65! en als je een warmere tint wilt, dan 64 ipv 63.... is mijn meningquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Okaaay ladies welke holo
[ afbeelding ]
65
[ afbeelding ]
64
[ afbeelding ]
63
Keuzes
65 isquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Okaaay ladies welke holo
[ afbeelding ]
65
[ afbeelding ]
64
[ afbeelding ]
63
Keuzes
65 is toch meer blauw achtig?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Okaaay ladies welke holo
[ afbeelding ]
65
[ afbeelding ]
64
[ afbeelding ]
63
Keuzes
OMG ik vind 'm geweldig! Als je 'm kwijt wilt, let me know!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijne ook niet echt, maar toch weet ik het niet!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk ken je me .... JE BENT ME VERGETEN HE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk stukje nagellak "geschiedenis"quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
3 weken gestopt met bijten en mijn eerste TD pakketje:
[ afbeelding ]
Mijn eerste konad en toen ik nog mijn nagels naar de vorm van mijn nagelbedden vijlde:
[ afbeelding ]
Mijn eerste serieuze scheur
[ afbeelding ]
Toen ik voor het eerst dacht; dit loopt uit de hand!!! (complete stash van toen staat op de foto):
[ afbeelding ]
Ik vind 65 niet op DV8 lijken irl, de tint is heel anders.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:00 schreef Diconnected het volgende:
Ja 65 is wel erg mooi, maar heb DV8 van China Glaze ook al... Arrgh. Vind 64 ook wel heel meuj
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha nee hoor je kent me niet, ik was gewoon even in een vervelende bui![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
ik niet, ik geniet altijd van al dat falenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga voor Nfy Oh 65 & 64.
Kan iemand even tegen me zeggen dat nummer 95 ontzettend lelijk is enzo want die zit nu ook al in mijn mandje
Jij pakt me gewoon terug voor netquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, ik geniet altijd van al dat falenen het zorgt er voor dat ik me minder schuldig voel als ik weer eens de mist in ga
Ik zat net ook te dubben met nr 95 maar vond 120 toch mooier.... Kijk maar eens hier: http://theedgeofsanity.org/?p=601quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Kan iemand even tegen me zeggen dat nummer 95 ontzettend lelijk is enzo want die zit nu ook al in mijn mandje
ja zegquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij pakt me gewoon terug voor net![]()
Ik neem dieanders weer terug hoor!
Lijkt heel veel op ChG Beauty& the beachquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik zat net ook te dubben met nr 95 maar vond 120 toch mooier.... Kijk maar eens hier: http://theedgeofsanity.org/?p=601
Ik kan niet echt een goed plaatje vinden van iemand die #95 op heeft zodat ik kan vergelijkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik zat net ook te dubben met nr 95 maar vond 120 toch mooier.... Kijk maar eens hier: http://theedgeofsanity.org/?p=601
Ik wil er toch eigenlijk 4...quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
die laatste zin wou ik dus niet horenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wil er toch eigenlijk 4...En heb even een rekensommetje gemaakt, en het is goedkoper voor mij als ik ze gewoon zelf bestel vanwege shippingcosten vanaf daar naar hier, en dan van jou weer naar mij...
Dus meer plek voor jezelf haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |