MM en ik hebben stiekem een PM relatiequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
miss moana, zit je stiekem te lurken?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die laatste zin wou ik dus niet horen![]()
miss-moana besteld trouwens ook mee
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik besteld Nfu Oh op viis. Ik weet niet hoeveel de kosten zijn voor verzenden bij hoeveel lakjes, maar ik neem 3 lakjes dus anders kunnen er anderen nog meebestellen
Pic van mijn stash?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef AmyGrace het volgende:
Hihi, leuk de levensloop van je nagels te zien SQLief stashje ook. En nu een pic van je huidige stash
![]()
@Delta, sorry, de volgende keer zal ik alles in 1 post proppen![]()
aaahhh gesnaptquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
miss moana, zit je stiekem te lurken?
Leuke buit! Dus we kunnen binnenkort allemaal prachtige nailart van je bewonderen..?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef milka82 het volgende:
Djies, ben ik even een dagje naar Beverwijk, gelijk een uur bijlezen! Beverwijk vangst: drie Fauxnads, twee Konadlakjes (zilver en felroze), nailartpenseeltje, dotter en een doosje met glitters.
En ik wil niks horen over Nfu- Oh, enige merk da'k nog nie heb en graag wil..... Ik wil niet falen!
Oooh maar verbouwen in je eigen huissie is zoooquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aaahhh gesnapt![]()
Jaah lurk stiekem mee hahaha......ben kapot nu, we hebben vandaag verbouwd in de nieuwe woning en ben nu rustig aan het bijkomen en alles aan het bij lezen, swatches kijken.
Me nageltjes zijn lelijk nu, nagellak hangt er met stukjes bij en ziet er niet uit. Maar laat het maar even zo, morgen wordt het waarschijnlijk toch nog erger
Hier worden ze inmiddels IRL "Boobies" genoemd, omdat niemand echt zeker weet hoe je Nfu Oh moet uitsprekenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuke buit! Dus we kunnen binnenkort allemaal prachtige nailart van je bewonderen..?![]()
En heb je wel gezien hoe mooi die Nfu-Oh flesjes zijn...(en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud..) Da's kunst hoor! Dus musthave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |