Michael Imperioli (Christopher) is maar 5 jaar jonger als hem, maar dat was idd niet te zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef NoCigar het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik hem er altijd ongeveer 51 heb vinden uitzien. In het eerste seizoen moet ie iets van 38 zijn geweest!
Het eerste seizoen dat ik eind 1999 ooit nog op VHS kocht voor 199 gulden, ooit uitgeleend heb en nooit meer teruggekregen heb. Inmiddels allang vervangen natuurlijk.
Dat ie dood wordt geschoten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:52 schreef JimmyJames het volgende:
Wel pijnlijk dat ze in het NOS-item een stukje lieten zien van de laatste scene uit de serie
Zelfs de kijkers zijn het er niet over eens wat er gebeurt in de laatste scenequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef JimmyJames het volgende:
Een stuk van die scene waarin hij in dat café met carmella zit te praten. De scene heeft voor de kenners van de serie wel een bijzondere betekenis, de overige kijkers zal het idd niks zeggen.
nee das waar maar david chase heeft uitgelegd wat de betekenis isquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zelfs de kijkers zijn het er niet over eens wat er gebeurt in de laatste scene
Mhwoa, oplettende kijkers hadden het wel door.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zelfs de kijkers zijn het er niet over eens wat er gebeurt in de laatste scene
Er is een blog die frame voor frame uitlegt wat er gebeurdquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nee das waar maar david chase heeft uitgelegd wat de betekenis is
Raar...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef Stefan het volgende:
Ik heb de sopranos nu 2x gezien en steeds skip ik t gelul met zn moeder en de psych, die maffiadingen vind ik veel leuker
Ik ben daar gewoon niet zo in geïnteresseerd, zoveel vind ik zn karakter trouwens niet veranderd, hij blijft de moordende neuroot met achtervolgingswaanzin tot t eind, Carmella maakt veel meer ontwikkelingen doorquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Raar...
''Het gelul'' met zijn moeder was juist een van de sterkste verhaallijnen in de serie als je het mij vraagt, en ''het gelul'' met de psych is zo'n beetje de rode draad van de hele serie aangezien zijn karakter daardoor zo ontwikkeld...
dan mis je een hoop geweldige dialogen en diepgang.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:28 schreef Stefan het volgende:
Ik heb de sopranos nu 2x gezien en steeds skip ik t gelul met zn moeder en de psych, die maffiadingen vind ik veel leuker
Dat kan natuurlijk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben daar gewoon niet zo in geïnteresseerd, zoveel vind ik zn karakter trouwens niet veranderd, hij blijft de moordende neuroot met achtervolgingswaanzin tot t eind, Carmella maakt veel meer ontwikkelingen door
Uiteindelijk blijft ie een misdadiger waarmee het slecht afloopt dus sja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:34 schreef Daskaar het volgende:
[..]
dan mis je een hoop geweldige dialogen en diepgang.
het interessante aan de serie is de balans tussen al de facetten in tony's leven en hoe zijn karakter ermee omgaat.
dat maakt het karakter juist zo bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |