Damn het is maar een spelletje hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:15 schreef ranja het volgende:
[..]
je weet toch toch hoe c_a over sumera denkt...
Haar kamer was very dustyquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe ben je op je username gekomen Fairy?
Cute! En spot ik daar groene ogen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn neefje Damiën!!
En dit is die van bijna 2(Dylano):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
och ja der immer correcte herr Vaduz!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is te makkelijk Mar.![]()
Zo eenvoudig steekt ze vast niet in elkaar.
Nu zie ik mezelf als iemand met doorgetrokken wenkbrauwen en een Russisch kapsel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
och ja der immer correcte herr Vaduz!
Nee, een zijscheiding want orde!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu zie ik mezelf als iemand met doorgetrokken wenkbrauwen en een Russisch kapsel.![]()
Haha nou ehm, ik was bezig met mijn spreekbeurt, en ik was een beetje rond aan het kijken op internet bij onderwerpen enzo en toen moest ik ineens denken aan mijn verhalen over elfjes en feeën die ik in groep 6 altijd maaktequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is te makkelijk Mar.![]()
Zo eenvoudig steekt ze vast niet in elkaar.
Zie je Mar, dat wat jij opperde was te makkelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:28 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Haha nou ehm, ik was bezig met mijn spreekbeurt, en ik was een beetje rond aan het kijken op internet bij onderwerpen enzo en toen moest ik ineens denken aan mijn verhalen over elfjes en feeën die ik in groep 6 altijd maakteEn ik was ze half aan het zoeken toen ik hier m'n acc aanmaakte
Ik ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind baby's vaak lelijk als ze er net uit zijn.
Hoe laat is het gewordenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn neefje Damiën!!
En dit is die van bijna 2(Dylano):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja enorrrrmquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie je Mar, dat wat jij opperde was te makkelijk.
bruin en groen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Cute! En spot ik daar groene ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |