Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Catje, ik moet nou natuurlijk wel iets bakken om de taartenhouder te testen
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel laat he
WIE HEEFT EEN NUMMER VAN IEMAND!
SNEL!
START DE SMS/BEL/ALARM-LIJN TELEFOONBOOM!
Ik heb al een sms naar Ll gestuurd, maar hij reageert niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatje?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Catje, ik moet nou natuurlijk wel iets bakken om de taartenhouder te testen
k ga in de zomer in Chicago naar een bakwinkel, en ik heb al 100 dollar opzij gelegdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Plaatje?
Ik wil nog graag een cupcake standaard maar money money money
Zal ik Greys anders effe bellen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb al een sms naar Ll gestuurd, maar hij reageert niet.
Hier in de stad zit Dok Cookware. Daar kan ik gewoon op zondag fondant halen als ik tekort kom. Zij hebben al veel. Ik wil niet weten wat ik uit zou geven in zo'n winkel in Chicago.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:36 schreef Muis006 het volgende:
I
[..]
k ga in de zomer in Chicago naar een bakwinkel, en ik heb al 100 dollar opzij gelegddan ga ik helemaal los!
Bij de Xenos hadden ze ook hele mooie etagères, als dat is wat je zoekt. Zelfs vierkante die passen bij de borden die ik ga kopen als ik groot ben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Plaatje?
Ik wil nog graag een cupcake standaard maar money money money
Hoe ziet dat nu uit, als jij je zorgen maakt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja of Gb. Graag, ik maak me een beetje zorgen.
Handen in het haar, en héél angstig kijken (links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts) en de tanden bloot maar strak op elkaar. Bijna paniek.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe ziet dat nu uit, als jij je zorgen maakt?
* nieuwsgierig*
Ik heb er laatst eentje gekocht daar. Twee verdiepingen, roze met tulpen ofzo. Te vrouwelijk al dus Mr. DML in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij de Xenos hadden ze ook hele mooie etagères, als dat is wat je zoekt. Zelfs vierkante die passen bij de borden die ik ga kopen als ik groot ben.![]()
Wel makkelijk trouwens dat niet alles wat ik net heb gekocht uit de auto hoefde. Moest ik het morgen toch weer inladen. . [ afbeelding ]
*noteert*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Handen in het haar, en héél angstig kijken (links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts) en de tanden bloot maar strak op elkaar. Bijna paniek.
Mijn telefoon ligt op de keukentafel. En de kat op schoot. Dus nee.quote:Heb je nou al gebeld?
Xenos heeft nu ook glazen etagères en dus die vierkante. Maar zo'n fancy ideale hoek individuele cupcake houders.. die hebben ze niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb er laatst eentje gekocht daar. Twee verdiepingen, roze met tulpen ofzo. Te vrouwelijk al dus Mr. DML in ieder geval![]()
Thanks for the tip though![]()
Maar echte cupcake standaard heeft een houdertje voor elke cupcake met elke een unieke hoek voor de beste presentatie
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*noteert*
[..]
Mijn telefoon ligt op de keukentafel. En de kat op schoot. Dus nee.
Poezjes?quote:
Spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:48 schreef nokwanda het volgende:
Stelletje taarten
Wie gaat nou eigenlijk waar mee naar toe dit weekend?
Ik heb het niet gevolgd. is het nou een rukhuttenmeet?
Was het niet wat geweest omdat met het ESF zlef te doen? Lekker samen naar het ESF kijken. Of gaan Greys en ErikT samen naar Oslo namens Fok! ?
De die-hard ESF-ers gaan een weekend in een huisje zitten en een paar komen een dagje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:48 schreef nokwanda het volgende:
ESFquote:Ik heb het niet gevolgd. is het nou een rukhuttenmeet?
Dan kennen we niet online elkaar vertellen wat we er van vinden. En het ESF duurt drie dagen verdeeld over 5 dagen.quote:Was het niet wat geweest omdat met het ESF zlef te doen?
Alleen online samen.quote:Lekker samen naar het ESF kijken.
Neequote:Of gaan Greys en ErikT samen naar Oslo namens Fok! ?
Ik heb liever de kelder of de tuin.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi huisje, nu eten. Jullie hebben de bovenverdieping.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:06 schreef MadMaster het volgende:
Zag net de avatar van Dirk voorbij komen op TV + een commentaar op de Telegraaf-nieuwsgeving m.b.t. de vliegramp...
Ho ho, ik ben geen groupie, maar wist niet of je het zelf had gezien...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]Je mag me nu aanraken, maar niet bellen.
Ik meen bij Eénvandaag (of was het nou RTL Boulevard???)...quote:
Nee ik had het niet gezien, wel grappig om te weten. Maar dan moet ik wel weten welke zender.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben geen groupie, maar wist niet of je het zelf had gezien...
[..]
Ik meen bij Eénvandaag (of was het nou RTL Boulevard???)...
Op NL1 of RTL4 dus, maar ik dacht bij Eén Vandaag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee ik had het niet gezien, wel grappig om te weten. Maar dan moet ik wel weten welke zender.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey Ml-etje![]()
Gaan we morgen naast elkaar parkeren?
Hebbes, bij eenvandaag. Die heb ik gewoon zitten kijken trouwens en gewoon gemist.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op NL1 of RTL4 dus, maar ik dacht bij Eén Vandaag.
Was een stuk over de mediaaandacht voor de ramp en die van de Tel;egraaf in het bijzonder.
Je zag jouw avatar voorbij komen, je nickname en een stuk tekst (commentaar neem ik aan) tussen andere berichten. Mogelijk iets van Twitter. Was wel snel voorbij scrollend, maar het viel dus wel op...
Geen dank...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hebbes, bij eenvandaag. Die heb ik gewoon zitten kijken trouwens en gewoon gemist.
Halloooooooooquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
Avond!![]()
ik dacht ik laat me hier ook weer eens zien
Te laat te laat, zei winnetoe.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik word door iedereen gebeld. Ik wil graag mijn privacy terug!!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Te laat te laat, zei winnetoe.
Het zaad is al naar binnen toe.
Misschien kan je je door Wilma Nanninga laten interviewen, waarbij je een oproep doet aan het Nederlandse volk of ze je voorlopig met rust willen laten...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik word door iedereen gebeld. Ik wil graag mijn privacy terug!!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Te laat te laat, zei winnetoe.
Het zaad is al naar binnen toe.
Ik zat zelf te denken aan die gast van SBS, die heeft zondag toch geen uitzending. Ik denk dat hij wel een uurtje kan vullen met een goed interview.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kan je je door Wilma Nanninga laten interviewen, waarbij je een oproep doet aan het Nederlandse volk of ze je voorlopig met rust willen laten...
Kaasjes ga ik morgen bij de kaasboer halen hier. Ik heb vandaag alleen maar vet gegeten, tussen de middag een lekkerbekje en kibbeling en toen ik thuis kwam hadden we beide geen zin om te koken, dus hebben we de snackbar gespekt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
Drikh wat doe je??
Heb je nog lekker kaasjes?? Zit aan de rucolakaas
Versje dat mijn vader vaak zei als iets te laat was ofzoquote:
Eigenlijk nergens. Ik moest alleen lachen omdat het precies hetzelfde was wat ik zei als vanmiddag, toen er niemand was en ik weer weg gingquote:
Alberto Stegeman wil het alleen maar underkuffer doen met de verborgen camera.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan die gast van SBS, die heeft zondag toch geen uitzending. Ik denk dat hij wel een uurtje kan vullen met een goed interview.
Ze zijn er!quote:
Interessant... de benedenverdieping heeft maar 1 slaapkamer. Met 2 eenpersoons bedden.quote:Jullie hebben de bovenverdieping.
Mijn oma riep vaak:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Versje dat mijn vader vaak zei als iets te laat was ofzo![]()
Dat hebben wij gisteren gedaan vandaag risotto en heb net een stukje tapenade op toast gepiktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan die gast van SBS, die heeft zondag toch geen uitzending. Ik denk dat hij wel een uurtje kan vullen met een goed interview.
[..]
Kaasjes ga ik morgen bij de kaasboer halen hier. Ik heb vandaag alleen maar vet gegeten, tussen de middag een lekkerbekje en kibbeling en toen ik thuis kwam hadden we beide geen zin om te koken, dus hebben we de snackbar gespekt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zijn er!![]()
[..]
Interessant... de benedenverdieping heeft maar 1 slaapkamer. Met 2 eenpersoons bedden.
Ik ben off!
Tuulk ik sms wel eventjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml doe je even aanbellen beneden in de hal of een smsje sturen o.i.d. morgen want ik kan je op vier hoog bij ons niet aan zien komen
Is dat niet altijd al zo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
vermoed dat parkeren niet simpel gaat zijn?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn oma riep vaak:
Moeder Maria, eeuwig licht,
Kaatje knijp je doosje dicht...
Die kreet misbruik ik nog wel eens...
We hebben wel een parkeerplein voor de deur waar je kan staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tuulk ik sms wel eventjesniet dat ik niet uit de auto wil komen maar vermoed dat parkeren niet simpel gaat zijn?
Dan doe je toch een witte anjer in je knoopsgat en zwaai je heel heftig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
We hebben wel een parkeerplein voor de deur waar je kan staan.
Heb je navigatie? Want de straat is nogal lang en heul veel nummersen anders moet je op elke flat turen of je al de goede hebt
Ja heuj, dan moet ik buiten aan de straat gaan staan. Das me teveel werkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan doe je toch een witte anjer in je knoopsgat en zwaai je heel heftig.
Heb Tomtomquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
We hebben wel een parkeerplein voor de deur waar je kan staan.
Heb je navigatie? Want de straat is nogal lang en heul veel nummersen anders moet je op elke flat turen of je al de goede hebt
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja heuj, dan moet ik buiten aan de straat gaan staan. Das me teveel werk
Gewoon een tuinstoel beneden op de parkeerplaats zetten, thermoskan koffie/thee/choco en een boterhammetje met hagelslag meenemen en je kan om 8 uur al beneden zitten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja heuj, dan moet ik buiten aan de straat gaan staan. Das me teveel werk
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon een tuinstoel beneden op de parkeerplaats zetten, thermoskan koffie/thee/choco en een boterhammetje met hagelslag meenemen en je kan om 8 uur al beneden zitten.
Maar er gebeurt geen drol in onze straat, das ook saai dan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon een tuinstoel beneden op de parkeerplaats zetten, thermoskan koffie/thee/choco en een boterhammetje met hagelslag meenemen en je kan om 8 uur al beneden zitten.
Tof, ga ik in de slaapkamer de hele dag naar buiten zitten turen om je te spottenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
Zal het aan mijn Mr doorgeven dat hij dat even op zijn monteert morgen
I wishquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja. die. wil. ik.!
Heb jij 'm?
Ik maak er morgen een foto van ok? Ik ben te lui nuquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe zit je taarthouder er uit?
T'lijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik maak er morgen een foto van ok? Ik ben te lui nu
Oeh, die ga ik straks kijken,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Dirk-Haaaaa! Hebbie dat ventje al gezien? Hij is al bij Ellen geweest!
Nee, het ESF wil ik toch echt thuis kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:48 schreef nokwanda het volgende:
Stelletje taarten
Ik heb het niet gevolgd. is het nou een rukhuttenmeet?
Was het niet wat geweest omdat met het ESF zlef te doen? Lekker samen naar het ESF kijken. Of gaan Greys en ErikT samen naar Oslo namens Fok! ?
D'r zit geen cd speler inquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Ml, we moeten nog even een cdtje branden met de juiste muziek om de nummers te leren in de auto en goed beslagen ten ijs te komen
Tot morgen, live.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
Even een zwaai,![]()
Blij dat ze veilig aangekomen zijn
En als wij dus hard stampen kan de benedenverdieping niet slapen?![]()
Ik ga off, feestje!
Fijne avond ieder, tot morgen!
Stampen? Ik weet wel betere dingen om ze effectiever uit hun slaap te houdenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
Even een zwaai,![]()
Blij dat ze veilig aangekomen zijn
En als wij dus hard stampen kan de benedenverdieping niet slapen?![]()
Ik ga off, feestje!
Fijne avond ieder, tot morgen!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat voor lease auto is dat nou?
En dat vind ik ook een mooie auto, had hem al op de foto gezien. Morgen ff checken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
een honda civic met usb poort en cd-spelert
[ afbeelding ]
Heeft ie nou wel of geen cd spelert?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
een honda civic met usb poort en cd-spelert
[ afbeelding ]
Neem je je reiniger mee?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dat vind ik ook een mooie auto, had hem al op de foto gezien. Morgen ff checken.
Wel maar hij wordt nooit gebruikt omdat we de ipod aankoppelenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heeft ie nou wel of geen cd spelert?
Jeez, make up your mind woman
Pffffffffffff
vrouwen *schudt hoofd*
En dat is dus het probleemquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou dan gooi je de ipod vol met ESF nummers. Dat wordt een heftige anderhalf uur dan
Ik ben nu al nerveus. Dat ga ik nooit vinden. Heeft Ll zijn mobieltje mee? Dan bel ik hem wel als ik er ben.quote:
Echt geweldig, en nog een leuk joch ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Dirk-Haaaaa! Hebbie dat ventje al gezien? Hij is al bij Ellen geweest!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben nu al nerveus. Dat ga ik nooit vinden. Heeft Ll zijn mobieltje mee? Dan bel ik hem wel als ik er ben.
Ja, dat was zielig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Everyone has their mening![]()
![]()
Wat is dat nou weer voor iets treurigs, dat is nou precies de reden dat ik haar niet moet.
Aanstellerig wief.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
het mag ook over wat anders gaan
En ik zit gewoon goed te kijken en te pm-en ondertussen Dirkh
Zeg dan wat anders!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil best wat zeggen maar ik kijk niet
Tsja wat is 2010 dan?quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
Oeh oeh, Dony is het ticketverhaaltje weer aan het riedelen
Getverquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vanmiddag 3 wijn op en ik nu lijkt het er verdacht veel op dat ik een aura zie maar is het de wijn of gewoon migraine.
Oh het was al avond bedenk ik me nu. Uur of zeven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Getvermaar hoe laat vanmiddag heb je dat dan op?
Dan kan het de wijn nog wel zijn, truste dan!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh het was al avond bedenk ik me nu. Uur of zeven.
Ik denk dat ik mijn bed in ga. Dan ben ik morgen weer te genieten.
Jup tot morgenquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:58 schreef Dirkh het volgende:
Ja graag gedaan hoor, zo'n uitgebreid antwoord geef ik anders nooit.
Niet ziek worden he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond. Hoop dat ik vannacht een beetje slaap. Voel me niet echt optimaal.
Teruglezen jij.quote:
Je hebt het gevonden.quote:
Dames @ Landal, prosecco inslaan....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit aan de prosecco en die slaat in als een bom, dat gaat niet goed komen
*kijkt bacteriën en virussen heul boos aanquote:
Uhm... of juist niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dames @ Landal, prosecco inslaan....
Doe lekker met Dirk samen een proseccootje, samen bubbelen is toch veel knusser...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens ga ik morgen aan de wijn en neem ik dat ook mee (een flesje), dus voor mij geen krat bier.
Kun je beter veel uien eten en dan samen in bad.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe lekker met Dirk samen een proseccootje, samen bubbelen is toch veel knusser...
Dat is dan aan de dames @ Landal.quote:
Gatverdamme, gelukkig is er nog geen geur-internet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je beter veel uien eten en dan samen in bad.
Zorg ik wel voor een schuimpje voor de mannen.
Hey, ik ben morgen ook dame@Landall.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan aan de dames @ Landal.
Zij kunnen nu bepalen wat voor Dirk ze morgen willen hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schuimpjes ruiken heerlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gatverdamme, gelukkig is er nog geen geur-internet.
Ik heb toch heel andere beelden bij 'knus'...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je zit in de goede provincie. Ook al woon ik een stukje meer noordelijk, alles is en blijft ver weg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Woon je in Vaals of zo dat je zo'n pokkeneind moet rijden
Ja! Lush!quote:Gezien je avatar moeten het trouwens wel heel sterke schuimpjes zijn dan.
Vast van die Lush-meuk, dat ruik je 3 weken na gebruik nog...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo naar de supermarkt, dus is goed!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Kan iemand vanmiddag een zooitje koffiefilters meenemen? Wel de koffie en de suikerklontjes mee, maar niet de filterzakjes
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wel de niet rammelende variant, anders gaat het koffieapparaat stuk
Pretty pleasequote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
* filters weer doorstreept van lijstje *
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 05:38 schreef JJH het volgende:
Dit had ik eerder moeten vragen, maar in Zwolle is het weekmarkt. Zal ik ff wat fruit enzo meenemen?
En dan haal ik ook nog wel even een grillworst en een leverworst om in plakjes te snijden.Fruit stond op de -overigens zeer complete-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijst maar werd ietwat overbodig geacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woeoeoeoehoe!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
volgens mij blijft er voor een heel weeshuis over straks.
ik droomde dat ik gisteravond ergens mijn taart showde en dat ze 'm gelijk opaten.
toen moest ik een nieuwe bakken. op dat punt werd ik wakker maar nu lig ik toch onrustig en wil ik eigenlijk nog een taart bakken. stomme droom!Ik heb gedroomd over mijn luchtbed. Maar hoe en wat... geen idee.
Weet je, ik dacht nog: 'moet ik checken of hij ook filterzakjes heeft?' Maar toen bedacht is dat dat wel erg control freakerig overkomt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Kan iemand vanmiddag een zooitje koffiefilters meenemen? Wel de koffie en de suikerklontjes mee, maar niet de filterzakjes
Helemaal gelijk Dirk. Ik was ermee begonnen weet je, maar toen zei iemand dat de spontaniteit dan er vanaf ging en dat het teveel regelachtig was en toen ben ik ermee opgehouden. Ik WIST dat het fout zou gaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:50 schreef Dirkh het volgende:
Zie je nou wel, dat lijstje is gewoon slecht opgesteld. Ik zei nog, begin er nou op tijd mee, maar nee hoor, ik moest niet zo paniekerig doen. Ik was maar een irritant ventje jadiejadiejadie wijvenlaksheid geneuzel. En wat gebeurt er? Juist, ze vergeten de helft.
Nou ik neem geen filterzakjes mee. Eigen schuld!![]()
Arme Ll.. koffieloos.Die snuift nu vast een lijntje koffie.
Zal ik anders nu maar vast op en neer rijden met 1 filterzakje? Heeft die jongen nog koffie net voor de middag.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
*opluchting*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik heb nu mijn origami kunsten gebruikt en een filterzakje gevouwen van een keukenpapiertje
Moet ik ook een koffieschepje meenemen dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
De koffie is wel wat sterk, maar ik heb er dan ook een half pak ingeflikkerd ofzo
Foto?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik heb nu mijn origami kunsten gebruikt en een filterzakje gevouwen van een keukenpapiertje
Nu snap ik dat je 2 pondspakken meenam.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
De koffie is wel wat sterk, maar ik heb er dan ook een half pak ingeflikkerd ofzo
Je weet het hè, ik heb je er altijd in gesteund.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:56 schreef Cat22 het volgende:
Helemaal gelijk Dirk. Ik was ermee begonnen weet je, maar toen zei iemand dat de spontaniteit dan er vanaf ging en dat het teveel regelachtig was en toen ben ik ermee opgehouden. Ik WIST dat het fout zou gaan.![]()
* koffie op lijstje zet *quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu snap ik dat je 2 pondspakken meenam.
Die liggen natuurlijk compleet uitgewoond uitgerust op de bankquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:04 schreef Cat22 het volgende:
Zegguh... liefdeloze, hoe is het met de dames? [ afbeelding ]
Jij wil straks echt graag geslagen worden he?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je weet het hè, ik heb je er altijd in gesteund.
Oh nee!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's gemaakt dit weekeinde, en dit zal zo blijven
Neem je je honkbalknuppel mee? PLEASE?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wil straks echt graag geslagen worden he?
Die liggen al een uur M&M vretend in bed 'wakker te worden', niet uit bed te krijgen. Wel al eentje een bakkie thee gevoerd, maar die ander krijgt alleen M&M's naar binnen nu ofzoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:04 schreef Cat22 het volgende:
Zegguh... liefdeloze, hoe is het met de dames? [ afbeelding ]
Ik heb iets veel beters.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neem je je honkbalknuppel mee? PLEASE?
Don't think soquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's gemaakt dit weekeinde, en dit zal zo blijven
Jamaar, je moet die hete thee ook niet in 1 keer bij ze naar binnen gieten!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die liggen al een uur M&M vretend in bed 'wakker te worden', niet uit bed te krijgen. Wel al eentje een bakkie thee gevoerd, maar die ander krijgt alleen M&M's naar binnen nu ofzo
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wil straks echt graag geslagen worden he?
Gezellig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neem je je honkbalknuppel mee? PLEASE?
Weet ik veel, de gordijnen zitten dicht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, je moet die hete thee ook niet in 1 keer bij ze naar binnen gieten!![]()
Hoe is het weer daar? Hier is het een stuk warmer dan gisteren en stralende zon.
En niet het besef dat die open kunnen? Vent!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet ik veel, de gordijnen zitten dicht.
Hoe istie?quote:
Misschien doen ze wel allerlei dingen die het daglicht niet kunnen verdragenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niet het besef dat die open kunnen? Vent!![]()
Of ziet het zo skrikkelijk uit binnen?
Ik heb echt prima geslapen, dus dat is goed. En honger, straks ontbijten.quote:
Nee valt mee, 3 matrassen met 2 vrouwen erop, en ik heb net het eerste glas gebroken. Maar verder is het vrij netjesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doen ze die maar 's avonds en 's nachts.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien doen ze wel allerlei dingen die het daglicht niet kunnen verdragen!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb echt prima geslapen, dus dat is goed. En honger, straks ontbijten.
Ow, nee. Ziet heel normaal uit dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee valt mee, 3 matrassen met 2 vrouwen erop, en ik heb net het eerste glas gebroken. Maar verder is het vrij netjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga (Tombo, spoiler niet lezen!)DAT KAN JE NIET TEGEN MIJ ZEGGEN, IK BEN HEUL NIEUWSGIERIG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* in een hoekje gaat zitten huilen *![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wat Tombo zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat Tombo zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht half vier!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Cat, maak me niet zo in de war!quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Uur of half vier
[..]
Sommige supermarkten zijn geloof ik gewoon open!
En een snackbar ook wel
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Geloof me, je wilt ons nu ook nog niet zien
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat, maak me niet zo in de war!
[..]
En morgen gaat dat beter zijn?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Geloof me, je wilt ons nu ook nog niet zien
Ik neem extra batterijen mee voor in mn fototoestelquote:
Ik regel anders wel even een politieteam dat de weg voor ons vrij maakt. En zorg er ook wel voor dat het sexy politiemannen zijn die mee het huisje in gaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*gaat Erik bellen*
Nah, ik geef wel meer gas op de snelweg.
Hier is het wel mooi. Dus ik verwacht niet dat ze in 't Loo langlaufroutes aan uitzetten zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mocht dat politieteam niet lukken: ik sta tussen 14.15 en 14.30 uur voor je deur.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik regel anders wel even een politieteam dat de weg voor ons vrij maakt. En zorg er ook wel voor dat het sexy politiemannen zijn die mee het huisje in gaan.
Nee ben m'n telefoon kwijtquote:
quote:
Als ik dat wist was ik hem niet kwijt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh, nou komt de vraag der vragen.
Waar heb je hem voor het laatst neergelegd dan?
/moeder
Heb gene flauw idee ben woensdag thuis gekomen en heb mijn tas op het bureau gezet verder geen idee meer.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh, nou komt de vraag der vragen.
Waar heb je hem voor het laatst neergelegd dan?
/moeder
Staat hij aan? Kun je jezelf bellen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb gene flauw idee ben woensdag thuis gekomen en heb mijn tas op het bureau gezet verder geen idee meer.
Nou, dan bel je jezelf ff, loop je naar het bureau en pakt het mobieltje op. (als iemand dan niks terug zegt, dan ben je dat zelf)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb gene flauw idee ben woensdag thuis gekomen en heb mijn tas op het bureau gezet verder geen idee meer.
De batterij is leegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, dan bel je jezelf ff, loop je naar het bureau en pakt het mobieltje op. (als iemand dan niks terug zegt, dan ben je dat zelf)
/Medewerker van Dixons
quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echt overal een punt van maken zeg. Straks is ze de lader ook kwijt.
Zorg jij eerst maar dat je die vrouwen van het matras krijgt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Draadloze stroom, hallo?! We leven in 2010 hoor. Opladen via inductie. En je kan toch met MyPhone de laatste GPS locatie van je telefoon opzoeken, en hem zelfs met het laatste restje batterij laten loeien
En waar lag ie?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
Nou heb het kreng, eerst eens eten douchen omkleden enz. ben een wandelende hoop stof na het uithakken van de voegen hier.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zorg jij eerst maar dat je die vrouwen van het matras krijgt.
De laatste staat nu te douchen, en daarna ga ik me eens toonbaar maken. En we hebben al gebrunched en toko opgeruimdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zorg jij eerst maar dat je die vrouwen van het matras krijgt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De laatste staat nu te douchen, en daarna ga ik me eens toonbaar maken. En we hebben al gebrunched en toko opgeruimd
Er zijn toch 2 badkamers? Waarom ga je dan niet NU je toonbaar maken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De laatste staat nu te douchen, en daarna ga ik me eens toonbaar maken. En we hebben al gebrunched en toko opgeruimd
Lag gewoon op het bureau zeker?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
Nou heb het kreng, eerst eens eten douchen omkleden enz. ben een wandelende hoop stof na het uithakken van de voegen hier.
WOW!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boven komen wij niet, das jullie domein. Wij beneden de douche en toilet, jullie bovenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn toch 2 badkamers? Waarom ga je dan niet NU je toonbaar maken?
De badkamer beneden heeft toch ene douche én een bad?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boven komen wij niet, das jullie domein. Wij beneden de douche en toilet, jullie boven
Van mij mag jij in ons domein douchen hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boven komen wij niet, das jullie domein. Wij beneden de douche en toilet, jullie boven
Douche is in badquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De badkamer beneden heeft toch ene douche én een bad?
Ik wíl niet in jullie domein douchenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van mij mag jij in ons domein douchen hoor
Je moet wel rond half vier bij het huisje zijn, ga je dat nog redden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
Oké, poes is weg dus ik ga mezelf ook toonbaar maken.
Nee dat heeft ie niet verteldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
(Greys hier) Heeft Ll al verteld over de spin die ik vanmorgen om klokslag 6.00 uur ontdekte op het plafond? En dat ik hem daar dringend op moest wijzen, zodat hij ook om 6.00 uur wakker was?![]()
Hij heeft hem alleen niet gevangen voor ons, da's dan wel weer jammer...
Mwah, we waren kort daarna alledrie wakker eigenlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat heeft ie niet verteld![]()
En wat een watje dat ie m niet ving!![]()
Heb je daarna nog wel kunnen slapen?
Ja, ik gaf hem een por en wees op het plafond. Toen zei hij 'oh...'.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, we waren kort daarna alledrie wakker eigenlijk
En daarna nog wel in bed blijven hangen (we sliepen op matrassen in de woonkamer voor de tv) maar echt veel geslapen niet dus. We hebben dan ook afgesproken dat er vanmorgen geen foto's gemaakt worden
[..]
Ja, ik gaf hem een por en wees op het plafond. Toen zei hij 'oh...'.
Dat was het enige dat er uit kwam vanmorgen
Maar we zijn heel actief vandaag. We hebben al braaf zitten ontbijten aan tafel met gekookte eitjes er bij, we hebben alles alweer opgeruimd en zelfs gesopt en gestofzuigd (srsly ) en nu zitten we te wachten tot die gozer eindelijk eens uit die badkamer komt.
Goed hoor!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, we waren kort daarna alledrie wakker eigenlijk
En daarna nog wel in bed blijven hangen (we sliepen op matrassen in de woonkamer voor de tv) maar echt veel geslapen niet dus. We hebben dan ook afgesproken dat er vanmorgen geen foto's gemaakt worden
[..]
Ja, ik gaf hem een por en wees op het plafond. Toen zei hij 'oh...'.
Dat was het enige dat er uit kwam vanmorgen
Maar we zijn heel actief vandaag. We hebben al braaf zitten ontbijten aan tafel met gekookte eitjes er bij, we hebben alles alweer opgeruimd en zelfs gesopt en gestofzuigd (srsly ) en nu zitten we te wachten tot die gozer eindelijk eens uit die badkamer komt.
Goede reis en tot straks!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:04 schreef Ml-etje het volgende:
Gedoucht nu eten en inladen moest kwart over één weg
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
Wat een ijver in het huisje!![]()
![]()
Ik ben frips ende fruitig (Snowfairy) en klaar voor vertrek. Wat rond half 2 gaat plaatsvinden.
![]()
Ik heb Ing nog even geSMSt, die komt zeker!
hmm hmm [mondvol] jij ook!quote:
Ze is lief hoor!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeusus, de stress heeft toegeslagen, waardoor ik als een bezetene alles ingepakt heb (waarom is het zo veel voor maar een nachtje!) Laptopje ingepakt, met adaptor (die vergeet ik nog wel eens
), met boxjes.
Wijn gehaald, gepind, en nu zweten want het is warm in huis! En een uur wachten op
Cat22
waarbij ik geen idee heb wat ik kan verwachten
.
quote:
vergeet je msn-jas niet!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Komt goed Erik.Zal ik anders nu vast vertrekken? Ben ik rond 2 uur bij jou en hoef je iets minder lang in de stress te zitten.
Moet ik wel eerst mijn 3 tassen bij elkaar rapen.
Welnee, vertrek maar gewoon zo laat als je wilde vertrekkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Komt goed Erik.Zal ik anders nu vast vertrekken? Ben ik rond 2 uur bij jou en hoef je iets minder lang in de stress te zitten.
Moet ik wel eerst mijn 3 tassen bij elkaar rapen.
Zullen we anders Ll alleen laten met die vrouwen en die ene homo. Dat kan niet anders dan leuke verhalen opleveren. Krulspelden, rollers, nagellak, Lush, ongesteld, kinderen, mannen!, werk, papa en mama, trouwen, beetje dik en heel dik, cellulitis, huidplooien, sproetjes op rare plekken, wel of geen hakjes, Mannen!quote:
Ik zat straks op een terras waar twee raszuivere rotterdammerts dergelijke zaken, inclusief de stand van de sterren met elkaar zaten te besprekenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zullen we anders Ll alleen laten met die vrouwen en die ene homo. Dat kan niet anders dan leuke verhalen opleveren. Krulspelden, rollers, nagellak, Lush, ongesteld, kinderen, mannen!, werk, papa en mama, trouwen, beetje dik en heel dik, cellulitis, huidplooien, sproetjes op rare plekken, wel of geen hakjes, Mannen!, ESF, NSF, Sieneke, weetjedatdieendiehetmetelkaarhebbengedaan... nou dat soort onderwerpen.
Gaan wij ergens een biertje drinken.
De fles is inmiddels leeg?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We zwaaien even terug, er wordt nog niet gezongen maar Erik gaat wel uit zijn panty.
Het is een vrij grote fles en ik verdenk hem er van deze met een geheime fles weer bij te vullen.quote:
Wat denk je? Kom ik thuis, zit paddo op de bank? Ik zo verbaasd vragen wat ze hier nou weer doet... geen reactie. Misschien dat ze zo in de auto stapt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Thuis
Ik doe ff de samenvatting: de rechter was vrij lelijk, ESF / 90's / ESF / 90's, 3 of 10 friet / patat. Brrrr, best koud / pffffttt, best warm. Naar de muur of van de muur, that's the question. Twee aan twee, boven en wie moet er aan de bak? Ik zeg wel vaker '72 als ik '82 bedoel.
Ow trouwens, iemand nog een stukje kaas? Er is genoeg
Een spin, een konijn (ow nee, toch een vogel). Nee echt, een konijn daar op het pad (ow nee, toch een vogel).
En anders kun je altijd nog naar 212!
Was ik nog iets vergeten? Ja: wel ff afmelden graag!
Hoe meer notes, hoe lager de prijs (relatief dan hè, per vierkant abonnement!)
Twee verboden woorden:
- poes
- sterretje
Ik zal de poort niet op slot doen; zou jammer zijn als ze haar broekje scheurt als ze er overheen moet klimmenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:00 schreef Dirkh het volgende:
Wat denk je? Kom ik thuis, zit paddo op de bank? Ik zo verbaasd vragen wat ze hier nou weer doet... geen reactie. Misschien dat ze zo in de auto stapt.
Oh en waar je 82 zei bedoelde je 84.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |