het was verrekte koud met min 15 en een raam eruitquote:
Dat zijn de nieuwe pokemonquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
SPAM! en nogmaals spam. Jammer.
Ik heb je m;n adres nooit verteltquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kan je je adres nog een keer via msn zeggen?
Oh, dan was dat iemand anders.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je m;n adres nooit vertelt
Ik kijk altijd de nieuwe pokemon.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe pokemon
Oh kut ik heb je adres ook niet...quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je m;n adres nooit vertelt
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de nieuwe pokemon.
Gliscor is weg bij ASH. Ik moest toen huilen. Ook omdat er een zielig deuntje bij zat die mijn traanbuizen liet opengaan.
Hopelijk gaat er snel iemand op Pikachu staanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de nieuwe pokemon.
Gliscor is weg bij ASH. Ik moest toen huilen. Ook omdat er een zielig deuntje bij zat die mijn traanbuizen liet opengaan.
Ik heb je verteld dat ;t heel makkelijk is om te vinden als je m;n achternaam weetquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dan was dat iemand anders.
Dan ook geen kaartje.
Kijk de aflevering zelf maar eens. Of toen cacturn wegging bij James. Was echt dramatisch. Ik moest een nieuwe shirt aan doen omdat die doorweekt was.quote:
En die weet ik dus niet. Maar graag of niet hè.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je verteld dat ;t heel makkelijk is om te vinden als je m;n achternaam weet
Luna heeft m;n adres ook niet. En ik ben ook niet thuis met m;n verjaardag.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh kut ik heb je adres ook niet...
Naja ik kom wel samen met Luna.
Je ligt toch bij mij in bed huh.... Okay als dat is wat jij wilt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Luna heeft m;n adres ook niet. En ik ben ook niet thuis met m;n verjaardag.
Kom op msn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En die weet ik dus niet. Maar graag of niet hè.
Bij mij ligt het eraan waar ik op moet wachtenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:51 schreef Sistyria het volgende:
Ik heb het iig niet als het om mezelf gaat
ik haat het om ergens op te moeten wachtenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij ligt het eraan waar ik op moet wachten
Ik kom weleens te laatquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik haat het om ergens op te moeten wachten
ik kom ook bijna nooit ergens te laat aan daar heb ik een bloedhekel aan
Ik kwam altijd te laat, tot ik vastzat aan ;t OV.quote:
kijk als je met OV te laat kom kan gebeuren hoor je me ook niet over maar ik ken mensen die op de laatste minuut nog van alles gaan doen en vervolgens een half uur te laat weg gaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kwam altijd te laat, tot ik vastzat aan ;t OV.
Vroeger was ik altijd super op tijd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kwam altijd te laat, tot ik vastzat aan ;t OV.
door steeds met ;t OV te gaan moest ik steeds wel op tijd zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
kijk als je met OV te laat kom kan gebeuren hoor je me ook niet over maar ik ken mensen die op de laatste minuut nog van alles gaan doen en vervolgens een half uur te laat weg gaan
als ik met OV reis heb ik vrijwel amper vertragingenquote:
ja okee maar als je dan vertragingen hebt ofzo dan is dat overmachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
door steeds met ;t OV te gaan moest ik steeds wel op tijd zijn
Ik had er vroeger veel last van.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik met OV reis heb ik vrijwel amper vertragingen
ik zal wel moeten heb gewoon geen geld voor rijbewijsquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had er vroeger veel last van.
Nu reis ik niet meer met het openbaar vervoer
knuffelknuffelknuffelknuffelquote:
Binnen Friesland heb ik zo goed als nooit vertragingquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja okee maar als je dan vertragingen hebt ofzo dan is dat overmacht
Ik vind het OV maar duur dus ik pak gewoon de autoquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal wel moeten heb gewoon geen geld voor rijbewijs
nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Binnen Friesland heb ik zo goed als nooit vertraging
quote:
ligt groningen een beetje op de route?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Binnen Friesland heb ik zo goed als nooit vertraging
mja zou ik ook doen als het konquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het OV maar duur dus ik pak gewoon de auto
Ga alleen met de trein en de Arrivatreinen rijden chillquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet![]()
doe je goed of is alles perfect op elkaar afgestelt?
Nee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ligt groningen een beetje op de route?
nee ik werk maar 3 uur per dag in een verzorgingstehuisquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Studeer je nog?
Dus zo'n gratis OV kaart ?
ken je the cruxshadows?quote:
Zo'n ov kaart is wel nodig voor studenten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik werk maar 3 uur per dag in een verzorgingstehuis
na de zomer ga ik wel weer naar school weet niet of ik dan recht heb op
een gratis ov kaart
jaa want die zijn echt enorm goed en ik denk dat je die muziek en show wel kan waarderenquote:
Hoezo?quote:
Je krijgt toch nog ewl OV?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik werk maar 3 uur per dag in een verzorgingstehuis
na de zomer ga ik wel weer naar school weet niet of ik dan recht heb op
een gratis ov kaart
ik zal eens gaan downloadenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:26 schreef Giertje het volgende:
jaa want die zijn echt enorm goed en ik denk dat je die muziek en show wel kan waarderen
mijn zwager gaat in groningen wonenquote:
oow ik zie vanzelf wel de bus hier kost een retour kaartje maar 1,50quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo'n ov kaart is wel nodig voor studenten.
Ook al doe je maar een deeltijd opleiding
dat weet ik niet dat hoor ik tegen die tijd wel weerquote:
Oke.. Mja ik weet ;t nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zal eens gaan downloaden
[..]
mijn zwager gaat in groningen wonen
Ik wou dat ik OV had.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat weet ik niet dat hoor ik tegen die tijd wel weer
hoop het wel het zou wel handig zijn
Dat zou ik NOOIT doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom verwijderen zoveel mensen mij van hyves
mja kon je naar apeldoorn komen reizenquote:
1,50 valt nog wel emequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik zie vanzelf wel de bus hier kost een retour kaartje maar 1,50
is nog goedkoper dan ov chipkaart
Ik krijg straks waarschijnlijk Mark op visite, zal ik hem de groeten doen van je?quote:
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom verwijderen zoveel mensen mij van hyves
ik ook niequote:
jaa is ideaal om effe snel naar de stad op en neer te gaanquote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja kon je naar apeldoorn komen reizen
Ken je de docu: Until the Light takes us?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik zie vanzelf wel de bus hier kost een retour kaartje maar 1,50
is nog goedkoper dan ov chipkaart
Doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg straks waarschijnlijk Mark op visite, zal ik hem de groeten doen van je?
omdat het gezellig isquote:
Idd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa is ideaal om effe snel naar de stad op en neer te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
voor parkeren betaal je meer dan wanneer je effe met de bus op en neer gaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd.
Niet hoeven parkeren enzo
Ja, 1 uur parkeren kost hier 1,50quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor parkeren betaal je meer dan wanneer je effe met de bus op en neer gaat
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vraag nooit meer aan murp hoe het met zn dochter gaat de sukkelWaarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
ik was laatst met een vriend van me in utrecht met de autoquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, 1 uur parkeren kost hier 1,50
Gewoon ziek duurquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was laatst met een vriend van me in utrecht met de auto
effe 3 uur parkeren dikke 9 euro verder ofzo
echt belachelijk duur
Omdat ie me in de zeik neemtquote:
Duh, heti s murp.quote:
Mn zwager woont i Amsterdam. Bij hem voor de deur parkeren kost ongeveer 7 euro per uur. Denk dat we de auto bij Bart voor de deur zetten als we een keer weekendje naar mn zwager gaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt belachelijk duur
Hier betaal je dat zo per uur in de city centrequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt belachelijk duur
Hij zegt dat ie al opa isquote:
is het ook daarom als ik naar steden ga dan maar liever de treinquote:
mijn pa parkeert gratis in diemen zuid en pakt dan de treinquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zwager woont i Amsterdam. Bij hem voor de deur parkeren kost ongeveer 7 euro per uur. Denk dat we de auto bij Bart voor de deur zetten als we een keer weekendje naar mn zwager gaan
heey furquote:
Doe maar wel jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zwager woont i Amsterdam. Bij hem voor de deur parkeren kost ongeveer 7 euro per uur. Denk dat we de auto bij Bart voor de deur zetten als we een keer weekendje naar mn zwager gaan
Murp welquote:
komt ze terug staat de auto op bakstenenquote:
en heb jij nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Daar heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
is het ook daarom als ik naar steden ga dan maar liever de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |