Privacy van wie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Daar denkt algemeen NL anders over als je ziet hoe men denkt over de privacy van Ruben
woon je er ook in de buurt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:10 schreef Under_Score het volgende:
niks van meegekregen, ook geen politie gehoord ofzo. niet leuk en ook veel te dichtbij. gaat niet goed hier in de buurteerst de bovenbuurman die van 11 hoog naar beneden springt, nu dit.
"Algemeen Nederland"? Wie zijn dat allemaal?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Daar denkt algemeen NL anders over als je ziet hoe men denkt over de privacy van Ruben
ja, kan de utrechtlaan zo'n beetje zien vanuit mijn huis, ben er ook vaak genoeg door gefietst.quote:
enig idee wat er allemaal gebeurt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:13 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, kan de utrechtlaan zo'n beetje zien vanuit mijn huis, ben er ook vaak genoeg door gefietst.
DAT DIT KAN IN ENSCHEDE!!!!!!1quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:13 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, kan de utrechtlaan zo'n beetje zien vanuit mijn huis, ben er ook vaak genoeg door gefietst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |