Ongelooflijk zegquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:00 schreef Ekoyt het volgende:
Duh!
Heb ik op basis van feiten, vergelijk en verhalen min-of-meer de keuze gemaakt voor de 5D mark II te gaan,... loop ik tegen iets heel anders aan!
Hij is nergens verkrijgbaar!
Internetshops hebben hem sowieso nergens op voorraad.
De grote fotozaken met internetverkoop hebben hem op de site soms op voorraad, maar bij bellen blijkt dat dus niet zo te zijn.
Al bij paar 'gewone' grote fotozaken binnengelopen: nee hoor!
Hij staat overal 'in bestelling', (want de vraag is best groot), maar nergens wordt er iets afgeleverd.
Grote fotozaak in Haarlem heeft ze al sinds 2 april (!) in bestelling staan bij Canon!
Nou, lekker is dat!
Heeft iemand hier ervaring mee?
Of weet iemand waar ze nog wel zijn?
(bij voorkeur met een paar goeie lenzen om te testen enzo)
... wil ik m'n geld uitgeven,.... lukt het niet!
Eind Augustus...quote:
quote:
Ik hoop het ook....quote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die kans acht ik aanwezig schat ik zo.
Nou ik wil er best meer aan uitgeven maar dan moet het dan ook waard zijn.. 600 is niet mijn max.. Maar ik wil er niet achter komen dat ik voor wat meer geld een beter toestel had kunnen kopen..quote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef KingOfMars het volgende:
Na noodzaak lijkt budget me een tweede belangrijke. Als een 50D van nu rond de 600 euro je max is, kun je daar nooit in augustus een 60D voor halen lijkt me.
Gok niet dat de specs van de 60D de 7D zullen overtreffen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:26 schreef kiekum.nl het volgende:
Ik denk dat een eventueel aan te komen 60D net *ietsje* onder de huidige prijs van de 7D komt te liggen.
Al ligt dit erg aan de specs die t ding zal hebben natuurlijk.
Dat betekend dus dat je je budget dan bijna moet verdubbelen.
Heb zelf onlangs nog een nieuwe 50D gekocht. En als ik zo naar de specs van de 7D kijk, en verwacht dat
de specs van een eventueel aan te komen 60D daar nog iets onder gaan liggen, heb ik er absoluut geen
spijt van dat ik toch nog een 50D heb gekocht.
Tenzij straks blijkt dat de 60D de 7D gaat toppen, dan veranderd mijn stemming heel even
Haha, ik had die 20D en 40D al in V&A zien staan ja. Moet zeggen dat ik jouw 40D zelfs nog even overwogen heb, maar wil toch naar wat nieuwer toe. Helaas.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, als je een xxD wilt, heb ik nog wel wat in de aanbieding hoor.
Denk inderdaad ook niet dat de 60D de 7D zal overtreffen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:07 schreef kres het volgende:
[..]
Gok niet dat de specs van de 60D de 7D zullen overtreffen.
Dan zou Canon zichzelf in de vingertjes snijden.. Dus wat jij zegt.. Dan zal die ergens tussenin komen..
Als dat betekent dat ik mijn budget moet verdubbelen dan moet ik er heel erg goed over nadenken...
Oeh dat zou geniaal zijn inderdaad!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef Omniej het volgende:
Gingen ook geruchten over in-body IS geloof ik, maar dat lijkt me toch redelijk sterk. Zou wel een briljante zet zijn overigens. In-body IS zou voor Canon ook meteen een veel hogere prijs rechtvaardigen.
Deze lens zit altijd op een crop-body. Je moet dus gewoon de EW73B hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:31 schreef KingOfMars het volgende:
Welke zonnekap heb ik nodig op een EF-S 17-85 IS USM die op een cropbody (50D) zit?
waarom zou dat niet gaan als de camera EF-S objectieven gebruikt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
in body is zou misschien wel gaan bij een EVIL camera, behalve als deze EF-S objectieven gaat gebruiken..
Gaat gewoon de EW-73B op toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:31 schreef KingOfMars het volgende:
Welke zonnekap heb ik nodig op een EF-S 17-85 IS USM die op een cropbody (50D) zit?
EF-S-ers hebben al stabilisatie. zou beetje dubbelop zijn. Canon is vaak niet zo dubbel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:49 schreef kiekum.nl het volgende:
[..]
waarom zou dat niet gaan als de camera EF-S objectieven gebruikt?
Die begrijp ik even niet... EF-S objectieven hebben toch niet per definitie IS?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
EF-S-ers hebben al stabilisatie.
Leuke upgrade inderdaad. Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef kres het volgende:
Nou de kogel was vanmiddag door de kerk geschoten...
Ik heb mijn 50D opgehaald en ik kan maar een ding zegen.... GEWELDIG !!!
Al helemaal als je van 300D naar de 50D overstapt.
Er zijn ook gewoon EF-S objectieven zonder IS hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
EF-S-ers hebben al stabilisatie. zou beetje dubbelop zijn. Canon is vaak niet zo dubbel.
Gratz!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef kres het volgende:
Nou de kogel was vanmiddag door de kerk geschoten...
Ik heb mijn 50D opgehaald en ik kan maar een ding zegen.... GEWELDIG !!!
Al helemaal als je van 300D naar de 50D overstapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |