerste sprieten bovenkomen zet ik ze zónder in de zon buiten.
Vandaag 39 meter heggen gesnoeid: links - rechts en bovenop.
Dat is sporten met zo'n electr. heggenschaar ( die is van ons allemaal) en de grasranden getrimd met de hand.
En heerlijk buiten onder de sol - toen het nog droog was - ontbijt - koffie en de kranten.
En af en toe opkijken en even de bloeisels in de tuin scannen.
Morgen binnen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |