Knap aan de prijs voor een nestkastje van 10 euro en een webcam van 15 euro.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:50 schreef Altern8 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze tegen in de folder van de intratuin
Ik zie alleen een heleboel hele kleine gele snaveltjes, geloof ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:38 schreef matthijst het volgende:
Op het werk zag ik net dit nest, echt supercool hoe die vogels zoiets weten te vinden:
http://www.flickr.com/photos/vpasson/4626258259/
Ze zijn in ieder geval in leven gehouden, dus de ouders kunnen er ook uit komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef svann het volgende:
Zitten die jongen niet veel te diep?
Ze komen met een sprongetje toch nooit op die rand?
Altijd vervelend om zoiets te ontdekken. Alle 7 tegelijk dood heb je grote kans dat het door die tering katten komt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:18 schreef Moke het volgende:
Deze week deed ik een dramatische ontdekking. De koolmeesjes die al wekenlang in en uit hun nestkastje vlogen waren plots niet meer te zien...
Toen ik vermoedde dat de jongen reeds waren uitgevlogen en een kijkje ging nemen... nestkastje schoonmaken en zo... vond ik alle 7 jongen dood in het nest... Vreselijk!
Wat kan daarvan de reden zijn? De ouders kunnen toch moeilijk beiden door een kat gevat zijn...?
Ik heb het kastje droog schoongeveegd.. is dit voldoende en mag ik dit jaar nog koolmeesjes verwachten?? Kan iemand mij raad geven?
Je hebt gelijk wat betreft dat eerste, maar wat een idiote opmerking komt daar achteraan? Alsof ze het expres doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:30 schreef Sakura het volgende:
[..]
De schattingen zijn dat huiskatten verantwoordelijk zijn voor zo'n 3 miljoen dode vogels per jaar. Voortaan maar weer gas geven in plaats van remmen als er weer eens een kat voor mijn wielen oversteekt.
^^ Dat niet alleen, "survival of the fittest" zorgt simpelweg voor gezonde soortgenoten die wel blijven leven! Zonder "eten en gegeten worden" zou er NIETS meer leven op aarde!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:10 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat betreft dat eerste, maar wat een idiote opmerking komt daar achteraan? Alsof ze het expres doenWat dacht je van instinct?
Net zoals vogels insecten etc. eten. Rij dan hun baasjes dood als die oversteken.
Maak dan ook even een topic.. wie weet waar je kat naar loert.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Binnenkort heeft mijn kat een spycam aan d'r bandje hangen, hopelijk ga ik geen live catch meemaken...
Spy kitty!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Tof topic om weer even te volgen!
Mooie foto's!
Binnenkort heeft mijn kat een spycam aan d'r bandje hangen, hopelijk ga ik geen live catch meemaken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |