Eerlijk? Ik vind het niksquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijne ook niet echt, maar toch weet ik het niet!
Nee, die had ik laatst al opgemaaktquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohw, annoying! En je moeder heeft ook niks?
Misschien een doosje van die removerpads in je tas pleuren voor noodgevallen?
Ik heb hele goede ervaringen met beautyzone2007quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die had ik laatst al opgemaakt. Ik moet hier ook maar gewoon een flesje neerzetten want zelf draagt ze nooit nagellak. En ik heb geen zusjes.
Ik mis mn SV. Bij welke ebayshops bestellen jullie nu je lakjes? Ik wil een aantal CG, eventueel een paar Orly en een paar flesjes SV. Bubsel heef helaas mn gewenste Orly niet. Weten jullie een goeie Ebayshop?
Ik ga zo bij beautyzone2007 bestellen, je mag meebestellen als je wilt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die had ik laatst al opgemaakt. Ik moet hier ook maar gewoon een flesje neerzetten want zelf draagt ze nooit nagellak. En ik heb geen zusjes.
Ik mis mn SV. Bij welke ebayshops bestellen jullie nu je lakjes? Ik wil een aantal CG, eventueel een paar Orly en een paar flesjes SV. Bubsel heef helaas mn gewenste Orly niet. Weten jullie een goeie Ebayshop?
+1quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb hele goede ervaringen met beautyzone2007
Lolzquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga zo bij beautyzone2007 bestellen, je mag meebestellen als je wilt.
Ik moet eerst mijn geld terugkrijgen van TD. Ben een beetje blutquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga zo bij beautyzone2007 bestellen, je mag meebestellen als je wilt.
http://stores.ebay.com/topnailshopquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:41 schreef Mss het volgende:
Ik kan beautyzone2007 trouwens helemaal niet vinden via Ebay. Wat doe ik verkeerd?
Ohnee, dat kwartje valt nu pasquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaja ik weet het ...... geen commentaar
Ik ken het probleem. Oplossing: met de vingers in een bak water gaan zitten. Dan wil het redelijk drogen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:57 schreef Blizzie het volgende:
Ff klagen hoor..
ik heb net mn duim nagel 5 x opnieuw moeten doen :S wat doe ik toch verkeerd mijn nagellak droogd gewoon niet goed ofzo? ik heb topcoat op van esscence is die gewoon slecht ofzo? en die van hema heb ik t zelfde mee? ik heb mn nagellak paar uur geleden op gedaan en zelfs nu nog kan ik mijn vinger afdruk er in achter laten?!
Neeeee... het is gewoon allemaal JULLIE schuld!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohnee, dat kwartje valt nu pas![]()
Bonus gehad?
Hoe ben je hier terecht gekomen eigenlijk?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neeeee... het is gewoon allemaal JULLIE schuld!!![]()
![]()
Ik wou een paar china glaze en toen zag ik nog een opi en toen nog een color club en die nfu oh die ik dus ergens anders moet bestellen waardoor ik 2 bestellingen moet maken en en en enenenenenen ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee die kan je ook voor andere lakjes gebruikenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:47 schreef Mss het volgende:
En dan mijn laatste vraag voor vandaag
Seche Restore, is dat algemene nagellakverdunner of kan die alleen voor SV gebruikt worden?
Je kunt hier alles kwijt hoor, we zijn er voor je als je portemonnee het niet meer toelaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neeeee... het is gewoon allemaal JULLIE schuld!!![]()
![]()
Ik wou een paar china glaze en toen zag ik nog een opi en toen nog een color club en die nfu oh die ik dus ergens anders moet bestellen waardoor ik 2 bestellingen moet maken en en en enenenenenen ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cuz i am stalking youquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe ben je hier terecht gekomen eigenlijk?
Want dit topic is zoooo evil
Mij stalken?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
cuz i am stalking youen ik ben opi verslaafd
![]()
Ik had die na 1 dag alquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb net twee Nfu Oh's besteld die ik al heel lang wil.... bij Nfu Oh Nederland via brievenbuspost, ik ben zeer benieuwd. Nr 120 en 125 komen er dan hopelijk eindelijk aan, alvast als verjaardagscadeautje voor mezelf
via brievenbuspost ja? Ik ben heel benieuwd of ze die er hier door krijgen, zal wel aanbellen wordenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had die na 1 dag aldus hopelijk zaterdag!
Via aanbelpost iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
via brievenbuspost ja? Ik ben heel benieuwd of ze die er hier door krijgen, zal wel aanbellen worden
Ik vote voor 64quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Okaaay ladies welke holo
[ afbeelding ]
65
[ afbeelding ]
64
[ afbeelding ]
63
Keuzes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |