Ooit volgde ik GTST intensief, was er best wel fan van. Had zelf een jaar een schoolagenda er vanquote:
Haha, daar zou ik toen niet mee aan durven komen op school. Ik heb wel een Ajax-agenda gehad.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit volgde ik GTST intensief, was er best wel fan van. Had zelf een jaar een schoolagenda er van![]()
Verstand komt met de jarenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit volgde ik GTST intensief, was er best wel fan van. Had zelf een jaar een schoolagenda er van![]()
Maar ik ben de serie al zeker vijf jaar kwijt zeg maar.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik ben de serie al zeker vijf jaar kwijt zeg maar.
Ja serieusquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb toen het begon denk ik 2 afleveringen gekeken en toen besloten dat ik er voorgoed klaar mee was
Lekker standvastig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
Ik heb toen het begon denk ik 2 afleveringen gekeken en toen besloten dat ik er voorgoed klaar mee was
Nou zo slecht vond ik hetquote:
Ga je weg Bos, slaap lekker danquote:
Ja ik ga op bed liggen, voor ik me nog beroerder ga voelen..quote:
je weet toch toch hoe c_a over sumera denkt...quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom dan ook meteen in de eerste ronde tegen Jape. Dat is als Nederland tegen Duitsland in de poulefase...
Heel erg opgelet jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
OPGELET!
[Ronde 1] X Factor Tournament!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |