Het begrip sneu heeft vandaag een nieuwe definitie gekregen geloof ik. Dat ze er aan onderdoor gaan, walgelijk fout krantje dat Televaag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J.
Al gehoord over het nieuwe dieptepunt van de Televaag?
Dat is inderdaad ook wat ik ervan vindt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
Zoals ik op GS las: "Voor het eerst in mijn leven zou ik willen dat ik een abonnement op de Telegraaf had. Dan kon ik nu opzeggen."
Pek ende veren! Pak de hooivorken en marcheert naar de Basisweg!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J.
Al gehoord over het nieuwe dieptepunt van de Televaag?
Keep your friends close, but your enemies closer JK!quote:
*gerustgesteld nieuw pand kraakt*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:31 schreef KingOfMars het volgende:
Keep your friends close, but your enemies closer JK!
Of zoals RATM al zei: know your enemy!
*rode vlag hijst*
quote:Yes I know my enemies
They're the teachers who taught me to fight me
Compromise
conformity
assimilation
submission
ignorance
hypocrisy
brutality
the elite
All of which are American dreams
Ik dacht dat dat de titelsong van Peppie en Kokkie was?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Elite? Is [voornoemd nummer] het nieuwe campagnelied van Geert?
Trudy is mijn vriendin/verloofde en ze heeft weer een behoorlijke epilepsie aanval gehad.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:36 schreef KingOfMars het volgende:
Wie is Trudy (sorry) en wat is haar aanvaldinges?
IDD...quote:
Ik rij er dagelijks langs.... Maar vandaag niet, dus...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Pek ende veren! Pak de hooivorken en marcheert naar de Basisweg!
Je bent er nu met een busje vol explosieven in gereden?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik rij er dagelijks langs.... Maar vandaag niet, dus...
Hè bah.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Trudy is mijn vriendin/verloofde en ze heeft weer een behoorlijke epilepsie aanval gehad.
Mergen maar en deze titel houden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:55 schreef Adelante het volgende:
[oldbies] Waar de jesters verstoord werden door murp
Ik doe gewoon net alsof mijn stem telt en stem voor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Mergen maar en deze titel houden.
Tja, ik moet zeggen dat ik deze keer nog rustiger was dan de vorige keer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:52 schreef KingOfMars het volgende:
Blech, epilepsie. Lijkt me doodeng.
Vandaag ben ik Trudy dus aan het verzorgen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent er nu met een busje vol explosieven in gereden?
Jups.quote:
Die titel is inderdaad wel beter ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goede tietel: [oldbies] Bellen niet met overlevenden
Kun jij ze niet even mergen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier verder met Swets zijn titel?
Mods kunnen niet mergen. En om een verzoek te doen voor die 5 posts.quote:
Doen doen doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mods kunnen niet mergen. En om een verzoek te doen voor die 5 posts.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Verzoek ingediend. Weet niet wanneer ze het doen want de laatste FA reactie was om 00:12.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wat ik ervan vindt.
Nog nooit zo graag (of überhaupt) een abonnement op de Telegraaf willen hebben.
Kweenie wie het heeft gedaan maar slacht hemquote:
Geef hem klappenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef NJ het volgende:
Wat een kutn00b is het ook.
Op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:43 door boem-dikkie:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Bindt jij hem vast, dan ga ik op zoek naar een brandbare vloeistof.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:00 schreef NJ het volgende:
Wat een kutn00b is het ook.
Op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:43 door boem-dikkie:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Ik ben al klaar hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Bindt jij hem vast, dan ga ik op zoek naar een brandbare vloeistof.
Pek en veren is leuker!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Bindt jij hem vast, dan ga ik op zoek naar een brandbare vloeistof.
Dat jij nou niet eens met de meest simpele knopjes om kan gaan...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Hou je ogen maar open tijdens je slaap.
Die eer gun ik je niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Mag ik niet een roze kleur of zo? En dan als tag superkneus?
Lol wut?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:05 schreef ANTI-ALLES het volgende:
Dit bewijst maar weer het mongolen nivo van de telegraaf...
ze kunnen zich beter bezighouden met die debiele verkiezingscampgne van die mongool van een wilders....
Ja, nee, tuurlijk. We geloven je hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. En dat slotje kwam omdat ik het andere topic op slot had gegooid en deze werd gemerged.
Probeer je mij nu de schuld van je falen te geven?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. En dat slotje kwam omdat ik het andere topic op slot had gegooid en deze werd gemerged, denk ik.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer je mij nu de schuld van je falen te geven?
Ik krijg 2000 netto op mijn rekening voor mijn werk hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Disclaimer:
Niet dat de rest van bezigheden op Fok! nut heeft.
2000 Griekse drachme's?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik krijg 2000 netto op mijn rekening voor mijn werk hier.
Ja ex-jarigequote:
Dank voor de topic!quote:
Alles voor de jarigequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dank voor de topic!
En de jesters per PM!
2000 Zimbabwe Slotties.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef KingOfMars het volgende:
2000 Griekse drachme's?
Daar issie daaaaaaaaaan!quote:
Ja, ben vrij enzo hequote:
Bijna!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Duurde best lang, nog.
Al iemand aangenomen, S?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |