vis dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja raar hè?? Ik denk ook al de hele dag dat het zaterdag is. Maar gelukkig toen ik boodschappen ging doen besefte ik dat het toch echt vrijdag is en als goed katholiek heb ik de maaltijd daarop afgestemd.![]()
Zal als ik ga koken zo er effe een foto van maken.
Joh flikker toch op naar je boerenfamilie met je interessant lopen doen over "de betere wijnen" en pseudo leuke postjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe, en dan zo'n post ook "xenofobisch" noemen,. meneer "ik laat me nooit op de kast jagen".
Zwaardvis hier..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soms ben ik jaloers op je. Maar goed, als je een beetje kunt neuken regel je een wijf die weer voor jou kan koken. En zo is het cirkeltje weer mooi rond
Zodra mensen iets anders doen dan nederig advies vragen, maar zélf een mening hebben, ga jij uit de hoogte lopen doen. En dan prik ik soms even terug.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh flikker toch op naar je boerenfamilie met je interessant lopen doen over "de betere wijnen" en pseudo leuke postjes.
Ben je vergeten wat voor wijn je hier te zuipen kreeg terwijl Aldi-meuk volstaan had.
En trouwens het was Caro die een recept aan mij vroeg en daar geef ik dan netjes antwoord op.
Ik heb ooit botervis gekocht en dat was zo lekker. Maar de visboer had het niet. Dit lijkt qua structuur er redelijk op. Beetje zalm achtig. Stevig als een stuk vlees zeg maarquote:
Ja, het enige nadeel aan die slager is dat het zó ontiegelijk druk daar is altijd, de hele wijk koopt daar zn vlees zo ongeveer. Maar dat heeft als voordeel dat het vlees supervers is, dat proef je gewoon. Wij zijn ongeveer zo'n 30 e kwijt per week, schat ik, dan hebben we zo'n 3,5 kg vlees? En dan dus met name lams, beetje rund en beetje kip.quote:
Wat een ge Jancerrequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra mensen iets anders doen dan nederig advies vragen, maar zélf een mening hebben, ga jij uit de hoogte lopen doen. En dan prik ik soms even terug.![]()
En da's aardig gelukt.![]()
En echt gewéldig hoor Coos toen, die Sancerre. Een hele prestatie van je.
Zeker van een WAO uitkeringquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra mensen iets anders doen dan nederig advies vragen, maar zélf een mening hebben, ga jij uit de hoogte lopen doen. En dan prik ik soms even terug.![]()
En da's aardig gelukt.![]()
En echt gewéldig hoor Coos toen, die Sancerre. Een hele prestatie van je.
Botervis is wel okquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit botervis gekocht en dat was zo lekker. Maar de visboer had het niet. Dit lijkt qua structuur er redelijk op. Beetje zalm achtig. Stevig als een stuk vlees zeg maar
Backstabber. Maar ik ga even wat te eten koken voor mijn boerenfamilie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeker van een WAO uitkering![]()
Maar je bedoeld als mensen zélf een pakje opentrekken? Ja, dat is niet uit de hoogte doen maar duidelijk maken dat het ook makkelijk is om zelf snel en gezond dingen te bereiden.![]()
Droeftoeter
Het zwaard is er wel af hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Botervis is wel ok![]()
Zwaardvis nog nooit gehad, dat daar vraag naar is
Show ofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Coos het volgende:
Ik ga nu effe culi doen in de keuken en zal zo even een verslagje doen.![]()
Nu zeker met foto's!
Vergeet de "culi-room" niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Coos het volgende:
Ik ga nu effe culi doen in de keuken en zal zo even een verslagje doen.![]()
Nu zeker met foto's!
Het nieuws kijken op een campingzenderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om deze tijd moet je het journaal kijken Pietje, onder het genot van koffie
RTL4 een campingzender noemen; dan doe jij ze wel heel erg tekort Remlof. Ik vind het als tegenhanger van het journaal meer dan perfect en je kunt lekker doorschakelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het nieuws kijken op een campingzender!
Dat, en ik kijk meestal ´t journaal om 18u, dan ben ik net thuis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn jullie tering snobistischquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat, en ik kijk meestal ´t journaal om 18u, dan ben ik net thuis.
Wat doet maakt ie dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
heb even tip voor de culinaire gasten onder ons, van wijnen tot vis en vlees en alles ertussen in, echt een leuke site. ( ertussen staat ergens ook mijn zoon met filmpje maar kan het niet vinden) etc.etc. Foodtube.nl.
moet je gewoon eens door kijken staan leuke dingen op, ook veel over wijnen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn jullie tering snobistisch
Ik ben niet zo culinair aangelegen, maar heb laatst wel iets uitgeprobeerd wat erg lekker was, kip tandoori van Knorrrrr, super!!! en lekker snel klaar....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
heb even tip voor de culinaire gasten onder ons, van wijnen tot vis en vlees en alles ertussen in, echt een leuke site. ( ertussen staat ergens ook mijn zoon met filmpje maar kan het niet vinden) etc.etc. Foodtube.nl.
moet je gewoon eens door kijken staan leuke dingen op, ook veel over wijnen.
Omdat ik ´t 18u journaal kijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn jullie tering snobistisch
Of die van iemand anders.. Keukengerei is scherp. Saté stokjes ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komt ie terug met z'n pink afgesneden![]()
Ik vind het nieuws van RTL4 beter dan het NOS Journaal.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ahhh nog een Knorr fanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ben niet zo culinair aangelegen, maar heb laatst wel iets uitgeprobeerd wat erg lekker was, kip tandoori van Knorrrrr, super!!! en lekker snel klaar....
ben hem aan het zoeken, kan me kind niet meer vinden hahaha ga nog ff kijken moment.quote:
Ik zie wel een ouwe lul met brilquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben hem aan het zoeken, kan me kind niet meer vinden hahaha ga nog ff kijken moment.
Echt?? Nou ga ik zeker doen!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh nog een Knorr fanBoboti moet je es maken
Ja waanzinnig lekker.. Ik eet het met stokbrood. Ben niet zo'n rijst happer.. Aanraderquote:
ik ben een alleshapper ,dus dat komt wel goed....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waanzinnig lekker.. Ik eet het met stokbrood. Ben niet zo'n rijst happer.. Aanrader
Maar tis normaal met rijst? Dan ga ik het ook proberen binnenkortquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waanzinnig lekker.. Ik eet het met stokbrood. Ben niet zo'n rijst happer.. Aanrader
Is er een palingtijd eigenlijk ??? Ik wilde een pondje halen. Geen filet's. Maar met kop en staart zeg maar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik ben een alleshapper ,dus dat komt wel goed....
Nog 8 minutenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:55 schreef Dementor het volgende:
Hup de lucht in met die shuttle.
Toch wel een noorse hè, want die zijn lekker vetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er een palingtijd eigenlijk ??? Ik wilde een pondje halen. Geen filet's. Maar met kop en staart zeg maar.
Hadden ze nietDe volendamse viswinkel. Nah ja maar een gerookte makreel meegenomen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ben niet zo culinair aangelegen, maar heb laatst wel iets uitgeprobeerd wat erg lekker was, kip tandoori van Knorrrrr, super!!! en lekker snel klaar....
Weet ik veel.. was al trots dat ik het in een echte vis winkel kocht. Met 346 klanten voor mequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch wel een noorse hè, want die zijn lekker vet
Na de reclame kapt het filmpjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha Annie, ja ik ken Knorr en maak vaak kant en klaar dingen, ben niet culinair aangelegd en hou absoluut niet van koken, daar heb ik mijn kind voor, al roept ie altijd he mam een echte kok kookt thuis niet.
Hij werkt 6 dagen in de week dus ja zondag is het altijd broodje shoarma of aardappelen met draadjesvlees.
Oeh! Lekker!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ja maar een gerookte makreel meegenomen
ja die blonde mag helpen slepen en mocht aangeven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Marrije het volgende:
Heks, alleen in het begin zie je hem? Kon het zo snel niet zo goed zien, haha.
Ik ben gek op koken. Maar doe het nu wat rustiger aan. De room pasta's en stampotten ging ik toch wel merken aan mijn spijkerbroekenquote:
Het is wel by far wel het beste programma dat ze hebben, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
RTL4 een campingzender noemen; dan doe jij ze wel heel erg tekort Remlof. Ik vind het als tegenhanger van het journaal meer dan perfect en je kunt lekker doorschakelen.
RTL nieuws is hartstikke volwassen
Denk dat er meer mensen zitten te klikken ..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij mij speelde hij het helemaal af.
paling is schaars, zit limiet op de vangst.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er een palingtijd eigenlijk ??? Ik wilde een pondje halen. Geen filet's. Maar met kop en staart zeg maar.
Hadden ze nietDe volendamse viswinkel. Nah ja maar een gerookte makreel meegenomen
Het NOS Journaal haalde zijn 'nieuws' van de Iraanse propagandamachine tijdens de protesten en maakte dagenlang geen gebruik van de vele YouTube beelden, terwijl RTL4 zich beriep op bronnen binnen het land anders dan de overheid en er ook veel eerder en langer aandacht aan besteedde.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel by far wel het beste programma dat ze hebben, daar heb je gelijk in.
Maar geef mij maar het 8 uur NOS nieuws
Ja maar dan is het duur.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
paling is schaars, zit limiet op de vangst.
Errr, ik heb echt wel die youtubebeelden gezien bij de NOS hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het NOS Journaal haalde zijn 'nieuws' van de Iraanse propagandamachine tijdens de protesten en maakte dagenlang geen gebruik van de vele YouTube beelden, terwijl RTL4 zich beriep op bronnen binnen het land anders dan de overheid en er ook veel eerder en langer aandacht aan besteedde.
Onzin, heb je het wel gezien op de NOS?quote:Ook is het NOS Journaal te koningsgezind (gehoorzaam). Er werd meer nadruk gelegd op de koningin tijdens de 'schreeuw' op de Dam dan door het RTL Nieuws.
Zoals ik schreef, RTL kwam de eerste dag al met de YouTube beelden, de NOS volgde pas na een paar dagen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Errr, ik heb echt wel die youtubebeelden gezien bij de NOS hoor.
[..]
Onzin, heb je het wel gezien op de NOS?
Ik had afgelopen zondag paling van een van de laatste stropers die er hier nog is. 8 euro per pond.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan is het duur.Geen paling te vinden
Ik schrik altijd van het non-nieuws en de reclameblokken op RTL-4quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik schreef, RTL kwam de eerste dag al met de YouTube beelden, de NOS volgde pas na een paar dagen.
Ja, ik heb het gezien bij de NOS. Arme koningin en oh ja, de mensen schrokken ook nogal erg.
Correct. Ik zie trouwens vaker dat de NOS wat krampachtig achter RTL aanholt. Ook bij de val van het kabinet was RTL 4 veel en veel alerter.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik schreef, RTL kwam de eerste dag al met de YouTube beelden, de NOS volgde pas na een paar dagen.
Ja, ik heb het gezien bij de NOS. Arme koningin en oh ja, de mensen schrokken ook nogal erg.
In het nieuws zit geen reclame. Het is up to date, efficiënt, en to the point. Dat is inderdaad verrassend voor een zender die ons verder niets te bieden heeft, maar ik heb wel eens gehoord dat ze het nieuws zelf ook hun paradepaardje vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van het non-nieuws en de reclameblokken op RTL-4
Zeker, hele nacht gekeken. Magistrale uitzending toenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook bij de val van het kabinet was RTL 4 veel en veel alerter.
Geweldig om te zien, iedere keer weer, hoe dat gevaarte de ruimte in wordt geslingerd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef remlof het volgende:
NASA Main Engine Cutoff. Space shuttle Atlantis is in orbit, traveling 17,500 mph just 81/2 minutes after launch.
4 minutes ago via web
Alles gaat volgens routine. Maar de routine is bijna voorbij na 20 jaar.
Ja klopt. Nou vind ik snelheid niet eens het belangrijkste, maar ik merk gewoon dat de NOS traag en braaf is geworden. Bovendien hebben ze vaak van die non-items die minutenlang in beslag nemen die net zo goed in de actualiteitenprogramma's kunnen. En mensen op straat naar hun gevoel vragen hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Correct. Ik zie trouwens vaker dat de NOS wat krampachtig achter RTL aanholt. Ook bij de val van het kabinet was RTL 4 veel en veel alerter.
Dat mensen dat willen. Ik zou echt never nooit de ruimte in willenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geweldig om te zien, iedere keer weer, hoe dat gevaarte de ruimte in wordt geslingerd.
En Loretta Schrijver is daar groot geworden en die is gewoonquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, hele nacht gekeken. Magistrale uitzending toen.
Ja peperduur.Ik heb vroegahh eens een polsaal gevangen in t IJsselmeer , met een stok met een draadje en haakje eraan...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan is het duur.Geen paling te vinden
De NOS is bang om subsidie te verliezen. Hoe meer politci spreken over "De nieuwsgaring" en de manier waarop (in navolging van Beatrix) hoe meer de NOS politici naar de mond is gaan praten en minder kritisch is geworden. Dat is al een paar jaar aan de gangquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt. Nou vind ik snelheid niet eens het belangrijkste, maar ik merk gewoon dat de NOS traag en braaf is geworden. Bovendien hebben ze vaak van die non-items die minutenlang in beslag nemen die net zo goed in de actualiteitenprogramma's kunnen. En mensen op straat naar hun gevoel vragen hoeft ook niet.
Exact dat bedoel ik met 'braaf'.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De NOS is bang om subsidie te verliezen. Hoe meer politci spreken over "De nieuwsgaring" en de manier waarop (in navolging van Beatrix) hoe meer de NOS politici naar de mond ik gaan praten en minder kritisch is geworden. Dat is al een paar jaar aan de gang
Dat klinkt alsof ie zich dan om je arm wikkeld en je mee wil sleuren de diepte in.. Was ie lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja peperduur.Ik heb vroegahh eens een polsaal gevangen in t IJsselmeer , met een stok met een draadje en haakje eraan...
Waar?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[STS-132] Lancering Atlantis
schitterende cap`s van BQ en Channel
[STS-132] Lancering Atlantis daar. op RLS forum waar alle topic`s staanquote:
Maar schattie, je zit al in de ruimtequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mensen dat willen. Ik zou echt never nooit de ruimte in willen
Ziet eruit als een lekkere en gezellige maaltijd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:40 schreef Coos het volgende:
SARDINES
Met dank aan de multiculti samenleving heb ik m'n buikje rond voor 2.25 euro!![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
vijf minuten ene kant.
vijf minuten andere kant.
Beetje zeezout en kummel erover stukkie Marokkaans brood en smullen maar.
Afwas:
1 pan
1 bord
10 vette tengels
Ow daar: [STS-132] Lancering Atlantisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[STS-132] Lancering Atlantis daar. op RLS forum waar alle topic`s staan
Me pa nam t over ,maar ik was apetrots ik was de enige zonder hengel in t gezelschap, weet niet of ie verorberd is, te lang geleden....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ie zich dan om je arm wikkeld en je mee wil sleuren de diepte in.. Was ie lekker
Ja lekkere El Noco, ik zie geen moer hèquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:40 schreef Coos het volgende:
SARDINES
Met dank aan de multiculti samenleving heb ik m'n buikje rond voor 2.25 euro!![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
vijf minuten ene kant.
vijf minuten andere kant.
Beetje zeezout en kummel erover stukkie Marokkaans brood en smullen maar.
Afwas:
1 pan
1 bord
10 vette tengels
Ohh die zag ik op de markt liggen... Maar die gaan op mijn tafel bbq. Wat vreselijk lekker. Verdomme waar blijft die *********************quote:
Disana wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja lekkere El Noco, ik zie geen moer hè
Je verwijst naar html i.p.v. naar jpg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Disana wel.
Is je geheugen vol?
Ik heb de lancering dus gemist.![]()
deze stream werkt ook prima.
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1369080&segment=149773
Ik kan ze gewoon zien hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je verwijst naar html i.p.v. naar jpg.
http://qik.com/video/6665767 kijk hier eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Disana wel.
Is je geheugen vol?
Ik heb de lancering dus gemist.![]()
deze stream werkt ook prima.
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1369080&segment=149773
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |