Het is hard, maar "life goes on".quote:Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef Halcon het volgende:
Daar zat ik ook net aan te denken toen ik dit topic weer tussen de Active Topics zag staan. We horen er helemaal niets meer over...
Dat niet alleen, maar kennelijk is het onderzoek in Tripoli nog in volle gang, zowel het onderzoek naar de oorzaak als die van de identificatie van de slachtoffers, en de enige overlevende ligt nu niet meer in een ziekenhuis waar iedereen die maar half de kans heeft naast hem gaat staan poseren omdat dat zo "leuk" is voor de kijkers thuis of zo goed voor zijn/haar imago als kind van een dictator.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:23 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Het is hard, maar "life goes on".
Dat is slechts een klein deel van de waarheid. De piloot vloog niet alleen te laag, maar was ook niet op de juiste koers naar de landingsbaan. Het stortte namelijk parallel en ten zuiden van de landingsbaan neer. De vraag is nu, hoe kwam hij in deze positie? Het is dus wachten op de voice recorder.quote:
Ik denk het ook wel.......Ik ben erg benieuwd hoe het met hem gaat.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:41 schreef aloa het volgende:
Dat jongetje zal ooit wel in 1 of ander nieuwsprogramma verschijnen. Althans, dat vermoeden heb ik.
Te hard, dit geeft ook te denken. 70 Nederlanders dood in 1 klapquote:Op maandag 24 mei 2010 12:23 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Het is hard, maar "life goes on".
Verrassend...quote:TRIPOLI - Er zijn geen aanwijzingen gevonden dat het vliegtuig dat op 12 mei neerstortte bij de Libische hoofdstad Tripoli, het doelwit was van een terreuraanslag.
Ook wijst niets op een technisch mankement, een explosie, of brand aan boord voor de crash.
nu.nl
De Libiers moeten vaker het onderzoek leiden naar vliegrampen. Waar het normaliter maanden duurt, weten zij al na 10 minuten hoe de vork in de steel zit.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat het geen aanslag was was toch al na 10 minuten bekend?
Triest, ja...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:20 schreef Xan21 het volgende:
Eergisteren reden we toevallig langs het huis van een van de families in Sassenheim, staat al helemaal leeg. Raar idee dat daar nooit meer iemand thuiskomt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het heel vreemd, waarom horen we niets meer over Ruben?
Is hij al het ziekenhuis uit? Hoe gaat het met hem?
Trol.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:27 schreef woid het volgende:
[..]
ROFL![]()
![]()
![]()
weet je.. bel m op, doe een interview en verkoop je verhaal aan een krant
(niet te geloven dit)
Hmm is het denk je nodig dat het " Nederlandsche volk 'weet hoe het met Ruben gaat? Ik acht de kans eigenlijk klein.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Misschien omdat het 'ons' geen flikker aan gaat verder. En dat knulletje het al zwaar genoeg heeft zonder dat het hele land zich er nog mee bemoeit.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
ja, jij bent een lekker dier.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef kadeya het volgende:
[..]
Heb je geen antwoord op je kaartje gekregen...
Hehe ik moest lachen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef kadeya het volgende:
[..]
Heb je geen antwoord op je kaartje gekregen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |