Dub on!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:39 schreef robbolo het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Craftsman Music Experiment - Craftsman Labs
was leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Dub nog steeds mee![]()
Bartman, hoe was PRSPCT XXL?
http://www.youtube.com/results?search_query=best+cry+ever&aq=fquote:foto Op vrijdag 14 mei 2010 18:19 schreef Electro-Worm het volgende:
Is hier een origineel van?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best Cry Remix Ever Dubstep [HD]
Geluid in de small room was anders nogal om te huilen in het begin.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef genakt het volgende:
[..]
was leuk
maar zoals gewoonlijk weer hetzelfde zoals de vorige 50 keer
Ik vond het al zo maf.quote:foto Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Electro-Worm het volgende:
.... waarom zou ik het origineel van de video vragen.
Ik bedoel dus het nummer domboh
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DUBSTEP - Guess I Got My Swagger Back (excision and Datsik)
quote:Bassnectar spans the spectrum of sonic style, covering every genre imaginable. He calls the end product “omnitempo maximalism,” which basically means no rules, no limitations, and no hesitation in fusing the familiar with the strange or the classic with the cutting edge. According to Ashton, “We are so blessed, and so deeply fortunate to be alive and awake right now…it’s a basic truth, but it’s very powerful. I think privilege confers responsibility, and Bassnectar is a reflection of that opportunity to give back; the motion of my cells bouncing back at the world.”
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:39 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Een tvp maar weer...
Blijft dit nog steeds een van de betere dubstep nummers vinden, dark as it should be...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cluekid - Hovercraft
Chill, maar niet saai. Kek.quote:foto Op vrijdag 14 mei 2010 22:39 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Een tvp maar weer...
Blijft dit nog steeds een van de betere dubstep nummers vinden, dark as it should be...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cluekid - Hovercraft
Damn, deze gast weet hoe hij moet producen. Stuk voor stuk hele relaxte nummer die blijven boeien. Talent....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bassnectar - Blow
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop