was leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Dub nog steeds mee![]()
Bartman, hoe was PRSPCT XXL?
http://www.youtube.com/results?search_query=best+cry+ever&aq=fquote:
Geluid in de small room was anders nogal om te huilen in het begin.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef genakt het volgende:
[..]
was leuk
maar zoals gewoonlijk weer hetzelfde zoals de vorige 50 keer
Ik vond het al zo maf.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Electro-Worm het volgende:
.... waarom zou ik het origineel van de video vragen.
Ik bedoel dus het nummer domboh
quote:
quote:Bassnectar spans the spectrum of sonic style, covering every genre imaginable. He calls the end product “omnitempo maximalism,” which basically means no rules, no limitations, and no hesitation in fusing the familiar with the strange or the classic with the cutting edge. According to Ashton, “We are so blessed, and so deeply fortunate to be alive and awake right now…it’s a basic truth, but it’s very powerful. I think privilege confers responsibility, and Bassnectar is a reflection of that opportunity to give back; the motion of my cells bouncing back at the world.”
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:39 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Een tvp maar weer...
Blijft dit nog steeds een van de betere dubstep nummers vinden, dark as it should be...
Chill, maar niet saai. Kek.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:39 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Een tvp maar weer...
Blijft dit nog steeds een van de betere dubstep nummers vinden, dark as it should be...
Damn, deze gast weet hoe hij moet producen. Stuk voor stuk hele relaxte nummer die blijven boeien. Talent....quote:
Jammer dat de dubstep van tegenwoordig meer richting de kettingzaagherrie-kant gaat, zou graag meer van dit soort donkere, sferische dubstep willen horen...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:26 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eindelijk iemand die nog weet hoe het hoort
Yeah, er is ook gewoon zo veel toffere dubstep dan dat eeuwige hard gaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Jammer dat de dubstep van tegenwoordig meer richting de kettingzaagherrie-kant gaat, zou graag meer van dit soort donkere, sferische dubstep willen horen...
18 juni Sonic Warfare @ melkweg met oa Loefah, Kryptic Minds en Youngsta op t King Shiloh Soundsystemquote:
I know, ik ga als het goed is ook. Alleen al voor loefah, die man gaat subs opblazen!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:37 schreef Yorrit het volgende:
[..]
18 juni Sonic Warfare @ melkweg met oa Loefah, Kryptic Minds en Youngsta op t King Shiloh Soundsystem
Ja zeer vet, zowel in de Dub zaal als in de D&B werd lekker gedraaidquote:
Er zijn nu al mensen, die niet verder komen dan youtube wat dubstep betreft, die zeuren op dubstep wat niet klinkt als kettingzaag herrie dat het geen echte dubstep is, en voor mietjesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Jammer dat de dubstep van tegenwoordig meer richting de kettingzaagherrie-kant gaat, zou graag meer van dit soort donkere, sferische dubstep willen horen...
Ik was van plan om te gaan, alleen ik ben uiteindelijk naar WATT gegaan.quote:
Ik had kaarten gewonnen maar was te lam.quote:
Naar mijn idee vooral losse nummers. En daar houd ik eigenlijk helemaal niet van, maar goed.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
Oeh, begin nu ook wel wat te voelen voor Dubstep.
Hoe moet ik dit zien? Zijn het eigenlijk alleen maar losse nummers of zijn er ook artiesten die hele albums uitbrengen? Zijn er albums die het luisteren waard zijn?
Losse nummers of albums?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Naar mijn idee vooral losse nummers. En daar houd ik eigenlijk helemaal niet van, maar goed.
Ik ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het zijn vooral losse nummers, en daar houd ik eigenlijk niet van, maar goed.
Heerlijk inderdaad!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:48 schreef trebremmit het volgende:
Die van F is wel een gaaf nieuw album! Een wat duistere versie van 2562.
Ik ga ook!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
I know, ik ga als het goed is ook. Alleen al voor loefah, die man gaat subs opblazen!
Ik heb mijn kaartjes al gekocht, geen idee of het druk gaat worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:52 schreef TC_Artemis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flux in het LVC!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |