vis dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja raar hè?? Ik denk ook al de hele dag dat het zaterdag is. Maar gelukkig toen ik boodschappen ging doen besefte ik dat het toch echt vrijdag is en als goed katholiek heb ik de maaltijd daarop afgestemd.![]()
Zal als ik ga koken zo er effe een foto van maken.
Joh flikker toch op naar je boerenfamilie met je interessant lopen doen over "de betere wijnen" en pseudo leuke postjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe, en dan zo'n post ook "xenofobisch" noemen,. meneer "ik laat me nooit op de kast jagen".
Zwaardvis hier..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soms ben ik jaloers op je. Maar goed, als je een beetje kunt neuken regel je een wijf die weer voor jou kan koken. En zo is het cirkeltje weer mooi rond
Zodra mensen iets anders doen dan nederig advies vragen, maar zélf een mening hebben, ga jij uit de hoogte lopen doen. En dan prik ik soms even terug.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh flikker toch op naar je boerenfamilie met je interessant lopen doen over "de betere wijnen" en pseudo leuke postjes.
Ben je vergeten wat voor wijn je hier te zuipen kreeg terwijl Aldi-meuk volstaan had.
En trouwens het was Caro die een recept aan mij vroeg en daar geef ik dan netjes antwoord op.
Ik heb ooit botervis gekocht en dat was zo lekker. Maar de visboer had het niet. Dit lijkt qua structuur er redelijk op. Beetje zalm achtig. Stevig als een stuk vlees zeg maarquote:
Ja, het enige nadeel aan die slager is dat het zó ontiegelijk druk daar is altijd, de hele wijk koopt daar zn vlees zo ongeveer. Maar dat heeft als voordeel dat het vlees supervers is, dat proef je gewoon. Wij zijn ongeveer zo'n 30 e kwijt per week, schat ik, dan hebben we zo'n 3,5 kg vlees? En dan dus met name lams, beetje rund en beetje kip.quote:
Wat een ge Jancerrequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra mensen iets anders doen dan nederig advies vragen, maar zélf een mening hebben, ga jij uit de hoogte lopen doen. En dan prik ik soms even terug.![]()
En da's aardig gelukt.![]()
En echt gewéldig hoor Coos toen, die Sancerre. Een hele prestatie van je.
Zeker van een WAO uitkeringquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra mensen iets anders doen dan nederig advies vragen, maar zélf een mening hebben, ga jij uit de hoogte lopen doen. En dan prik ik soms even terug.![]()
En da's aardig gelukt.![]()
En echt gewéldig hoor Coos toen, die Sancerre. Een hele prestatie van je.
Botervis is wel okquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit botervis gekocht en dat was zo lekker. Maar de visboer had het niet. Dit lijkt qua structuur er redelijk op. Beetje zalm achtig. Stevig als een stuk vlees zeg maar
Backstabber. Maar ik ga even wat te eten koken voor mijn boerenfamilie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeker van een WAO uitkering![]()
Maar je bedoeld als mensen zélf een pakje opentrekken? Ja, dat is niet uit de hoogte doen maar duidelijk maken dat het ook makkelijk is om zelf snel en gezond dingen te bereiden.![]()
Droeftoeter
Het zwaard is er wel af hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Botervis is wel ok![]()
Zwaardvis nog nooit gehad, dat daar vraag naar is
Show ofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Coos het volgende:
Ik ga nu effe culi doen in de keuken en zal zo even een verslagje doen.![]()
Nu zeker met foto's!
Vergeet de "culi-room" niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Coos het volgende:
Ik ga nu effe culi doen in de keuken en zal zo even een verslagje doen.![]()
Nu zeker met foto's!
Het nieuws kijken op een campingzenderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om deze tijd moet je het journaal kijken Pietje, onder het genot van koffie
RTL4 een campingzender noemen; dan doe jij ze wel heel erg tekort Remlof. Ik vind het als tegenhanger van het journaal meer dan perfect en je kunt lekker doorschakelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het nieuws kijken op een campingzender!
Dat, en ik kijk meestal ´t journaal om 18u, dan ben ik net thuis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn jullie tering snobistischquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat, en ik kijk meestal ´t journaal om 18u, dan ben ik net thuis.
Wat doet maakt ie dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
heb even tip voor de culinaire gasten onder ons, van wijnen tot vis en vlees en alles ertussen in, echt een leuke site. ( ertussen staat ergens ook mijn zoon met filmpje maar kan het niet vinden) etc.etc. Foodtube.nl.
moet je gewoon eens door kijken staan leuke dingen op, ook veel over wijnen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn jullie tering snobistisch
Ik ben niet zo culinair aangelegen, maar heb laatst wel iets uitgeprobeerd wat erg lekker was, kip tandoori van Knorrrrr, super!!! en lekker snel klaar....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
heb even tip voor de culinaire gasten onder ons, van wijnen tot vis en vlees en alles ertussen in, echt een leuke site. ( ertussen staat ergens ook mijn zoon met filmpje maar kan het niet vinden) etc.etc. Foodtube.nl.
moet je gewoon eens door kijken staan leuke dingen op, ook veel over wijnen.
Omdat ik ´t 18u journaal kijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn jullie tering snobistisch
Of die van iemand anders.. Keukengerei is scherp. Saté stokjes ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komt ie terug met z'n pink afgesneden![]()
Ik vind het nieuws van RTL4 beter dan het NOS Journaal.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ahhh nog een Knorr fanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ben niet zo culinair aangelegen, maar heb laatst wel iets uitgeprobeerd wat erg lekker was, kip tandoori van Knorrrrr, super!!! en lekker snel klaar....
ben hem aan het zoeken, kan me kind niet meer vinden hahaha ga nog ff kijken moment.quote:
Ik zie wel een ouwe lul met brilquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben hem aan het zoeken, kan me kind niet meer vinden hahaha ga nog ff kijken moment.
Echt?? Nou ga ik zeker doen!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh nog een Knorr fanBoboti moet je es maken
Ja waanzinnig lekker.. Ik eet het met stokbrood. Ben niet zo'n rijst happer.. Aanraderquote:
ik ben een alleshapper ,dus dat komt wel goed....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waanzinnig lekker.. Ik eet het met stokbrood. Ben niet zo'n rijst happer.. Aanrader
Maar tis normaal met rijst? Dan ga ik het ook proberen binnenkortquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waanzinnig lekker.. Ik eet het met stokbrood. Ben niet zo'n rijst happer.. Aanrader
Is er een palingtijd eigenlijk ??? Ik wilde een pondje halen. Geen filet's. Maar met kop en staart zeg maar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik ben een alleshapper ,dus dat komt wel goed....
Nog 8 minutenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef Dementor het volgende:
Hup de lucht in met die shuttle.
Toch wel een noorse hè, want die zijn lekker vetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er een palingtijd eigenlijk ??? Ik wilde een pondje halen. Geen filet's. Maar met kop en staart zeg maar.
Hadden ze nietDe volendamse viswinkel. Nah ja maar een gerookte makreel meegenomen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ben niet zo culinair aangelegen, maar heb laatst wel iets uitgeprobeerd wat erg lekker was, kip tandoori van Knorrrrr, super!!! en lekker snel klaar....
Weet ik veel.. was al trots dat ik het in een echte vis winkel kocht. Met 346 klanten voor mequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch wel een noorse hè, want die zijn lekker vet
Na de reclame kapt het filmpjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha Annie, ja ik ken Knorr en maak vaak kant en klaar dingen, ben niet culinair aangelegd en hou absoluut niet van koken, daar heb ik mijn kind voor, al roept ie altijd he mam een echte kok kookt thuis niet.
Hij werkt 6 dagen in de week dus ja zondag is het altijd broodje shoarma of aardappelen met draadjesvlees.
Oeh! Lekker!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ja maar een gerookte makreel meegenomen
ja die blonde mag helpen slepen en mocht aangeven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Marrije het volgende:
Heks, alleen in het begin zie je hem? Kon het zo snel niet zo goed zien, haha.
Ik ben gek op koken. Maar doe het nu wat rustiger aan. De room pasta's en stampotten ging ik toch wel merken aan mijn spijkerbroekenquote:
Het is wel by far wel het beste programma dat ze hebben, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
RTL4 een campingzender noemen; dan doe jij ze wel heel erg tekort Remlof. Ik vind het als tegenhanger van het journaal meer dan perfect en je kunt lekker doorschakelen.
RTL nieuws is hartstikke volwassen
Denk dat er meer mensen zitten te klikken ..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij mij speelde hij het helemaal af.
paling is schaars, zit limiet op de vangst.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er een palingtijd eigenlijk ??? Ik wilde een pondje halen. Geen filet's. Maar met kop en staart zeg maar.
Hadden ze nietDe volendamse viswinkel. Nah ja maar een gerookte makreel meegenomen
Het NOS Journaal haalde zijn 'nieuws' van de Iraanse propagandamachine tijdens de protesten en maakte dagenlang geen gebruik van de vele YouTube beelden, terwijl RTL4 zich beriep op bronnen binnen het land anders dan de overheid en er ook veel eerder en langer aandacht aan besteedde.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel by far wel het beste programma dat ze hebben, daar heb je gelijk in.
Maar geef mij maar het 8 uur NOS nieuws
Ja maar dan is het duur.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
paling is schaars, zit limiet op de vangst.
Errr, ik heb echt wel die youtubebeelden gezien bij de NOS hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het NOS Journaal haalde zijn 'nieuws' van de Iraanse propagandamachine tijdens de protesten en maakte dagenlang geen gebruik van de vele YouTube beelden, terwijl RTL4 zich beriep op bronnen binnen het land anders dan de overheid en er ook veel eerder en langer aandacht aan besteedde.
Onzin, heb je het wel gezien op de NOS?quote:Ook is het NOS Journaal te koningsgezind (gehoorzaam). Er werd meer nadruk gelegd op de koningin tijdens de 'schreeuw' op de Dam dan door het RTL Nieuws.
Zoals ik schreef, RTL kwam de eerste dag al met de YouTube beelden, de NOS volgde pas na een paar dagen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Errr, ik heb echt wel die youtubebeelden gezien bij de NOS hoor.
[..]
Onzin, heb je het wel gezien op de NOS?
Ik had afgelopen zondag paling van een van de laatste stropers die er hier nog is. 8 euro per pond.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan is het duur.Geen paling te vinden
Ik schrik altijd van het non-nieuws en de reclameblokken op RTL-4quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik schreef, RTL kwam de eerste dag al met de YouTube beelden, de NOS volgde pas na een paar dagen.
Ja, ik heb het gezien bij de NOS. Arme koningin en oh ja, de mensen schrokken ook nogal erg.
Correct. Ik zie trouwens vaker dat de NOS wat krampachtig achter RTL aanholt. Ook bij de val van het kabinet was RTL 4 veel en veel alerter.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik schreef, RTL kwam de eerste dag al met de YouTube beelden, de NOS volgde pas na een paar dagen.
Ja, ik heb het gezien bij de NOS. Arme koningin en oh ja, de mensen schrokken ook nogal erg.
In het nieuws zit geen reclame. Het is up to date, efficiënt, en to the point. Dat is inderdaad verrassend voor een zender die ons verder niets te bieden heeft, maar ik heb wel eens gehoord dat ze het nieuws zelf ook hun paradepaardje vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van het non-nieuws en de reclameblokken op RTL-4
Zeker, hele nacht gekeken. Magistrale uitzending toenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook bij de val van het kabinet was RTL 4 veel en veel alerter.
Geweldig om te zien, iedere keer weer, hoe dat gevaarte de ruimte in wordt geslingerd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef remlof het volgende:
NASA Main Engine Cutoff. Space shuttle Atlantis is in orbit, traveling 17,500 mph just 81/2 minutes after launch.
4 minutes ago via web
Alles gaat volgens routine. Maar de routine is bijna voorbij na 20 jaar.
Ja klopt. Nou vind ik snelheid niet eens het belangrijkste, maar ik merk gewoon dat de NOS traag en braaf is geworden. Bovendien hebben ze vaak van die non-items die minutenlang in beslag nemen die net zo goed in de actualiteitenprogramma's kunnen. En mensen op straat naar hun gevoel vragen hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Correct. Ik zie trouwens vaker dat de NOS wat krampachtig achter RTL aanholt. Ook bij de val van het kabinet was RTL 4 veel en veel alerter.
Dat mensen dat willen. Ik zou echt never nooit de ruimte in willenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geweldig om te zien, iedere keer weer, hoe dat gevaarte de ruimte in wordt geslingerd.
En Loretta Schrijver is daar groot geworden en die is gewoonquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, hele nacht gekeken. Magistrale uitzending toen.
Ja peperduur.Ik heb vroegahh eens een polsaal gevangen in t IJsselmeer , met een stok met een draadje en haakje eraan...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan is het duur.Geen paling te vinden
De NOS is bang om subsidie te verliezen. Hoe meer politci spreken over "De nieuwsgaring" en de manier waarop (in navolging van Beatrix) hoe meer de NOS politici naar de mond is gaan praten en minder kritisch is geworden. Dat is al een paar jaar aan de gangquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt. Nou vind ik snelheid niet eens het belangrijkste, maar ik merk gewoon dat de NOS traag en braaf is geworden. Bovendien hebben ze vaak van die non-items die minutenlang in beslag nemen die net zo goed in de actualiteitenprogramma's kunnen. En mensen op straat naar hun gevoel vragen hoeft ook niet.
Exact dat bedoel ik met 'braaf'.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De NOS is bang om subsidie te verliezen. Hoe meer politci spreken over "De nieuwsgaring" en de manier waarop (in navolging van Beatrix) hoe meer de NOS politici naar de mond ik gaan praten en minder kritisch is geworden. Dat is al een paar jaar aan de gang
Dat klinkt alsof ie zich dan om je arm wikkeld en je mee wil sleuren de diepte in.. Was ie lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja peperduur.Ik heb vroegahh eens een polsaal gevangen in t IJsselmeer , met een stok met een draadje en haakje eraan...
Waar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[STS-132] Lancering Atlantis
schitterende cap`s van BQ en Channel
[STS-132] Lancering Atlantis daar. op RLS forum waar alle topic`s staanquote:
Maar schattie, je zit al in de ruimtequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mensen dat willen. Ik zou echt never nooit de ruimte in willen
Ziet eruit als een lekkere en gezellige maaltijd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:40 schreef Coos het volgende:
SARDINES
Met dank aan de multiculti samenleving heb ik m'n buikje rond voor 2.25 euro!![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
vijf minuten ene kant.
vijf minuten andere kant.
Beetje zeezout en kummel erover stukkie Marokkaans brood en smullen maar.
Afwas:
1 pan
1 bord
10 vette tengels
Ow daar: [STS-132] Lancering Atlantisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[STS-132] Lancering Atlantis daar. op RLS forum waar alle topic`s staan
Me pa nam t over ,maar ik was apetrots ik was de enige zonder hengel in t gezelschap, weet niet of ie verorberd is, te lang geleden....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ie zich dan om je arm wikkeld en je mee wil sleuren de diepte in.. Was ie lekker
Ja lekkere El Noco, ik zie geen moer hèquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:40 schreef Coos het volgende:
SARDINES
Met dank aan de multiculti samenleving heb ik m'n buikje rond voor 2.25 euro!![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
vijf minuten ene kant.
Afwas:
1 pan
1 bord
10 vette tengels
Ohh die zag ik op de markt liggen... Maar die gaan op mijn tafel bbq. Wat vreselijk lekker. Verdomme waar blijft die *********************quote:
Disana wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja lekkere El Noco, ik zie geen moer hè
Je verwijst naar html i.p.v. naar jpg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Disana wel.
Is je geheugen vol?
Ik heb de lancering dus gemist.![]()
deze stream werkt ook prima.
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1369080&segment=149773
Ik kan ze gewoon zien hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je verwijst naar html i.p.v. naar jpg.
http://qik.com/video/6665767 kijk hier eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Disana wel.
Is je geheugen vol?
Ik heb de lancering dus gemist.![]()
deze stream werkt ook prima.
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1369080&segment=149773
Ik niet in FF, je verwijzing ziet er ook zo uit -url=http://members.ziggo.nl/elnoco/BILD0692.html-quote:
Ja, raar, ik zie ze gewoon in FF.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet in FF, je verwijzing ziet er ook zo uit -url=http://members.ziggo.nl/elnoco/BILD0692.html-
Moet je maar niet sportenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Rotten jullie eens op met al die foto's van eten![]()
Ik heb de honger in mijn lijf gegeten met bloemkool en ben net terug van sporten, ik sterf van de honger
niet alleen van bloemkool, heb s`avonds altijd honger om een uurtje of 11.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Donkerbruine boterham me extra bruine kaas dan maar![]()
Krijgen jullie ook altijd honger van bloemkool?
Ik krijg altijd honger na de warme maaltijd. Kut is dat, dan kan ik de hele avond dooretenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Donkerbruine boterham me extra bruine kaas dan maar![]()
Krijgen jullie ook altijd honger van bloemkool?
codetaalquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie het volgende, serieus waar
[ afbeelding ]
Heb het inmiddels wel gezien in Explorer
Dat zie ik in de quotes ook als ik op 'afbeelding' klik, maar in Coos z'n post staan gewoon de foto's.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie het volgende, serieus waar
[ afbeelding ]
Heb het inmiddels wel gezien in Explorer
Die zie ik niet in zijn posting staan, die afbeeldingen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie ik in de quotes ook als ik op 'afbeelding' klik, maar in Coos z'n post staan gewoon de foto's.
Heks gezien... Maaruh ?? Ik zie geen blonde knul heb ook wel een beetje doorgespoeld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:11 schreef Toverheks het volgende:
http://www.foodtube.nl/video/154/Maanvis-tempura
Maanvis, en die blonde is van mij samen met zijn chef, chef doet het mijn zoon is sous chef.
(en die vis kost een vermogen maar alles wordt gebruikt.)
Dank je wel Heksje, staat genoteerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
22:50 Het uur van de wolf: Rolling Stones in exile
Documentaire
In 1971 ontvluchten de Rolling Stones noodgedwongen Engeland wegens belastingproblemen. De 'verbanning' naar Zuid-Frankrijk levert hun meest legendarische album op: Exile on Main Street. In deze documentaire vertellen de Stones en aanhang zelf hoe de rock-'n-roll, met veel drank en drugs, hoogtij viert tijdens nachtelijke jamsessies in de overbevolkte villa Nellcôte en hoe ondanks de ontheemding en chaos het beroemde album tot stand komt.
voor Jian en Schrut en de rest die willen kijken nederland 2.
Welnee das inernet halalquote:
Ubuntu zeker?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zie ik niet in zijn posting staan, die afbeeldingen.
die blonde in begin van filmpje , niet die dikkere man..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heks gezien... Maaruh ?? Ik zie geen blonde knul heb ook wel een beetje doorgespoeld.![]()
Wat een fucking vis is dat zeg btw
En het crasched regelmatigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ubuntu zeker?
Geen idee wat het is, maar ik zie het hier telkens langs komen.
We hebben vast verschillende FF versies. Ik heb de laatste beta.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zie ik niet in zijn posting staan, die afbeeldingen.
Toen waren ze op hun best, vind ik. Die periode met de fantastische live-plaat Get Yer Ya Ya's Out, dan Sticky Fingers en toen Exile on Mainstreet. Geweldig!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
22:50 Het uur van de wolf: Rolling Stones in exile
Documentaire
In 1971 ontvluchten de Rolling Stones noodgedwongen Engeland wegens belastingproblemen. De 'verbanning' naar Zuid-Frankrijk levert hun meest legendarische album op: Exile on Main Street. In deze documentaire vertellen de Stones en aanhang zelf hoe de rock-'n-roll, met veel drank en drugs, hoogtij viert tijdens nachtelijke jamsessies in de overbevolkte villa Nellcôte en hoe ondanks de ontheemding en chaos het beroemde album tot stand komt.
voor Jian en Schrut en de rest die willen kijken nederland 2.
Ik had het vannacht willen posten om 12 uur.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben vast verschillende FF versies. Ik heb de laatste beta.
Ga je me feliciteren om 23.00 uur als ik precies een hele week niet heb gerookt?
Gevondenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die blonde in begin van filmpje , niet die dikkere man..
en Jian had je net pm gestuurd maar je hebt hem.
Nou hee, dag voor dag hèquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had het vannacht willen posten om 12 uur.![]()
Eén week compleet, nog drie en je hebt een maand vol
pssttt. Bounty vandaag al drie weken op de bakquote:
Oh wat goed zeg. En dat sinds de wonderolie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
pssttt. Bounty vandaag al drie weken op de bak [ afbeelding ]
Godver, dat beest mag er toch af en toe wel af?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
pssttt. Bounty vandaag al drie weken op de bak [ afbeelding ]
Dacht dat ik een zeikwijf was....... Ik hou niet van blauwquote:
Yep ... Rete smerig maar het werktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat goed zeg. En dat sinds de wonderolie?
Ik dacht alleen... sjesis! dat je daar naar kunt kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat ik een zeikwijf was....... Ik hou niet van blauw
Ik denk dat Bounty zelf het ook fijner vindt normaal op de bak te gaan... is wel zo fris voor een kat.quote:
Tis meer rood/oranje in de balken.. Maar who caresquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht alleen... sjesis! dat je daar naar kunt kijken.
Sinterklaas.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis meer rood/oranje in de balken.. Maar who cares
quote:Atlantis begint laatste ruimtereis
CAPE CANAVERAL - Het einde van het spaceshuttletijdperk is begonnen. Vrijdag vertrok het Amerikaanse ruimteveer Atlantis voor zijn allerlaatste vlucht vanaf ruimtebasis Cape Canaveral (Florida). Na 25 jaar gaat het vaartuig met pensioen. Later dit jaar voeren ook de twee andere spaceshuttles, de Discovery en de Endeavour, hun laatste missie uit.
okequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen waren ze op hun best, vind ik. Die periode met de fantastische live-plaat Get Yer Ya Ya's Out, dan Sticky Fingers en toen Exile on Mainstreet. Geweldig!![]()
Tegenwoordig kan ik ze nauwelijks meer aanhoren, maar dít ga ik opnemen.
he wat leuk deze sla ik gelijk op, dank je wel.quote:
Wat een leuk filmpje en wat een giga-visquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he wat leuk deze sla ik gelijk op, dank je wel.
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje en wat een giga-vis![]()
Ik dacht eerst dat je deze bedoelde [ afbeelding ]
hahha ja is ook een maan, maar die andere is een maanvis en koste geloof ik 500 euro inkoop en alles hebben ze er van gebruikt. die blonde is mijn kind en wat ik eerder poste dat foottube.nl is echt een leuke culinaire site, zitten ook alle topkoks en alles over wijn en hoe je alles moet doen van opgebakken aardappelen tot eitje bakken en meer van dat soort dingen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje en wat een giga-vis![]()
Ik dacht eerst dat je deze bedoelde [ afbeelding ]
Dat zou echt niet in me op komen om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:40 schreef Coos het volgende:
SARDINES
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
vijf minuten ene kant.
Afwas:
1 pan
1 bord
10 vette tengels
Leuk heksje, ik ga die site eens even bestuderen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:42 schreef Toverheks het volgende:
hahha ja is ook een maan, maar die andere is een maanvis en koste geloof ik 500 euro inkoop en alles hebben ze er van gebruikt. die blonde is mijn kind en wat ik eerder poste dat foottube.nl is echt een leuke culinaire site, zitten ook alle topkoks en alles over wijn en hoe je alles moet doen van opgebakken aardappelen tot eitje bakken en meer van dat soort dingen.
Hey Beeq. Hoest nou?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef beequeen het volgende:
Spruitjeslucht en zijden shirts. De ideale combinatie.
Hadden ze de kop er toch effe voor je af kunnen halen!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat zou echt niet in me op komen om zoiets te doen.
Plus dat ik niet gek ben op vissekoppen![]()
Ik heb een keer huilend van boosheid op een BBQ gezeten bij een vreselijk type, waren de hele dag te gast, 2,5 uur gereden en toen kreeg ik een vis met kop en staart. Ik durfde dat beest niet aan te raken en toen was ík de partypooper en had de hele middag verpest.
Gééf me dan ook niet zo'n beest. Ik zei het nog zo. Maar nee, dat was culinair en dat ik dan het lef had dat beest niet op te eten. En een honger dat ik had. En bóós. Ik voel het nog.
Rij je daar voor 5 uur op een dag
ja is echt een goeie site.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk heksje, ik ga die site eens even bestuderen.
Naar de visboer. Mag ik 1 maanvis van u.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahha ja is ook een maan, maar die andere is een maanvis en koste geloof ik 500 euro inkoop en alles hebben ze er van gebruikt. die blonde is mijn kind en wat ik eerder poste dat foottube.nl is echt een leuke culinaire site, zitten ook alle topkoks en alles over wijn en hoe je alles moet doen van opgebakken aardappelen tot eitje bakken en meer van dat soort dingen.
Ja, dat zei ik ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Hadden ze de kop er toch effe voor je af kunnen halen!!![]()
En de staart en het vel. Fileetje is toch best te doen?
Alleen weer jammer van dat friturenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Naar de visboer. Mag ik 1 maanvis van u.
Moet je wel een aanhanger bij je hebben.![]()
Zal best lekker zijn.
Dat weet je niet. Of heb jij het weleens gegeten?quote:
hij had mij en zijn 2 zusters een paar maanden terug meegenomen naar nog een restaurant van zijn baas op leidseplein, nou heb dingen gegeten echt nooit van gehoord maar lekker dat het was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Naar de visboer. Mag ik 1 maanvis van u.
Moet je wel een aanhanger bij je hebben.![]()
Zal best lekker zijn.
Ik kan het mij helemaal voorstellen. Mij mogen ze voor zo'n maaltijd wakker maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij had mij en zijn 2 zusters een paar maanden terug meegenomen naar nog een restaurant van zijn baas op leidseplein, nou heb dingen gegeten echt nooit van gehoord maar lekker dat het was.
en bij elk gerecht een wijntje en dan kwam die knakker alles vertellen over wijn en waar en welk land.
mijn meiden en hij maar lekker plempen en ik zat heel geintresseerd te luisteren met mijn glas water ( ik drink en lust geen alcohol) maar was zo leuk, bij elk soort vis weer een andere wijn.
heb wel alles genipt en bij zeeduivel ( vis) kreeg je me toch een lekker glas wijn iets zoets, daar heb ik wel half glas van genomen.
st jacobs schelpen en meer van die dingen, was gewoon leuk en lekker eens zoiets mee te maken.
oh ja bloemkoolsoep met midden ook iets van vis. ( zag er smerig uit maar was gewoon lekker)
Nee, ik weet het niet, maar dat lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Of heb jij het weleens gegeten?
Ik heb wel rogvleugels gegeten daar werden allerlei sausjes bij geserveerd maar ik vond naturel het lekkerst.
Ik ook en bedacht me meteen dat het goed is dat ik niet aan die tafel zat. Is aan mij niet besteed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan het mij helemaal voorstellen. Mij mogen ze voor zo'n maaltijd wakker maken.
Auwquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat zou echt niet in me op komen om zoiets te doen.
Plus dat ik niet gek ben op vissekoppen![]()
Ik heb een keer huilend van boosheid op een BBQ gezeten bij een vreselijk type, waren de hele dag te gast, 2,5 uur gereden en toen kreeg ik een vis met kop en staart. Ik durfde dat beest niet aan te raken en toen was ík de partypooper en had de hele middag verpest.
Gééf me dan ook niet zo'n beest. Ik zei het nog zo. Maar nee, dat was culinair en dat ik dan het lef had dat beest niet op te eten. En een honger dat ik had. En bóós. Ik voel het nog.
Rij je daar voor 5 uur op een dag
Dat kan ik me nog wel herinneren, je vertelde het hierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij had mij en zijn 2 zusters een paar maanden terug meegenomen naar nog een restaurant van zijn baas op leidseplein, nou heb dingen gegeten echt nooit van gehoord maar lekker dat het was.
en bij elk gerecht een wijntje en dan kwam die knakker alles vertellen over wijn en waar en welk land.
mijn meiden en hij maar lekker plempen en ik zat heel geintresseerd te luisteren met mijn glas water ( ik drink en lust geen alcohol) maar was zo leuk, bij elk soort vis weer een andere wijn.
heb wel alles genipt en bij zeeduivel ( vis) kreeg je me toch een lekker glas wijn iets zoets, daar heb ik wel half glas van genomen.
st jacobs schelpen en meer van die dingen, was gewoon leuk en lekker eens zoiets mee te maken.
oh ja bloemkoolsoep met midden ook iets van vis. ( zag er smerig uit maar was gewoon lekker)
Ik weet het niet, aan lijkt mij ook niet, dan is het net of je aan de bbq vast zit geketend en bij een bbq zou kunnen maar dan wil je er ook wel eens vandaan lopen net als met naastquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen waren ze op hun best, vind ik. Die periode met de fantastische live-plaat Get Yer Ya Ya's Out, dan Sticky Fingers en toen Exile on Mainstreet. Geweldig!![]()
Tegenwoordig kan ik ze nauwelijks meer aanhoren, maar dít ga ik opnemen.
en mogen we ook weten wat??quote:
Gaan we P&W kijken. Ja, de CU heeft er een zetel bij dus dat zijn mensen die een degelijkere christelijke partij willen. Doei doei Balkenende en je premiersdroomquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en mogen we ook weten wat??
en Disana ik denk dat de CDA wel meer zetels gaat verliezen, dat met Jack de Wipper was niet goed voor het CDA was vanavond op het nieuws, geloof dat er vanavond iemand bij P&W zit die er ook een mening over heeft.
Bij de griek.....feta en een vleesschotelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en mogen we ook weten wat??
en Disana ik denk dat de CDA wel meer zetels gaat verliezen, dat met Jack de Wipper was niet goed voor het CDA was vanavond op het nieuws, geloof dat er vanavond iemand bij P&W zit die er ook een mening over heeft.
heb weinig verstand van politiek maar denk dat het toch JOB wordt. ( speciaal voor zijn grootste fan Jianquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan we P&W kijken. Ja, de CU heeft er een zetel bij dus dat zijn mensen die een degelijkere christelijke partij willen. Doei doei Balkenende en je premiersdroom
Haha. Ik denk dat een paarse coalitie (PvdA, VVD, D66) niet mee zal vallen, de verschillen tussen de eerste twee zijn erg groot.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb weinig verstand van politiek maar denk dat het toch JOB wordt. ( speciaal voor zijn grootste fan Jian)
oh lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij de griek.....feta en een vleesschotel
Oh ja, jullie gaan allemaal naar de Stones kijken. Doe ik P&W welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh lekker![]()
nou ga maar lekker uitbuiken op de bank, ik ga uur van de wolf straks kijken.![]()
allemaal slaap lekker straks.
Wat kan dan nog wel als ´t CDA zo hard wegzaktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Ik denk dat een paarse coalitie (PvdA, VVD, D66) niet mee zal vallen, de verschillen tussen de eerste twee zijn erg groot.
Tja. Misschien wordt het land wel onbestuurbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat kan dan nog wel als ´t CDA zo hard wegzakt.
Ha ha ha Heksje, ik zei het al eerder, hecht niet te veel waarde aan die peilingen (het verlanglijstje van Maurice) ..... En Job, ach laten we blij zijn dat ie de boel in Amsterdam niet meer kan verzieken en hopen dat ie na de verkiezingen zachtjes in de vergetelheid raaktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb weinig verstand van politiek maar denk dat het toch JOB wordt. ( speciaal voor zijn grootste fan Jian)
Oe! Effe terugscrollen is soms handig! Recorder staat ingesteld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook!
Helemaal te gek lijkt me dit.
CDA-VVD-PVV heeft een kamermeerderheid, ook volgens de laatste peilingen van de politieke barometer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat kan dan nog wel als ´t CDA zo hard wegzakt.
Het zou ook een gedoogkabinet kunnen worden hè!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat zie ik echt niet gebeuren gewoon, ministers vanuit de PVV.
In deze tijd ? Ongeloofwaardig !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou ook een gedoogkabinet kunnen worden hè!
En dat vonden ze daar dus nog láng hè!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar dan speel je ome Geert pas echt in de kaart. Wat hebben die Engelsen ´t toch goed voor elkaar, binnen een week gewoon een coalitie met ministers en al.
Ah, je keek ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:57 schreef Gert het volgende:
Hoorde net een bizar verhaal op voetbal international: Noord Korea vertrouwt z'n eigen onderdanen niet om naar Zuid Afrika af te reizen, die mogen het land niet uit. Daarom zijn in China "fans" geronseld die straks in Noord Korea-shirts en sjaaltjes moeten gaan juichen op de tribune.
Ja, ze hebben daar 3 dagen nonstop uitgezonden. Met helikopters en al boven de ambtsgebouwenquote:
Oe, jouw topic zelfs. Even in gepost hoor!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, je keek ook.
Noord Korea huurt Chinese fans in _O-
[..]
Dion vrouwenmepper Graus als minister van Justitie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat zie ik echt niet gebeuren gewoon, ministers vanuit de PVV.
Daar schijnen de meningen binnen de PVV ook over verdeeld te zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou ook een gedoogkabinet kunnen worden hè!
Dan is het maar goed dat je niet naar de TV-kantine kijktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
Bijna was ik erin getrapt maar nog net op tijd kon ik zappen....Teun...ik kan nog steeds zeggen dat ik Sieneke nog geen 1 keer helemaal heb gehoord
Qlimax op DVD was wel tof, nu maar ff Defqon1 gedownloadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
Bijna was ik erin getrapt maar nog net op tijd kon ik zappen....Teun...ik kan nog steeds zeggen dat ik Sieneke nog geen 1 keer helemaal heb gehoord
Dat zapte ik dus net weg...manmanmanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet naar de TV-kantine kijkt
O je had het juist daaroverquote:
Geen idee wat het is maar als jij dr maar leut mee hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Qlimax op DVD was wel tof, nu maar ff Defqon1 gedownload.
is dat morgen eigenlijk? want ik wil dr wel aanhoren bij het ESFquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O je had het juist daarover![]()
Het is en blijft tranentrekkend, dat lied
Oh, ik dacht dat jij wel into hardstyle was. Wrong guess.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar als jij dr maar leut mee hebt
Dus nog 17 zetels voor de PVV en nog dik drie weken te gaan.quote:HILVERSUM - Het duel tussen PvdA en VVD om wie de grootste partij wordt bij de verkiezingen van 9 juni houdt aan. Uit de politieke barometer van bureau Synovate blijkt vrijdag dat als er nu verkiezingen zouden zijn, de PvdA nipt de grootste zou zijn met 33 zetels. De VVD volgt echter op de voet met 32 zetels. De resultaten van de peiling werden vrijdagavond bekendgemaakt in het tv-programma NOVA.
Het CDA kan het allemaal niet bijbenen. De partij, die vrijdag bewindsman Jack de Vries afscheid zag nemen uit de politiek wegens privéperikelen, heeft te maken met een steeds groter gat met de koplopers. Inmiddels staat het CDA op 26 zetels.
De VVD is met de huidige score twee keer zo groot als een jaar geleden. In die periode had de PvdA de meeste concurrentie van de PVV. De partij van Geert Wilders zou toen liefst 26 zetels hebben gehaald. Nu zijn dat er nog zeventien.
Verdonk verdwijnt
Volgens de barometer is de SP inmiddels goed voor negen zetels, evenals GroenLinks en de ChristenUnie. D66 staat op elf zetels, de SGP op twee, de Partij voor de Dieren ook op twee en Trots Op Nederland van Rita Verdonk zou uit de Tweede Kamer verdwijnen als er nu verkiezingen zouden zijn.
De politieke barometer is een representatieve peiling waarvoor steeds duizend mensen uit een vast online onderzoekspanel worden gevraagd naar hun stemgedrag als er nu verkiezingen zouden zijn. Daarnaast worden mensen telefonisch benaderd. De peiling loopt van dinsdagochtend tot en met donderdagmiddag.
14/05/10 22u22
(ANP)
ik volg de laatste tijd niet meer zoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij wel into hardstyle was. Wrong guess.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
Goedeavond
Mijn excuses van mijn woorden afgelopen nacht, het ging niet helemaal goed
Voortaan (en Gert had het goed door) maar geen overmatig alcohol consumeren als ik online ben hier
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
Goedeavond
Voortaan (en Gert had het goed door) maar geen overmatig alcohol consumeren als ik online ben hier
quote:
Haha, ja gelukkig welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef Laysa het volgende:
Bong![]()
We kennen je toch inmiddels....stomme trut die je bent![]()
![]()
Hoi Liesjequote:
Jawel, een behoorlijke...lang uitgeslapen en erg duf geweest maar het ging nog wel redelijk, heb alleen geen slaap @the moment en daarom vertoef ik nu weer even hierquote:
Ik bood je ook geen beurtje? aan maar een biertje? hèquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Haha, ja gelukkig welIk moest stiekem wel erg lachen in het vorige topic toen sommige mij nadeden
Ik zit nu iig aan het water dus @De_Kardinaal, ik sla een beurt over
TRUTquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
Goedeavond
Weet ik hoorquote:
gegriektquote:
Mooi zo !quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet ik hoor
Ben weer helemaal nuchter en stabiel
Zekers....ik doe niet elke week grieks etenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
gegriekt![]()
jah ik las het was wel lekker zeker?
ben net thuis was bij zus op visite en spagetti gegeten
nu moet ik de afwas doenis de deal
die Griek kookt en ik was af
IRL heb ik nooit problemen als ik een alc. versnapering neem maar ik denk toch dat mijn remmingen in negatieve zin teveel wegvallen en zeker omdat het "maar" Internet is en je sneller dingen zegt of doet waar je later weer spijt van krijgt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:13 schreef Gert het volgende:
-knip-
Zo Bong, foei dus hè! Ja op zich heb ik makkelijk lullen hoor, ik drink ook geregeld anderhalve fles wijn leeg. Alleen wil ik dan bloemen plukken en knuffelen, dat scheelt.
Waarom geloof ik je niet?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
Wel laat ik voortaan de drank in de kast
Dat mag natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijkMaar dit is al de 2e keer dat het misging zolang ik al onder het account van BONG4002 post en daarom heb ik definitief de knoop doorgehakt om voortaan alc.vrij te blijven als ik 's avonds laat op FOK! ga zitten
Ik vond het zelf achteraf eigenlijk ook erg vermakelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik vond je vooral hilarisch en grappig hoor
![]()
Je hoort mij niet over je klagen
Alcohol vrij op FOK!? Hoe trek je dat?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf achteraf eigenlijk ook erg vermakelijk![]()
En ik merk nu dat het alc.vrij op FOK! zijn best bevalt
Bij mij maakt dat dus gek genoeg niet uit, nuchter of dronken, typen doe ik al zo lang dat het er gewoon ingesleten zit zegmaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:30 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap niet dat je dan nog kan tiepen.
ow dan ken je mij nog niet ik ben echt WALCHELIJKquote:
Met mineraalwater en af en toe een Gauloisequote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alcohol vrij op FOK!? Hoe trek je dat?
je gebruikt ook ineens andere smileysquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf achteraf eigenlijk ook erg vermakelijk![]()
En ik merk nu dat het alc.vrij op FOK! zijn best bevalt
Dankjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
je gebruikt ook ineens andere smileys![]()
zo ben je veel leuker
laat die drank maar voor wat het is dan![]()
ik kan er ook niet tegen maar dan anders
Het zou ook niet in mij opkomen om de meuk te laten staan tot de volgende dag. Ik zou geen oog dicht doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dan ken je mij nog niet ik ben echt WALCHELIJKnetjes
![]()
ik heb het geprobeerd maar ik vind het vreselijk om 's morgens in een vieze keuken
te komen
ken ik niet tegen
Ik kan het me niet voorstellen...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met mineraalwater en af en toe een GauloiseHet is wennen maar best te doen
Jij & het pashokje!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit mij al een uur lang af te vragen of die Sonja Bakker ook een lekkere blowjob zou kunnen geven, gewoon zomaar, met d'r modderlaarsjes aan iemands rits spontaan openen en op de knietjes gaan![]()
Die Sonja heeft ook iets van een Zuid-Duits biermeisje![]()
Goed, is er verder nog iets waar je op terug wil komen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Ja een biertje IRL tijdens een feest is prima, maar in je eentje achter de PC en teveel doorzuipen is een iets minder goede combinatie
Gelukkig werd het niet persoonlijk; als je een hele groep voor rotte vis uitmaakt is het toch een ander verhaal dan als je één user uitscheldt of bedreigt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
IRL heb ik nooit problemen als ik een alc. versnapering neem maar ik denk toch dat mijn remmingen in negatieve zin teveel wegvallen en zeker omdat het "maar" Internet is en je sneller dingen zegt of doet waar je later weer spijt van krijgt.
Gelukkig heeft het geen ban opgeleverd en is er verder niet veel gebeurdWel laat ik voortaan de drank in de kast
Proost!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen...
*biertje open trekt
Ik las ΅s morgens vies te neuken"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:33 schreef FANN het volgende:
ik heb het geprobeerd maar ik vind het vreselijk om 's morgens in een vieze keuken
te komen
ken ik niet tegen
serieus ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zou ook niet in mij opkomen om de meuk te laten staan tot de volgende dag. Ik zou geen oog dicht doen
Jazeker welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, is er verder nog iets waar je op terug wil komen?
Serieus, ik ben nogal opruimerig, ik kan slecht tegen zooi en helemaal tegen vieze zooi.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus ?
en dat voor een venthoor je niet vaak meestal zijn het smeerpijpen
Jij moet echt eens wat meer fappen of anderszins aan je gerief komen, want dit heeft niks meer met een gezond libido te maken maar is gewoon obsessief.quote:
ow maar dat is mijn pakkie an ook niet maar van die Griek en dat is dus 'e'en grote teringzooiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Al is dat ook weer niet helemaal waar, want mijn auto maak ik van binnen maar zelden schoon
Ik bedenk mij dat ik heel erg opruimerig ben, 't moet aan kant. Ik hou ook van schoon, maar schoonmaken, daar hou ik dan weer niet van, dat moet een ander maar doen en die activiteit huren we dan in. Zo zit het wel ongeveerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ow maar dat is mijn pakkie an ook niet maar van die Griek en dat is dus 'e'en grote teringzooi
Ow maak je geen zorgen om mijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet echt eens wat meer fappen of anderszins aan je gerief komen, want dit heeft niks meer met een gezond libido te maken maar is gewoon obsessief.
*meldtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat voor een venthoor je niet vaak meestal zijn het smeerpijpen
Dejavuquote:
ik moet toch dat Ubuntu eens even gaan googelen ik denk steeds dat jullie het over een grote negertquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dejavu
Maar Ubuntu had net weer perikelen en nu heb ik ontdekt wat het is, de linker muisknop reageert niet meer, dus moet alles via het toetsenbord doen en de PC rebooten
Maar je kan ook een goeie huisvrouw zijn en toch een smeerpijpquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
geloof ik niks van![]()
volgens mij ben jij best een goeie huisvrouw
toch Mop?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dejavu
Maar Ubuntu had net weer perikelen en nu heb ik ontdekt wat het is, de linker muisknop reageert niet meer, dus moet alles via het toetsenbord doen en de PC rebooten
Leesvoer: http://www.ubuntu-nl.org/ubuntuquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet toch dat Ubuntu eens even gaan googelen ik denk steeds dat jullie het over een grote negert
hebben maar dat zal wel niet
tuurlijk kan datquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je kan ook een goeie huisvrouw zijn en toch een smeerpijp![]()
Bong heb je weleens op plaatjes Bong gegoogled??quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ook een welterusten dan maar aan FANN
Slaap lekker
Haha, nee dat heeft er niets mee te maken, ik had de naam op een hele andere manier gevondenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Bong heb je weleens op plaatjes Bong gegoogled??
Ik net en nu is mij een hoop duidelijk.![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik wilde even weten waar de naam Bong vandaan kwam.
Ben/was jij ook een blowert??
jij ook Bongquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ook een welterusten dan maar aan FANN
Slaap lekker
Slaap lekker Coos en veel plezier met de Giroquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:15 schreef Coos het volgende:
Ik gaat ook lègge.
Morgen zware etappe in de Giro 'd Italia.
Bong moet kunnen af en toe een bakkie
Een rietdekker van 27 jaar komt met veel meer geld thuis Pietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lea! Mijn VKZ-juweeltje-#2 in wording is gestart.
Nivelleren of denivelleren: de praktijk.
Beginnend gaat ´t om, een 24jarige krijgt die bijstand ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een rietdekker van 27 jaar komt met veel meer geld thuis Piet
Dat moet je juist niet tegen Lea zeggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk wel, ik wil Lea in m´n topic, duuh.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet tegen Lea zeggen.
Op mij zit je misschien niet te wachten maar kon het niet latenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik wil Lea in m´n topic, duuh.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op mij zit je misschien niet te wachten maar kon het niet laten
Er is anders een hele harde woei...hier..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even een bruin boterhammetje en een heerlijk koud glas milk & fruit, smaak banaan![]()
Heerlijk weer, we schieten lekker op, het geraamte van het houthok staat al half.![]()
Kom op mensuh, jullie moeten naar buiten, 't zonnetje in, het is heerlijk![]()
Disana, gefeliciteerd met je eerste week niet roken![]()
Volgens mij moet je er zout bij doen....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:25 schreef Marrije het volgende:
Ja, Disana, gefeliciteerd met een week niet rokenHet begin van een leven zonder sigaretten
![]()
Hier zit er een wasje in, Fann, mét verf!
Ik vond mezelf een beetje voor lul staan toen ik met die rubberen handschoenen de poeder in de trommel aan het strooien was, maar toen ik aan die trommel begon te draaien werd me duidelijk dat het toch wel nuttig was. Tis trouwens wel dwars door de handschoen heen gegaan, die verfHeb nu dus blauwe vlekken op mn handen. De poeder had de kleur van jouw geverfde wasje. Nou ja, t zit erin, kan nu alleen maar hopen dat het mooi wordt
![]()
Ik heb zo'n 700 gram stof voor 1 pakje verf gebruikt. Er zit ook een hesje bij van 52%katoen en de rest viscose dus ik ben benieuwd hoe licht dat wordt, maar dat is ook het kledingstuk dat al bewerkt is met chloor![]()
Net ff naar de trommel gekeken en alles ziet er flink donker uit
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er zout bij doen....
Ja, en dan te bedenken dat rietdekker een vrij specialistisch vak is.....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zowaar een leuk programma op TMF, die oppassen-dude gaat allemaal beroepen uitproberen. Een beginnend rietdekker (MBO) verdient 1100 - 1400 euro bruto.
Ben benieuwd wat een uitkering doet tegenwoordig.
Whahahaha, dan heb je deze keer mazzel, ik ben al 2 dagen zo druk met de nieuwstopics dat ik hier niet bijleesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
ah ben je daar!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahaha, dan heb je deze keer mazzel, ik ben al 2 dagen zo druk met de nieuwstopics dat ik hier niet bijlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |