Wat leuk! Een haaktopic

Kom ik hier ook maar eens meekletsen.
Heb ongeveer een jaar geleden het haken ontdekt en ondertussen al heel wat projectjes afgerond. Vind het heerlijk om 's avonds op de bank na een drukke dag werken even je gedachten op nul te zetten en wat te haken.
Hier wat haakwerkjes die ik al heb afgerond
![]()
Dit was een van mijn eerste haaksels. Hebben aardig wat uurtjes werk in gezeten. Toen ging het nog niet zo snel

En nog verkeerd om ook! Kwam er later pas achter dat ik mijn werk om had moeten keren
![]()
![]()
![]()
Ben nu met 3 projectjes te gelijk bezig. Een amigurumi giraf, die ondertussen al aardig op begint te schieten. Ook ben ik een kussenhoes van grannysquares aan het haken en van zpaghetti een poef. Die schiet helaas niet heel erg op, want als ik een uurtje met zpaghetti heb gehaakt krijg ik vreselijk last van mijn schouder/arm en dat blijft dan ook nog dagen aanhouden. Denk dat het nu alweer twee weken geleden is dat ik aan de poef heb gewerkt. Dan haakt gewoon katoen toch een stuk fijner
Heb ondertussen het topic ook doorgelezen en zit weer volop nieuwe ideeen! Die daisy squares zijn ook super zeg! Maar wel veel werk denk om een dekentje van te maken. Jullie maken superleuke haaksels