24 zijn ook gewoon teveel afleveringen....elk seizoen 24 eps, pff...dat soort series sla ik bij voorbaad eigenlijk al over (terwijl 24 super is verder).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef AJ1987 het volgende:
misschien heb je even een overdosis.
Heb ik meestal als ik te veel van een serie achter elkaar kijk
heb het nu bijvoorbeeld met 24. Heb de eerste twee seizoenen bijna in een week uitgekeken. En loop nu halverwege seizoen 3 even vast.
Maar de Sopranos blijft een mooie serie. Misschien maar weer eens vanaf het begin beginnen
Erg herkenbaar!quote:
Deze hoort gewoon in de kast te staan johquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit is gewoon met recht de beste serie ooit. Heb alles net gedownload
Deze man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze hoort gewoon in de kast te staan joh
Maar om het dan nog een (paar) keer te kijken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ja, kopen prima.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Nee, opdat je het van generatie tot generatie door kunt geven, als zijnde een stukje erfgoed binnen je familie. Goede series zijn het kopen waard, een download is en blijft ook dan gewoon inferieur aan de echte schijfjes.
Ik had de helft, ben alles kwijtgeraakt en nu heb ik alles weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prosciutto?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe heet dat vlees uit het papier wat ze elke keer eten? Het komt mij erg bekend voor.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe heet dat vlees uit het papier wat ze elke keer eten? Het komt mij erg bekend voor.
Dat ja! Waar kan je dat kopen?quote:
Zonde, bij herbekijken kom je zoveel meer detail en subtiliteiten tegen. Dit is echt zo'n serie die je meerdere keren kunt zien en iedere keer weer wat nieuws ontdekt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, kopen prima.
Maar hoewel ik het de beste serie ever vind ga ik niet nog een keer kijken.
Dood en doodzonde (no pun). R.I.P.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:53 schreef Nielsch het volgende:
Kom net aan in mijn hotelkamer. Zet de tv aan en zie dat James Gandolfini overleden is. Heeft een hartaanval gehad terwijl hij op vakantie was in Italie. Tering... Vaarwel Tony Soprano!
HBO heeft het al bevestigd.quote:
Dat wel ja. Hij was niet de dikste van de serie maar zeker wel te zwaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij was ook wel dik op zich. Sowieso heb je dan al meer kans op hartfalen.
Idee is waanzinnig. Zou het werken na het succes van The Sopranos? Denk het niet, maar zou het sowieso kijken!quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:23 schreef Nielsch het volgende:
De discussie of er ooit nog een Sopranos film komt is nu tenminste wel helemaal klaar. Stiekem hoop ik nog wel op een HBO prequel serie die zich afspeelt in de jaren '60 en '70 toen Junior, Jonny Boy en Feech LaManna beruchte capo's waren en Tony, Silvio, Jackie en Ralph een teenage crew vormden.
Waarom zou het niet werken? Maak het een serie die The Sopranos losjes met Boardwalk Empire verbindt en je bent nog beter af zelfs, one big mobster tv universe.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:56 schreef Frishe het volgende:
[..]
Idee is waanzinnig. Zou het werken na het succes van The Sopranos? Denk het niet, maar zou het sowieso kijken!
Dat kan toch nog?quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:23 schreef Nielsch het volgende:
De discussie of er ooit nog een Sopranos film komt is nu tenminste wel helemaal klaar. Stiekem hoop ik nog wel op een HBO prequel serie die zich afspeelt in de jaren '60 en '70 toen Junior, Jonny Boy en Feech LaManna beruchte capo's waren en Tony, Silvio, Jackie en Ralph een teenage crew vormden.
Ik denk zeker dat het zou werken, ook al moeten ze voor elke rol andere acteurs nemen. Lijkt me echt geweldig. Kijk maar eens hoe briljant ze in Boardwalk Empire het Atlantic City van de jaren '20 neerzetten. Zoiets lijkt me ook geweldig voor het New Jersey van de jaren '70. 'North Jersey' zou ik de serie noemen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:56 schreef Frishe het volgende:
[..]
Idee is waanzinnig. Zou het werken na het succes van The Sopranos? Denk het niet, maar zou het sowieso kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |