quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
AmyGrace:
[ afbeelding ]
Bak met vanalles
[ afbeelding ]
Bak met soppies en Orly
[ afbeelding ]
Mijn hypertoffe nagellaklade met China Glaze en wat verdwaalde lakken die elders niet meer pasten
[ afbeelding ]
Konad en andere nailart
[ afbeelding ]
Basecoats, topcoats, removers en smeersels
[ afbeelding ]
Alles samen
Klik maar snel op bestellenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand nog meebestellen? ... eenmaal andermaal ... anders ga ik op bestellen klikken
Volgens mij heeft SQ nog honderden lakkies verstopt in het aanrechtkastjequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw!! Die la is echt hip, vooral nadat ik hem in het echt heb gezien![]()
Maar als ik dat zo zie loop ik niet veel achter![]()
Transdesign zal jaloers zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef Diconnected het volgende:
Wat een faal avond. Daar in Estland hebben ze een goede aan ons
Ik heb 'm uit de lushwinkel in Maastricht. Maar er zijn meer lushwinkels!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ waar haal je die Lemony Flutter vandaag? Zag hem op de lacquerized blog ook al langskomen en wil hem ook wel eens proberen![]()
Over haar blog gesproken, ik zie trouwens die nfu oh cuticle remover niet op de viis site staan, of ben ik nu blind?
Echt, dit zijn 155 kleurlakken!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Volgens mij heeft SQ nog honderden lakkies verstopt in het aanrechtkastje
Zeg me alsjeblieft dat je al geklikt hebt...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand nog meebestellen? ... eenmaal andermaal ... anders ga ik op bestellen klikken
Lol ik wist niet eens dat daar winkels van waren. Ik zie er 2 in Amsterdam op de site, en ik ga zaterdag de stad inquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 'm uit de lushwinkel in Maastricht. Maar er zijn meer lushwinkels!
En nfu oh verkopen ze ook bij http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/main.php?showdep=Treatments&cat=Cuticle flower oils
Nee ik wacht nog op iemand die uiteindelijk ook mee wou bestellenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je al geklikt hebt...
Slaapse!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nighty night! Ik ga ook m'n nest in
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik wacht nog op iemand die uiteindelijk ook mee wou bestellen
Je kunt dus ook nog meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |