Je ziet ze toch niet op tv?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:52 schreef -0- het volgende:
Ondertussen gaat de Piratenpartij gewoon door met hun Verkiezingscampagne. Een campagnestop kunnen ze niet gebruiken aldus de partij.
En ligt er zooi voor en achter de vleugel....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef VancouverFan het volgende:
Duidelijke foto van de crashsite van de Volkskrant.
[ afbeelding ]
Vermoedelijke locatie op Google Maps
Vreemd genoeg staat de staart 180 graden gedraaid tov de vliegrichting.
Inderdaad, maar bij een bomaanslag zou het dan weer verder uit elkaar liggen denk ik, desalniettemin heb je wel gelijk. Op het staartstuk na lijkt het gewoon uiteen gevallen op een of andere manier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ligt er zooi voor en achter de vleugel....
Ik blijf 't vreemd vinden dat het zo'n strook is en dat het zo versplinterd is....
Dat er zooi voor en achter de vleugel ligt kan ik nog wel begrijpen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik blijf 't vreemd vinden dat het zo'n strook is en dat het zo versplinterd is....
Een ideale situatie voor wat onvervalst propaganda materiaal en damage control.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bij een bomaanslag zou het dan weer verder uit elkaar liggen denk ik, desalniettemin heb je wel gelijk. Op het staartstuk na lijkt het gewoon uiteen gevallen op een of andere manier.
Maar dat die kinderen hem knuffeldieren komen brengen is wel schattig.
Libie gaat hier toch heel goed mee om vind ik.
[ afbeelding ]
Tja.. als iets met hoge snelheid in het zand neerkomt, dan is het onderhevig aan allerlei krachten en kan het zomaar ronddraaien. Zo onmogelijk lijkt me dat niet hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat er zooi voor en achter de vleugel ligt kan ik nog wel begrijpen.
Maar dat het staartstuk zo gedraaid is kan ik moeilijk voor mezelf verklaren.
Overigens heb ik ook niet het idee dat het echt in het verlengde van de landingsbaan ligt. Dat scheelt volgens mij nog wel 190 meter!
Ja en? Het leven gaat gewoon door hoor. Moet er dan niet meer via Tripoli op Johannesburg gevlogen worden dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef Skaai het volgende:
Ongelukkige aanbiedingen op GWK.nl. Met overstap op Tripoli omdat ze niet rechtstreeks op Johannesburg vliegen.
[ afbeelding ]
Weet ik maar ik vond het nogal ehm een toevallige aanbiedingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja en? Het leven gaat gewoon door hoor. Moet er dan niet meer via Tripoli op Johannesburg gevlogen worden dan?
Er storten daar natuurlijk ook elke dag tientallen vliegtuigen neer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:39 schreef Skaai het volgende:
Ongelukkige aanbiedingen op GWK.nl. Met overstap op Tripoli omdat ze niet rechtstreeks op Johannesburg vliegen.
[ afbeelding ]
En dan nog gaan ze er goed mee om.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een ideale situatie voor wat onvervalst propaganda materiaal en damage control.
Zeg huillies, niet zo happen! Ik doe wel eens een controle van Afriqiyah op Schiphol en vind ze ook heus wel betrouwbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er storten daar natuurlijk ook elke dag tientallen vliegtuigen neer.
Kom op zeg, Libie en Tripoli zijn echt niet zulke onbetrouwbare terreinen, waarom kan dit niet.
Die trip staat waarschijnlijk op 1 omdat er veel naar die reis met die maatschappij wordt gezocht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik maar ik vond het nogal ehm een toevallige aanbieding. Ik bedoel er niks mee hoor
.
Sterkte daarmee, is erg klote inderdaadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik post hier voor het eerst: Ik heb gister van mijn ma gehoord dat kennissen van ons in het vliegtuig zaten... Opeens volg je zoiets heel anders...
Het Poolse regeringstoestel van een tijdje terug. Ook versplinterd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wow dat is knap.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde het pas vandaagheftig nieuws. Sterkte aan alle nabestaanden. En dat jochie, hoe kom je hier ooit overheen
Da's toch knap dat je dat hebt weten te ontwijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde het pas vandaagheftig nieuws. Sterkte aan alle nabestaanden. En dat jochie, hoe kom je hier ooit overheen
Hoezo verder uit elkaar? De deeltjes hebben allen een voorwaartse snelheid van 500 km/h +quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bij een bomaanslag zou het dan weer verder uit elkaar liggen denk ik, desalniettemin heb je wel gelijk. Op het staartstuk na lijkt het gewoon uiteen gevallen op een of andere manier.
Libië is ook niet achterlijk, Kadaffi wel.quote:Maar dat die kinderen hem knuffeldieren komen brengen is wel schattig.
Libie gaat hier toch heel goed mee om vind ik.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |