Die is helaas gestorven aan kanker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:18 schreef Yvesss het volgende:
Nou,nou...... Laat Johnny Sack het maar niet horen.
quote:
En dat is maar goed ook, Johnny had de touwtjes van de Carmine clan stevig in handen. Hoezo, spoiler?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die is helaas gestorven aan kanker.
A hoer... Ralph Cifaretto zei dat altijd zo mooi. Die scene met de ruzie over Pie Oh My is de enige sene waarin ik Tony echt heel stom vond, omdat ie mijn favo personage zonodig moest doodmaken.quote:
Liever Johnny dan Phil. Maar die ouwe Carmine was nog wel de mooiste baas van de Lupertazzi's.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:39 schreef Yvesss het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, Johnny had de touwtjes van de Carmine clan stevig in handen. Hoezo, spoiler?
Artiequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Yvesss het volgende:
En de aalgladde Richie Aprile. Met zijn stomme jacket. Artie Bucco voel je dan wel weer symphatie voor.
Volgens mij werd de tent door junior in de fik gestoken buiten Artys medewetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Yvesss het volgende:
Dat beeld van de mafia klopt wel. Artie wil op een gegeven moment wat anders. Dus steekt Tony zijn tent in de fik. Daarna "helpt" hij hem. Zo gaat dat. Alles zit in die serie.
Jaaaaa.... , je hebt gelijk. Zie je wel. Het is te lang geleden dat ik de serie zag. Beetje weggeëbd. Reden te meer om nog een keer te kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij werd de tent door junior in de fik gestoken buiten Artys medeweten
Weet ik niet, maar dit was dan weer een zeer komische. Die vent is na neergeschoten te zijn gewoon weg. En daarna krijgen ze het koud.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Stefan het volgende:
Welke dood deed jullie het meest?
Ik vond de dood van Chris zijn mede AA'er pijnlijk, als ie niet had opengedaan had ie nog geleefd. Dat Chris even daarna zelf doodging was niet meer dan terecht.
De dood van dat sletje van Ralph deed me wel wat door de manier waarop de mannen ermee omgingen, Ralph beschermen en dat meisje gewoon dumpen.
Adriana's dood had ze wel aan zichzelf te danken
Ja, en een ratquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef Yvesss het volgende:
(en anders Uncle Pussy. Was toch een goedzak)
Nee, Junior had er een afrekening in gepland. Tony wilde Artie die slechte publiciteit besparen. De goedzak.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij werd de tent door junior in de fik gestoken buiten Artys medeweten
Was dat Johnny Cakes? Wist ik niet. Een van de weinige sympathieke spelers eigenlijk. Gewoon een burger in een idyllisch plaatsje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:29 schreef Yvesss het volgende:
Nu je het daar over hebt, zijn stoere fireman-gaylover was de eerste dode onder de soprano's cast.
Niemand mag zonder toestemming een boss doden zou een reden kunnen zijn. Zulke regels pleegt men nogal zwaar aan te tillen als het zo uitkomt. Of om het wraakzuchige deel van de Lupartazzi's tegemoet te komen, zou ook kunnen, met een beroep op die regel. Vergeet niet dat New Jersey maar 'a glorified crew' is vergeleken met de Lupartazzi's, die misschien wel tien van die crews hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is duidelijk dat Tony door MOG vermoord is, maar waarom moest hij dood?
Ja. Zo herken je hem wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Was dat Johnny Cakes? Wist ik niet. Een van de weinige sympathieke spelers eigenlijk. Gewoon een burger in een idyllisch plaatsje.
ja met zo'n insteek hoef je nooit iets te kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijft ie een misdadiger waarmee het slecht afloopt dus sja.
nou, ik ben een enorm fan geworden van mn. gandolfini dankzij de sopranos en keek altijd uit naar ander werk van hem, maar hij heeft niet heel veel andere grote rollen gehad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:47 schreef Yvesss het volgende:
Het is juist dat iedereen door The Sopranos een bepaald warm plekje voor Tony heeft. De acteur James Gandolfini zegt menigeen niet zoveel. Is nu Tony dood of James Gandolfini? Daar licht de discrepantie en tevens kracht van HBO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |