idd!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:52 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik vind de eerste ep van seizoen 3 erg mooi als ze afluisterapparatuur in het huis van Tony plaatsen met dat geremixte versie van Every Breath You Take van The Police.
Op Don't stop believing na dan.... Ik believe nou al een aantal jaar zonder succes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd!
Zowiezo was de muziek altijd een schot in de roos
Ook die waren juist - zeker als je het meerdere keren hebt bekeken - super interessant.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:31 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Er klopte zo veel aan deze serie! Op een enkele loze droomscene na dan.
Ik denk dat er bij de overval van Jackie sr en Tony geen doden zijn gevallen en bij deze wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:14 schreef capital_P het volgende:
post uit het vorige deel:
Wat ik me afvraag: op een gegeven moment overvalt jackie aprile jr een pokeravond. Achteraf belt hij Tony om te smeken voor z'n leven. Hij zegt ook dat hij hetzelfde heeft gedaan als jackie sr en tony destijds bij een pokeravond van feech la manna. Tony zegt dan: denk maar s na over wat het verschil is tussen die avond en deze avond.
Iemand enig idee wat dat verschil was?
Jackie had geen enkele positie in de maffia, Tony wel.Tony deed het ook met maten met positie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sopranos!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:04 schreef capital_P het volgende:
mooi einde.
laatste scene was geweldig
Pine Barrens = geniaal!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:51 schreef Dos37 het volgende:
Ben sopranos nu weer aan het herkijken, seizoen 2 was toch wel het matigst, ben nu op het eind van seizoen 3. Pine barrens komt eraan
Een van de weinige afleveringen die ik bij naam kenquote:
Hehe, hier ook!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Een van de weinige afleveringen die ik bij naam ken.
Dat boek lijkt me overigens wel een aardige tip.
Pine Barrens is gewoon echt een vette epquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |