Hee, blijf van mijn op af.quote:
dat ben ikquote:Op maandag 17 mei 2010 23:08 schreef hexje het volgende:
machtswellusteling
Je hebt gelukkig niet aan mijn toevoeging gezeten.quote:
wat had je toegevoegd dan? Je weet dat dat eerst goedgekeurd moet worden hequote:Op maandag 17 mei 2010 23:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig niet aan mijn toevoeging gezeten.
quote:
ah ja, neem dan ook meteen yuri meequote:Op maandag 17 mei 2010 23:16 schreef hexje het volgende:
Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"
Fuck offquote:Op maandag 17 mei 2010 23:16 schreef hexje het volgende:
Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"
Het was niemand op gevallen. Dus zeur nietquote:
Daar doen we hier niet aan.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:16 schreef hexje het volgende:
Gravitationquote:Op maandag 17 mei 2010 23:16 schreef hexje het volgende:
Loli in de OPquote:Op maandag 17 mei 2010 23:26 schreef zquing het volgende:
Poll: Wel/Geen yaoi in de OPWel yaoi Geen yaoi
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nu met poll
geen ideequote:Op maandag 17 mei 2010 23:29 schreef hexje het volgende:
Wie zou die ene nou zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |