het was verrekte koud met min 15 en een raam eruitquote:
Dat zijn de nieuwe pokemonquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
SPAM! en nogmaals spam. Jammer.
Ik heb je m;n adres nooit verteltquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kan je je adres nog een keer via msn zeggen?
Oh, dan was dat iemand anders.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je m;n adres nooit vertelt
Ik kijk altijd de nieuwe pokemon.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe pokemon
Oh kut ik heb je adres ook niet...quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je m;n adres nooit vertelt
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de nieuwe pokemon.
Gliscor is weg bij ASH. Ik moest toen huilen. Ook omdat er een zielig deuntje bij zat die mijn traanbuizen liet opengaan.
Hopelijk gaat er snel iemand op Pikachu staanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de nieuwe pokemon.
Gliscor is weg bij ASH. Ik moest toen huilen. Ook omdat er een zielig deuntje bij zat die mijn traanbuizen liet opengaan.
Ik heb je verteld dat ;t heel makkelijk is om te vinden als je m;n achternaam weetquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dan was dat iemand anders.
Dan ook geen kaartje.
Kijk de aflevering zelf maar eens. Of toen cacturn wegging bij James. Was echt dramatisch. Ik moest een nieuwe shirt aan doen omdat die doorweekt was.quote:
En die weet ik dus niet. Maar graag of niet hè.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je verteld dat ;t heel makkelijk is om te vinden als je m;n achternaam weet
Luna heeft m;n adres ook niet. En ik ben ook niet thuis met m;n verjaardag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh kut ik heb je adres ook niet...
Naja ik kom wel samen met Luna.
Je ligt toch bij mij in bed huh.... Okay als dat is wat jij wilt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Luna heeft m;n adres ook niet. En ik ben ook niet thuis met m;n verjaardag.
Kom op msn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En die weet ik dus niet. Maar graag of niet hè.
Bij mij ligt het eraan waar ik op moet wachtenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:51 schreef Sistyria het volgende:
Ik heb het iig niet als het om mezelf gaat
ik haat het om ergens op te moeten wachtenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij ligt het eraan waar ik op moet wachten
Ik kom weleens te laatquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik haat het om ergens op te moeten wachten
ik kom ook bijna nooit ergens te laat aan daar heb ik een bloedhekel aan
Ik kwam altijd te laat, tot ik vastzat aan ;t OV.quote:
kijk als je met OV te laat kom kan gebeuren hoor je me ook niet over maar ik ken mensen die op de laatste minuut nog van alles gaan doen en vervolgens een half uur te laat weg gaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kwam altijd te laat, tot ik vastzat aan ;t OV.
Vroeger was ik altijd super op tijd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kwam altijd te laat, tot ik vastzat aan ;t OV.
door steeds met ;t OV te gaan moest ik steeds wel op tijd zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
kijk als je met OV te laat kom kan gebeuren hoor je me ook niet over maar ik ken mensen die op de laatste minuut nog van alles gaan doen en vervolgens een half uur te laat weg gaan
als ik met OV reis heb ik vrijwel amper vertragingenquote:
ja okee maar als je dan vertragingen hebt ofzo dan is dat overmachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
door steeds met ;t OV te gaan moest ik steeds wel op tijd zijn
Ik had er vroeger veel last van.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik met OV reis heb ik vrijwel amper vertragingen
ik zal wel moeten heb gewoon geen geld voor rijbewijsquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had er vroeger veel last van.
Nu reis ik niet meer met het openbaar vervoer
knuffelknuffelknuffelknuffelquote:
Binnen Friesland heb ik zo goed als nooit vertragingquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja okee maar als je dan vertragingen hebt ofzo dan is dat overmacht
Ik vind het OV maar duur dus ik pak gewoon de autoquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal wel moeten heb gewoon geen geld voor rijbewijs
nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Binnen Friesland heb ik zo goed als nooit vertraging
quote:
ligt groningen een beetje op de route?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Binnen Friesland heb ik zo goed als nooit vertraging
mja zou ik ook doen als het konquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het OV maar duur dus ik pak gewoon de auto
Ga alleen met de trein en de Arrivatreinen rijden chillquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet![]()
doe je goed of is alles perfect op elkaar afgestelt?
Nee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ligt groningen een beetje op de route?
nee ik werk maar 3 uur per dag in een verzorgingstehuisquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Studeer je nog?
Dus zo'n gratis OV kaart ?
ken je the cruxshadows?quote:
Zo'n ov kaart is wel nodig voor studenten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik werk maar 3 uur per dag in een verzorgingstehuis
na de zomer ga ik wel weer naar school weet niet of ik dan recht heb op
een gratis ov kaart
jaa want die zijn echt enorm goed en ik denk dat je die muziek en show wel kan waarderenquote:
Hoezo?quote:
Je krijgt toch nog ewl OV?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik werk maar 3 uur per dag in een verzorgingstehuis
na de zomer ga ik wel weer naar school weet niet of ik dan recht heb op
een gratis ov kaart
ik zal eens gaan downloadenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:26 schreef Giertje het volgende:
jaa want die zijn echt enorm goed en ik denk dat je die muziek en show wel kan waarderen
mijn zwager gaat in groningen wonenquote:
oow ik zie vanzelf wel de bus hier kost een retour kaartje maar 1,50quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo'n ov kaart is wel nodig voor studenten.
Ook al doe je maar een deeltijd opleiding
dat weet ik niet dat hoor ik tegen die tijd wel weerquote:
Oke.. Mja ik weet ;t nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zal eens gaan downloaden
[..]
mijn zwager gaat in groningen wonen
Ik wou dat ik OV had.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat weet ik niet dat hoor ik tegen die tijd wel weer
hoop het wel het zou wel handig zijn
Dat zou ik NOOIT doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom verwijderen zoveel mensen mij van hyves
mja kon je naar apeldoorn komen reizenquote:
1,50 valt nog wel emequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik zie vanzelf wel de bus hier kost een retour kaartje maar 1,50
is nog goedkoper dan ov chipkaart
Ik krijg straks waarschijnlijk Mark op visite, zal ik hem de groeten doen van je?quote:
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom verwijderen zoveel mensen mij van hyves
ik ook niequote:
jaa is ideaal om effe snel naar de stad op en neer te gaanquote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja kon je naar apeldoorn komen reizen
Ken je de docu: Until the Light takes us?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik zie vanzelf wel de bus hier kost een retour kaartje maar 1,50
is nog goedkoper dan ov chipkaart
Doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg straks waarschijnlijk Mark op visite, zal ik hem de groeten doen van je?
omdat het gezellig isquote:
Idd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa is ideaal om effe snel naar de stad op en neer te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
voor parkeren betaal je meer dan wanneer je effe met de bus op en neer gaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd.
Niet hoeven parkeren enzo
Ja, 1 uur parkeren kost hier 1,50quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor parkeren betaal je meer dan wanneer je effe met de bus op en neer gaat
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vraag nooit meer aan murp hoe het met zn dochter gaat de sukkelWaarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
ik was laatst met een vriend van me in utrecht met de autoquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, 1 uur parkeren kost hier 1,50
Gewoon ziek duurquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was laatst met een vriend van me in utrecht met de auto
effe 3 uur parkeren dikke 9 euro verder ofzo
echt belachelijk duur
Omdat ie me in de zeik neemtquote:
Duh, heti s murp.quote:
Mn zwager woont i Amsterdam. Bij hem voor de deur parkeren kost ongeveer 7 euro per uur. Denk dat we de auto bij Bart voor de deur zetten als we een keer weekendje naar mn zwager gaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt belachelijk duur
Hier betaal je dat zo per uur in de city centrequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt belachelijk duur
Hij zegt dat ie al opa isquote:
is het ook daarom als ik naar steden ga dan maar liever de treinquote:
mijn pa parkeert gratis in diemen zuid en pakt dan de treinquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zwager woont i Amsterdam. Bij hem voor de deur parkeren kost ongeveer 7 euro per uur. Denk dat we de auto bij Bart voor de deur zetten als we een keer weekendje naar mn zwager gaan
heey furquote:
Doe maar wel jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zwager woont i Amsterdam. Bij hem voor de deur parkeren kost ongeveer 7 euro per uur. Denk dat we de auto bij Bart voor de deur zetten als we een keer weekendje naar mn zwager gaan
Murp welquote:
komt ze terug staat de auto op bakstenenquote:
en heb jij nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Daar heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
is het ook daarom als ik naar steden ga dan maar liever de trein
Waarom ben je boos?quote:
De sleutels hou ik uiteraard bij me hequote:
Bart kennende wel jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt ze terug staat de auto op bakstenen
nee ben om 14:00 wakker geworden en daarna heb ik een beetje op men gitaar gepingelt en toen was het nuquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
en heb jij nog wat leuks gedaan vandaag?
HOI ZEGGEN MAG NIET IN DE SCquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik zei hoi en niemand zei hoi terug
aperock geweest beetje boeren rock bandjes hier in de stad was wel gezellig verder niet veel bijzondersquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee ben om 14:00 wakker geworden en daarna heb ik een beetje op men gitaar gepingelt en toen was het nu
jij?
Dan castreer ik hemquote:
Ik vind het niet zo heel erg. Modjes wel, gaan ze noten en posts verwijderen enzquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
o.. bij deze dan mijn nederige excuses.
He hallo ik moet dat nog gebruiken hoorquote:
ken ik niet:P klinkt wel grappigquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
aperock geweest beetje boeren rock bandjes hier in de stad was wel gezellig verder niet veel bijzonders
Ik heb gehoord dat de seks drastisch afneemt als je getrouwd bentquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He hallo ik moet dat nog gebruiken hoorDan besnijd ik je met een strijkbout
dit is ook pas de 2de editie en nog heel kleinschalig maar wel zo gezelligquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ken ik niet:P klinkt wel grappig
BTW waarom zie ik bij de meeste mensen hun ui niet meer????
Ik kan er ook niks aan doen dat hij zich 'Dw;s wederhelft' noemt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de seks drastisch afneemt als je getrouwd bent
Nee. Maar jij was er maandag blijkbaar?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
DW was je in Amerika vandaag?
Busje vol seksspeeltjes gejat
quote:Toen werknemers van Lover's Lane maandagochtend op hun werk kwamen, zagen ze dat een busje met daarin voor ruim tienduizend dollar aan seksspeeltjes was verdwenen.
Huppel heeft een busje vol seksspeeltjes gestolenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:03 schreef Furdinand het volgende:
ik snap niet waar jullie het over hebben...
ik ga southpark kijken
Ik had op zn minst wel een uitnodiging verwacht hoor, voel me diep gekwetst nuquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat hij zich 'Dw;s wederhelft' noemt.
Shit beter lezen huppelquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Maar jij was er maandag blijkbaar?
[..]
wezen bier zuipen in de stadquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Iemand hier vandaag nog wat leuks gedaan?
ik heb mijn keukenblad afgekitquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Iemand hier vandaag nog wat leuks gedaan?
tegen de mieren toch?quote:
Ja ook maar dat was al een stuk minder door die mierenpoeder die ik buiten tegen het huis had gestrooidquote:
Ik hoop hetquote:
Want ik was wel uitgenodigd op jullie bruiloftquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had op zn minst wel een uitnodiging verwacht hoor, voel me diep gekwetst nu
[..]
Shit beter lezen huppel
A chick with toolsquote:
Je komt het snel te wetenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook maar dat was al een stuk minder door die mierenpoeder die ik buiten tegen het huis had gestrooid
en de liters kokend water met azijn die ik over het terras heb gespoeld
[..]
Ik hoop het
Toen had IK nog niet zoveel contact met jouquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want ik was wel uitgenodigd op jullie bruiloft
Nou en?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen had IK nog niet zoveel contact met jou
Ik las klitpistoolquote:
Dus had Bart je moeten uitnodigenquote:
haarlak met een aansteker doet ook wonderenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook maar dat was al een stuk minder door die mierenpoeder die ik buiten tegen het huis had gestrooid
en de liters kokend water met azijn die ik over het terras heb gespoeld
[..]
Ik hoop het
Nee, jij.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus had Bart je moeten uitnodigen
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
Niet.quote:
Zal ik Bart dan maar niet castreren als hij mn auto op bakstenen heeft gezet?quote:
Squirtenquote:
Nee, maar dat is eerder uit zelfbescherming.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik Bart dan maar niet castreren als hij mn auto op bakstenen heeft gezet?
dat zekerquote:
Als jij ;t zegt, ik doe ;t niet.quote:
ik heb het een keer per ongeluk voor elkaar gekregen bij een ex van mequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik het niet weten...maar ik heb filmpjes gezien
Waarom zeg je het dan en probeer het anders onder de douche dan kan je het makkelijk weg spoelenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik het niet weten...maar ik heb filmpjes gezien
Seks.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:38 schreef Furdinand het volgende:
pfff... nieuwe southpark aflevering is stom.
waar hebben jullie het nu over?
Omdat ik weet van filmpjes dat het bende geeftquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan en probeer het anders onder de douche dan kan je het makkelijk weg spoelen
Ew. In je gezicht?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het een keer per ongeluk voor elkaar gekregen bij een ex van me
kon daarna mijn bed verschonen
Squirten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:38 schreef Furdinand het volgende:
pfff... nieuwe southpark aflevering is stom.
waar hebben jullie het nu over?
In het bad?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik weet van filmpjes dat het bende geeft
Oh zoquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik weet van filmpjes dat het bende geeft
Als je opstaat als je klaar bent.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal lig je toch in bad, hoe kan je dan nog uitglijden?
Je moet er toch een keer uit?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
Meestal lig je toch in bad, hoe kan je dan nog uitglijden?
nee net er naastquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ew. In je gezicht?
[..]
Squirten.
Jij zwaait je benen over de rand van het bad heen, en tilt jezelf er op de één of andere manier uit?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dan hoef ik niet in bad te gaan staan
zo ongeveer, ons bad is niet zo heel diepquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij zwaait je benen over de rand van het bad heen, en tilt jezelf er op de één of andere manier uit?
Nee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:42 schreef Stoeprand het volgende:
Vanaf nu gaat het over anale stimulatie.
Dan is het volgens mij toch echt makkelijker om op te staan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
zo ongeveer, ons bad is niet zo heel diep
Geen van 2en, ieder zo zijn dingquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan is het volgens mij toch echt makkelijker om op te staan.
Of troll'de je maar, en deed je alsof je zo dom bent?
Ik ook niet maar mijn ouders welquote:
Dat wil niet bij ons.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij zwaait je benen over de rand van het bad heen, en tilt jezelf er op de één of andere manier uit?
Wat ben je toch ook weer heerlijk abstract hè.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen van 2en, ieder zo zijn ding![]()
[..]
Ik ook niet maar mijn ouders wel, alleen die is helaas niet zo groot
Je kent me tochquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook weer heerlijk abstract hè.
Er is bijna nooit geklaagd.quote:
Dus er is wel eens geklaagd, maar ik zij ook dat het niet altijd zo isquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er is bijna nooit geklaagd.
Slechte poging voor een come-back, Trev.
Online shooterquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarop heb jij dan geswingd?
[..]
En dat is?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarop heb jij dan geswingd?
[..]
En dat is?
quote:
Ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
MAG is saai..
maar hieruit begrijp ik dat je een ps3 hebt?
Ik wil een ps3!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
MAG is saai..
maar hieruit begrijp ik dat je een ps3 hebt?
Online shooter voor op de PS3quote:
Aha en is het wat of niet?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Online shooter voor op de PS3
1 team op defence en de ander op attack.
je moet dus vernietigen en veroveren
Slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga afsluiten, morgen vroeg op en 'smiddags tattoo
![]()
Tot later lieverdjes
Geef aan mijquote:
Veel plezier morgenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga afsluiten, morgen vroeg op en 'smiddags tattoo
![]()
Tot later lieverdjes
Ik vind het een leuk spelquote:
Dus een soort mw2 ideequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk spel
Grote maps en je moet echt samenwerken.
Alleen in het begin heb je niet zoveel items en sterke wapens dus moet je levelen.
Ja.quote:
Een levenslange voorraad liefde.quote:
Lijkt me wel leuk maar ik vind alleen shooters op een console maar niksquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja.
En als je level up gaat dan krijg je 1 punt wat je kan besteden om je wapens beter te maken en om items vrij te spelen.
Ik weet niet beterquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk maar ik vind alleen shooters op een console maar niks
mijn ps3 heeft dat ook..quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een levenslange voorraad liefde.
Ik speel al van kleins af aan op de console dus dat zal moeilijk switchen wordenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je het toch maar eens op een pc doen
Shooters eerst op pc en toen wel op console geprobeerd maar dat mikken is toch een stuk minder preciesquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik speel al van kleins af aan op de console dus dat zal moeilijk switchen worden
Ja velen zeggen dat muis en toetsenbord beter is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Shooters eerst op pc en toen wel op console geprobeerd maar dat mikken is toch een stuk minder preciesrace games kan je daar in tegen wel beter op een console spelen
Voor shooters vind ik dat ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja velen zeggen dat muis en toetsenbord beter is.
kan ook een nadeel zijn dan ga je sneller dood...quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Shooters eerst op pc en toen wel op console geprobeerd maar dat mikken is toch een stuk minder preciesrace games kan je daar in tegen wel beter op een console spelen
Als je goed bent valt dat wel meequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
kan ook een nadeel zijn dan ga je sneller dood...
Ik vind het wel leuk om te doen, solo of multi maakt me niet zo veel uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Normaal hou ik niet zo van shoorters tenzij er een co-op mode is.
Ik vind team work gewoon tof
Een kusje.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
mijn ps3 heeft dat ook..
iets anders?
Inderdaad. Gametalk.quote:
Army of two is ook leuk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te doen, solo of multi maakt me niet zo veel uit
Is de AI van je co dan zo slecht?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Army of two is ook leuk.
Echt iets dat je met 2 man moet doen !
Ja haal nu die razor maar tevoorschijn.quote:
Probeer het eensquote:
gaan we het weer over bloedsex hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja haal nu die razor maar tevoorschijn.
Die valt inderdaad wel tegen, maar dan kun je beter samenwerken want dat is het doel van het spelquote:
Nee, vanavond niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja haal nu die razor maar tevoorschijn.
Helaas is dat in de meeste spellen zo, op zich wel leuk met zijn 2en meer dan genoeg uitmoordenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die valt inderdaad wel tegen, maar dan kun je beter samenwerken want dat is het doel van het spel
2 man tegen een heel leger
Ja dan moet je missies doen en dan krijg je geld.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas is dat in de meeste spellen zo, op zich wel leuk met zijn 2en meer dan genoeg uitmoorden
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
gaan we het weer over bloedsex hebben
Met een bazooka kan je ook snipenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dan moet je missies doen en dan krijg je geld.
Kun je mooi wapens kopen en upgraden.
Ik ben meer het sniper type en me broertje loopt met de bazooka
Wiedefuck is dat?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:31 schreef Stoeprand het volgende:
Laten we het over Izzy Stradlin hebben.
Alleen een sniper is nou net wat naukeurigerquote:
Wij hebben onze portie al weer gezienquote:
Ex-gitarist van Guns N' Roses.quote:
Als het maar in de buurt is dan is het effectief genoegquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen een sniper is nou net wat naukeuriger
Maar het doel is dat de één aandacht trekt de ander sluipt ze voorbij en schiet ze van achter kapot
ken ik nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:31 schreef Stoeprand het volgende:
Laten we het over Izzy Stradlin hebben.
Ik blijf liever wat verder weg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het maar in de buurt is dan is het effectief genoeg
Hoofdpijnquote:
Dat kan ik een veel games ook wel zonder scopequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik blijf liever wat verder weg.
Ik doe altijd een scope met goede zoom op mijn assault rifle.
Ik kan goed snipen met assault rifle
Slash zuigt apenballen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Slash ken ik wel !
Veel beter
Jemig, het was maar een grapje hoor. Ik respecteer bijna iedereens muziek.quote:
Hihi, ik grapte ook maar hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jemig, het was maar een grapje hoor. Ik respecteer bijna iedereens muziek.
en anders hebben we ook nog Angus Youngquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Slash ken ik wel !
Veel beter
Mja was niet drinkbaar. Ik ga niet m;n scherm likkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Wij hebben onze portie al weer gezien
Mwoh, die kan er ook wel mee door ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
en anders hebben we ook nog Angus Young
Vind ik ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mwoh, die kan er ook wel mee door ja.
Ook heel goed !quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
en anders hebben we ook nog Angus Young
Straf mij.quote:
Met scope kijk je net wat verder.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ik een veel games ook wel zonder scope
Bij MW2 valt de scope tegen zonder gaat beter bij mijquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met scope kijk je net wat verder.
Veel hebben meestal zo'n rood ding op de rifle
Eddie blijft wel de bestequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja ken de wereld burgers uit je plaats
MW2 speel ik niet dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij MW2 valt de scope tegen zonder gaat beter bij mij
Nou vooruit dan maar. 200 keer schrijven ''Stoep is de beste''. Dat zal je leren.quote:
Is wel een geboren Nederlander !quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maar ja woont ook niet in de plaats waar ik woon
Ik las hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is wel een geboren Nederlander !
Dat weiger ik. Leg me over je knie.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. 200 keer schrijven ''Stoep is de beste''. Dat zal je leren.
Oh.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weiger ik. Leg me over je knie.
Spank me.quote:
Dat kanquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen al heel jong naar de USA gegaan
Dat is het zekerquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar wel tof dat Nederland een bekende top gitarist heeft !
Geilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |