Een Belgische oranjefan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Laatst op café (kroeg) was ik wat aan het praten met enkele vrienden zo tussendoor het vogelpikken en kickeren. En zei ik "wat een redenatie". Keek die mij stomverbaasd aan van "wat zeg jij nu, het is wel redenering".
Klacht: Ik gebruik hollandse taal tegen mijn Belgische vrienden, terwijl ik Belg ben.
Nee, redenering.quote:
Ja, ik heb wat Hollandse vrienden ookquote:
watquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef xthexonlyxone het volgende:
belguhhhhhhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
ennu ben je nu slecht eraan?
na dat voorvAL
Hoi AP.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef xthexonlyxone het volgende:
belguhhhhhhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
ennu ben je nu slecht eraan?
na dat voorvAL
Ah, hulde, al snap ik er niks van, een Nederlander zal nooit België- of Duitslandsupporter worden of daar zelfs maar mee geassocieerd willen worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat Hollandse vrienden ook. Solidariteit heet zoiets.
Duitsland is wel ok, zolang ze hun wapens en uitrusting thuislaten. Scheppen bij uitzondering toegestaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:52 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ah, hulde, al snap ik er niks van, een Nederlander zal nooit België- of Duitslandsupporter worden of daar zelfs maar mee geassocieerd willen worden.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Duitsland is wel ok, zolang ze hun wapens en uitrusting thuislaten. Scheppen bij uitzondering toegestaan.
Tis neig hé!quote:
Als er iets NIET toegestaan is, dan is het wel een schep, in de handen van een Duitser, op ONS strand.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Duitsland is wel ok, zolang ze hun wapens en uitrusting thuislaten. Scheppen bij uitzondering toegestaan.
Oh, ik zag dat altijd maar toegestaan worden dus ik ging er vanuit dat dat mocht. Ik zal hem voortaan even aanspreken en zeggen dat hij die schep in Duitsland moet laten. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn als hij in een kuil ligt trouwens, dan blokkeert die bierbuik mijn zicht minder.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:05 schreef DaanA het volgende:
[..]
Als er iets NIET toegestaan is, dan is het wel een schep, in de handen van een Duitser, op ONS strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |