Dat zijn juist de leukstequote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:39 schreef Seam het volgende:
tvp. Iemand nog leuke tips qua anime series? Geen robots of ninja's graagIets intelligents en niet geheel onrealistisch.
wies da ?quote:
Er word genoeg geripoffed, hoef je niet zo te reageren!quote:
een animequote:
quote:
Stomme aziaat, stop eens met d/t-fouten maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
5cm een geweldige film vinden en dan de enige anime die nog meer romance met gezeik is niet kennen![]()
Ga maar snel kijken.
Ik vindt 5cm gewoon niet bijzonder.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Stomme aziaat, stop eens met d/t-fouten maken.
Sorry dat ik geen anime nerd ben jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
5cm een geweldige film vinden en dan de enige anime die nog meer romance met gezeik is niet kennen![]()
Ga maar snel kijken.
Ik vindt 5cm gewoon niet bijzonder.
Sorry dat ik trollquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen anime nerd ben ja5cm kende ik via moviemeter. EF ziet er gewoon een beetje over de top uit.
Oke even kijken of ik online een linkje kan vindenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sorry dat ik troll
ef is qua animatie en verhaal hetzelfde idee. Zelfs de componist is dezelfde. imo is het beter. Maar dat is persoonlijk
Wel memories he, melodies is minder.
Of was dat Quing? Ik ben verward.quote:
Ik was eerst verward omdat EF ook een van mijn favoriete bands op het moment isquote:
EF hoe?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik was eerst verward omdat EF ook een van mijn favoriete bands op het moment is
Dan is Quing een aziaat.quote:
Gewoon EF, post-rock band uit Zwedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |