Het begrip sneu heeft vandaag een nieuwe definitie gekregen geloof ik. Dat ze er aan onderdoor gaan, walgelijk fout krantje dat Televaag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J.
Al gehoord over het nieuwe dieptepunt van de Televaag?
Dat is inderdaad ook wat ik ervan vindt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
Zoals ik op GS las: "Voor het eerst in mijn leven zou ik willen dat ik een abonnement op de Telegraaf had. Dan kon ik nu opzeggen."
Pek ende veren! Pak de hooivorken en marcheert naar de Basisweg!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J.
Al gehoord over het nieuwe dieptepunt van de Televaag?
Keep your friends close, but your enemies closer JK!quote:
*gerustgesteld nieuw pand kraakt*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:31 schreef KingOfMars het volgende:
Keep your friends close, but your enemies closer JK!
Of zoals RATM al zei: know your enemy!
*rode vlag hijst*
quote:Yes I know my enemies
They're the teachers who taught me to fight me
Compromise
conformity
assimilation
submission
ignorance
hypocrisy
brutality
the elite
All of which are American dreams
Ik dacht dat dat de titelsong van Peppie en Kokkie was?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Elite? Is [voornoemd nummer] het nieuwe campagnelied van Geert?
Trudy is mijn vriendin/verloofde en ze heeft weer een behoorlijke epilepsie aanval gehad.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:36 schreef KingOfMars het volgende:
Wie is Trudy (sorry) en wat is haar aanvaldinges?
IDD...quote:
Ik rij er dagelijks langs.... Maar vandaag niet, dus...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Pek ende veren! Pak de hooivorken en marcheert naar de Basisweg!
Je bent er nu met een busje vol explosieven in gereden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik rij er dagelijks langs.... Maar vandaag niet, dus...
Hè bah.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Trudy is mijn vriendin/verloofde en ze heeft weer een behoorlijke epilepsie aanval gehad.
Mergen maar en deze titel houden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:55 schreef Adelante het volgende:
[oldbies] Waar de jesters verstoord werden door murp
Ik doe gewoon net alsof mijn stem telt en stem voor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Mergen maar en deze titel houden.
Tja, ik moet zeggen dat ik deze keer nog rustiger was dan de vorige keer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:52 schreef KingOfMars het volgende:
Blech, epilepsie. Lijkt me doodeng.
Vandaag ben ik Trudy dus aan het verzorgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent er nu met een busje vol explosieven in gereden?
Jups.quote:
Die titel is inderdaad wel beter ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goede tietel: [oldbies] Bellen niet met overlevenden
Kun jij ze niet even mergen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier verder met Swets zijn titel?
Mods kunnen niet mergen. En om een verzoek te doen voor die 5 posts.quote:
Doen doen doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mods kunnen niet mergen. En om een verzoek te doen voor die 5 posts.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Verzoek ingediend. Weet niet wanneer ze het doen want de laatste FA reactie was om 00:12.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wat ik ervan vindt.
Nog nooit zo graag (of überhaupt) een abonnement op de Telegraaf willen hebben.
Kweenie wie het heeft gedaan maar slacht hemquote:
Geef hem klappenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef NJ het volgende:
Wat een kutn00b is het ook.
Op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:43 door boem-dikkie:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Bindt jij hem vast, dan ga ik op zoek naar een brandbare vloeistof.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef NJ het volgende:
Wat een kutn00b is het ook.
Op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:43 door boem-dikkie:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Ik ben al klaar hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Bindt jij hem vast, dan ga ik op zoek naar een brandbare vloeistof.
Pek en veren is leuker!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Bindt jij hem vast, dan ga ik op zoek naar een brandbare vloeistof.
Dat jij nou niet eens met de meest simpele knopjes om kan gaan...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Hou je ogen maar open tijdens je slaap.
Die eer gun ik je niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Mag ik niet een roze kleur of zo? En dan als tag superkneus?
Lol wut?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:05 schreef ANTI-ALLES het volgende:
Dit bewijst maar weer het mongolen nivo van de telegraaf...
ze kunnen zich beter bezighouden met die debiele verkiezingscampgne van die mongool van een wilders....
Ja, nee, tuurlijk. We geloven je hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. En dat slotje kwam omdat ik het andere topic op slot had gegooid en deze werd gemerged.
Probeer je mij nu de schuld van je falen te geven?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. En dat slotje kwam omdat ik het andere topic op slot had gegooid en deze werd gemerged, denk ik.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer je mij nu de schuld van je falen te geven?
Ik krijg 2000 netto op mijn rekening voor mijn werk hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Disclaimer:
Niet dat de rest van bezigheden op Fok! nut heeft.
2000 Griekse drachme's?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik krijg 2000 netto op mijn rekening voor mijn werk hier.
Ja ex-jarigequote:
Dank voor de topic!quote:
Alles voor de jarigequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dank voor de topic!
En de jesters per PM!
2000 Zimbabwe Slotties.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef KingOfMars het volgende:
2000 Griekse drachme's?
Daar issie daaaaaaaaaan!quote:
Ja, ben vrij enzo hequote:
Bijna!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Duurde best lang, nog.
Al iemand aangenomen, S?
Ik kan nog wel even mijn cv doorsturen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Bijna!
Wat kan je?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even mijn cv doorsturen?
Godsamme. Vind je het gek dat je werkloos thuis hebt gezeten!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm. Fok!ken.
En bouwaanvraagsets in elkaar draaien.
Stukje bouwtechniek.
Detailleren.
Dat soort werk.
Maar goed je bent niet skilled in C, C++, Objective C, CoCoa, Embedded Linux, Netwerk protocols, Android, IDE's?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm. Fok!ken.
En bouwaanvraagsets in elkaar draaien.
Stukje bouwtechniek.
Detailleren.
Dat soort werk.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis trouwens wel gruwelijk lekker weer zeg.
Ik heb wel eens een IDE harde schijf uit- de ene en in de andere PC gebouwd. Geldt dat ook?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed je bent niet skilled in C, C++, Objective C, CoCoa, Embedded Linux, Netwerk protocols, Android, IDE's?
Wat mij betreft close enough!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een IDE harde schijf uit- de ene en in de andere PC gebouwd. Geldt dat ook?
Zit ik thuis, kan ik er goftehdomme nog niet van genieten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis trouwens wel gruwelijk lekker weer zeg.
Ik zou zelf best een auto willen hebben van de baas. De dik betaalde baan zit gelukkig wel goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind dat S mij gewoon een dikbetaalde baan met dikke auto moet aanbieden.
Oh, als de baan genoeg betaalt, koop ik die dikke auto zelf wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou zelf best een auto willen hebben van de baas. De dik betaalde baan zit gelukkig wel goed.
Neh, je weet niet eens dat we tegenwoordig SATA hebben ipv IDE....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, als de baan genoeg betaalt, koop ik die dikke auto zelf wel.
Ik zie je aanbod met genoegen tegemoet.
Hoe kom je daar nog weer bij? Ik meld enkel dat ik " wel eens" een IDE HDD in handen heb gehad. Dat dat 10 jaar geleden was, is weinig ter zaken doende, dunkt me.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Neh, je weet niet eens dat we tegenwoordig SATA hebben ipv IDE....
Ok, dat veranderd de zaak, ik zal je moergen een aanbod faxen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nog weer bij? Ik meld enkel dat ik " wel eens" een IDE HDD in handen heb gehad. Dat dat 10 jaar geleden was, is weinig ter zaken doende, dunkt me.
Een fax? Weet je niet dat er e-mail is tegenwoordig?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, dat veranderd de zaak, ik zal je moergen een aanbod faxen.
Omdat dat liedje op stond.quote:
Lederhosenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja. In leren broek en snor! Ha! Da's pas een vermomming.
Da's kut.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:15 schreef Tally het volgende:
Tal, mag ik je een foto sturen? Ja hoor.
Krijg ik een pikfoto
Nee J. das geen kutquote:
Krijg je eens een pikfoto, is het weeeeeeeeeeeeeeer niet goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:15 schreef Tally het volgende:
Tal, mag ik je een foto sturen? Ja hoor.
Krijg ik een pikfoto
Ik dacht zelf aan: You're the devil in diguise van Elvissssssssquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha! Op de wijze van:
Transformers, robots in disguise
krijg je dus:
KingOfMars, homo in disguise
Het trek al helemaal dicht J. Over een uurtje of 2 hebben we wel regen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:46 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry ik was bezig met de klok naar 5 uur te kijken...
Figures.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het trek al helemaal dicht J. Over een uurtje of 2 hebben we wel regen.
Ah, is na al die zon en hitte ook weer goed voor de tuin.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Het trek al helemaal dicht J. Over een uurtje of 2 hebben we wel regen.
Ik draai nu LL Cool J. GEILE PLAAT!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom dan dat gezucht? Dan liever nog een keer Barbiegirl.
Nee die komt iets brengenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Komt KOM een laptopje bij je halen?
Ben je homo ofzo?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu snap ik het niet meer.
Maar iemand mag mij ook nog wel een laptop brengen.
Ik denk het ook wel J.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ach, het is een sport met ballen dus aan jou wel besteed T!
En een erfenis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dat allemaal over de rug van de nietsvermoedende, hardwerkende Nederlander die een USB hubje of een router koopt.
Nee dat doen mijn eigen kinderen wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fijnzo.
Of heb je veel last van burgers met honden en fietsen en kinderen die je weekendrust komen verpesten?
Burger met honden enzo lastig vallen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat doen mijn eigen kinderen wel.
precies, en de buren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Burger met honden enzo lastig vallen?
Een rijtjeshut.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, er staan meerdere hutjes naast elkaar op de hei?.
Uhuh, mijn hutje staat op 145 vierkante meter. En dan komt de hut van de buurmanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, er staan meerdere hutjes naast elkaar op de hei?.
Mij ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is me veels te dicht bij mijn ouders in de buurt.
Nogal. Nogal.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is me veels te dicht bij mijn ouders in de buurt.
Dat heb ik niet. Ik heb mijn honkbalknuppel uitgeleend.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen wat tegen JK's ouders?
En je spray is op?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Ik heb mijn honkbalknuppel uitgeleend.
In het kastje linksquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien zou de keuken voorzien zijn van "alle gemakken".
Nou, waar is dan de ingebouwde frituurpan?
Oh, van die vegapacifisten dus!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn ouders zijn keilieve mensen, die doen nog geen vlieg kwaad!
Ja, van die meelevende gereformeerden die anderen in hun waarde laten.quote:
Op zich tof. Als je van 1823 houdt, that is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, van die meelevende gereformeerden die anderen in hun waarde laten.
Ja daar zit die bijbelbelt vol meequote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, van die meelevende gereformeerden die anderen in hun waarde laten.
Mijn ouders zit in zo'n clubje die elk weekend naar een andere camping Nordic Walken om daar het kwaad weg te bidden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelukkig zijn er sodom en gomorra enclaves in de vorm van campings
Lekker op zondag gaan rondvragen waar de dichtstbijzijnde slijter is die open is enzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelukkig zijn er sodom en gomorra enclaves in de vorm van campings
Alleen het Nordic Walken was al voldoende voor een verstoord wereldbeeld, maar dat bidden erbij maakt het dubbel zorgelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn ouders zit in zo'n clubje die elk weekend naar een andere camping Nordic Walken om daar het kwaad weg te bidden.
Met E.T. in een te strakke roze legging en kinderen vloekend achterin.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Lekker op zondag gaan rondvragen waar de dichtstbijzijnde slijter is die open is enzo.
Pics.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met E.T. in een te strakke roze legging
De pics of de strakke roze legging?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
die ligt op de camping natuurlijk... duh
Ze wonen op de Veluwe. Da's dichtbij genoeg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen het Nordic Walken was al voldoende voor een verstoord wereldbeeld, maar dat bidden erbij maakt het dubbel zorgelijk.
Wonen ze in de buurt van mijn hutje?
Moet dat bij golfen? Das toch gewoon een lange broek?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe je dan ook zo'n kort rokje aan, T?
Dus?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:35 schreef Tally het volgende:
Moet dat bij golfen? Das toch gewoon een lange broek?
Als ik voorover buk dan heb je anders gewoon tunnelvisie JK.
Dat lijd af! Of leid het af! In ieder geval! Heb ik straks een golfclub dr tussen!quote:
*swing* TOK! AU!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, maar dat geeft je eventuele tegenstanders wel weer een extra handicap, whehehe.
Ik ook,quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef KingOfMars het volgende:
Dat naar huis gaan waar iedereen het over heeft klinkt wel goed eigenlijk. Ga'k ook maar eens doen!
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef KingOfMars het volgende:
Dat naar huis gaan waar iedereen het over heeft klinkt wel goed eigenlijk. Ga'k ook maar eens doen!
Ik ben al thuisquote:
Ha! Dat ga ik, nog burgerlijker, morgenochtend doen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al thuis
En ik heb al lekker burgerlijk de boodschappen in huis
Ik geef ze alle drie een eigen wagentje en laat ze los tussen het zaterdag publiek. Dikke pret.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ha! Dat ga ik, nog burgerlijker, morgenochtend doen!. En om te treiteren neem ik Anna mee en die geef ik dan zo'n klein eigen wagentje.
.
Ik HAAT die drukte op zaterdagochtend. Daarom doe ik het op vrijdagavondquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ha! Dat ga ik, nog burgerlijker, morgenochtend doen!. En om te treiteren neem ik Anna mee en die geef ik dan zo'n klein eigen wagentje.
.
Ik zeg altijd, voor elke enkel mag je een snoepje uitkiezen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik geef ze alle drie een eigen wagentje en laat ze los tussen het zaterdag publiek. Dikke pret.
Dan ga ik winkelen met een ietwat labiele pitbull zonder muilkorf met een net iets te lange riem.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik geef ze alle drie een eigen wagentje en laat ze los tussen het zaterdag publiek. Dikke pret.
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef Tally het volgende:
Ik moest gewoon hardop lachen
Mijn lief vroeg waarom. Dus ik vertel het hem.
Krijg ik een: Vind je dat leuk ofzo
Ja lul anders lach ik toch niet
Omdat jij op het werk zit en ik thuis JK. Daarom!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom moest je nou weer lachen, T?
Half nakend JK.quote:
Door het bouncen op happy hardcore?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef Tally het volgende:
Half nakend JK.
Mijn slipje en panty zijn uit. En mijn blouse halve open.
Dan bounced alles zo lekker mee JKquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Door het bouncen op happy hardcore?
Uhm. Ik geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, je hebt mijn mailadres nog, he?
Vrouw 1 wil steeds mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:00 schreef KingOfMars het volgende:
Dat je nog geen vrouw 2 hebt bij huis 2 en mediaspeler 2!!!
Wat, waar, waarom, hoe wie, hoezo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben we trouwens gezien dt er een search is?
Achter wel. Ik wist niet dat ie al live was voor users.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben we trouwens gezien dt er een search is?
Joa, Glowmouse had een topic geopend.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Achter wel. Ik wist niet dat ie al live was voor users.
Zoeken maarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Joa, Glowmouse had een topic geopend.
Nou voor users met een abo...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Achter wel. Ik wist niet dat ie al live was voor users.
Ik kan helaas niet aan aflevering 5 en 6 komen, heeft iemand een source voor mij?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:
ff 6 aflevering V naar mijn usb ding zetten, tenslotte heb ik bij tuin 2 ook mediaplayer 2.
Ik heb wel bestandsnamen voor je, kan je daar wat mee?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet aan aflevering 5 en 6 komen, heeft iemand een source voor mij?
Ik heb alle afleveringen via een torrent client binnengetrokkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef n00cL30n het volgende:
Nou, als het op de nieuwsgroepen is... ben ik bang dat ik net buiten de retentie zit van de nieuwsgroepen van mijn provider.
En de iFeun dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:11 schreef Joene het volgende:
1 Apple iPod touch - 3rd generation - digitale speler -flash 32 GB - AAC, MP3 - videoweergave - scherm: 3.5" - gepolijst aluminium
Euro 259,84
Ik voel me geweldigquote:
Ik heb er echt ZOveel last van hequote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef Joene het volgende:
Die T die zit echt lekker in dr vel momenteel !
Ik ben echt geen fijn persoon op het moment.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar gelukkig weet je het goed te verbergen mop!
Nou ik ben afgelopen zaterdag de Dom op geweest.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:50 schreef Joene het volgende:
Hoezo niet ? er zijn zat kutwijfen die hardlopen ?
Of een moeite met het bereiken van de printerquote:Op maandag 17 mei 2010 12:52 schreef Joene het volgende:
Iemand een idee, sinds vorige week hier op het werk , openen van xls en word bestanden traag, maar wanneer ze defautl printer even een keer wijzigen naar een andere , gaat het opeens wel snel .
Ik snap dan dat we het ergens in die printer driver moeten zoeken maar zou die dan corrupt zijn ?
Nog even en dan heb ik 3 weken vakantie.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef Joene het volgende:
Durk
Leuk dat op vakantie gaan en dan weer beginnen
15kmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé Swets. Hoe zo'n afstand fiets jij eigenlijk als jij naar je werk fietst?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet ik vrijdag weer dingen presenteren voor een zaal journalisten gamers
ik kom je pesten op dag 2 van het wk !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog even en dan heb ik 3 weken vakantie.WK
Hij gaat lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi T.
Hoe gaat het ermee?
Alles okay?
Ben je boos of ben je tevree?
Mijn verjaardagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |