Dat is het ook. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:42 schreef mmascha het volgende:
Ik heb mijn ocoto's verkochtDat vind ik wel een enorm compliment!
Dat is dan een tijdje geleden. Laatste keer dat ik daar keek was het errug stilquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef Inu het volgende:
En ik heb heel hard geprobeerd het brei-topic ook zo popi te laten worden als het haak topic, maar er was niet echt animo voor toenGelukkig ben ik ook beter in haken dan breien
dat vond ik ook al...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Dat is dan een tijdje geleden. Laatste keer dat ik daar keek was het errug stil
ik las wokhaaknaald en zat me al af te vragen wat dat nou weer wasquote:
Fijn dat je er weer bent! Is het allemaal goed gegaan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:37 schreef manda-rijn het volgende:
ook ik ben er weer!
Met arm in de mitella, en morfinepleistersEn ik kan stiekem haken ook nog
Maar eerst maar even wat minder pijn hebben etc.
Aan iemand van Fok!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:01 schreef Lijnloos het volgende:
Mmmascha, wat cool! Aan die ontwerper? Of ergens anders?
Alles is goed gegaan. Ik dacht alleen met de plexus verdoving (blokverdoving) dat ik dood gingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent! Is het allemaal goed gegaan?
Tof! Dit had ik met mijn nijntje, heb al eentje moeten bijmaken, alsook gsm-zakjes :-) Echt wel leuk hé :-)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:42 schreef mmascha het volgende:
Ik heb um al! Ze heeft me al toegevoegd aan de group.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:40 schreef trui het volgende:
mmascha, nee dat patroon moet je via een speciale yahoo-groep verkrijgen (al kan ik 't je ook wel sturen hoor). de afspraak is in elk geval dat je in ruil voor 't patroon 1 zo'n daisy-square naar het adres van die ontwerpster stuurt. zij maakt er dan charity-blankets van. ze laat in die groep ook steeds zien als er weer een is binnengekomen, wel leuk. alleen is 't een beetje lastig om precies het formaat te maken dat zij heeft aangegeven. je moet er nl vrij dik garen voor gebruiken en naald 5 of 6. hij moet 8x8 inch worden...
That would be mequote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef mmascha het volgende:
Iemand stuurde mij een PM.
Ik maak eigenlijk niets voor iemand anders. Of ik moet zo'n leuk bericht krijgen;-) Er was wel iemand die iets via een website verkoopt dacht ik.
dat geldt voor mij precies zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:01 schreef mmascha het volgende:
Ik vind het leuk dat mijn projecten bij iemand terecht komen die er plezier van heeft. Maar om verplicht iets te maken lijkt me niet zo leuk.
Ik heb een dikke bamboenaald voor Zpaggetti, maar die is dus 12 mm en gebruik ik dus niet om 'gewoon' mee te haken. Lastig vergelijken. Wat ik wel prettig vind is dat de naald niet zo koud aanvoelt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft iemand ervaring met bamboe haaknaalden?
Aan mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:42 schreef mmascha het volgende:
Misschien kunnen we een hyves-pagina inrichten met foto's van projecten en daar de prijs bij zetten? Je kan per foto zien wie het geplaatst heeft, zo kunnen kopers contact met je opnemen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:37 schreef trui het volgende:
misschien kunnen we een gezamenlijke fok!webwinkel opzetten.![]()
mandarijn, wb! een goed herstel gewenst!
mmascha wat leuk! nu ben ik wel heel benieuwd wie.
Ik doe dat bij een website die nog aan het opstarten is. Ze sturen me materialen en patronen toe van vrij simpele dingen. Die haak ik en stuur ik terug en daar krijg ik dan een vergoeding voor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:01 schreef mmascha het volgende:
Muck, hoe en waar doe je dat?
Ik vind het leuk dat mijn projecten bij iemand terecht komen die er plezier van heeft. Maar om verplicht iets te maken lijkt me niet zo leuk.
Inmiddels heb ik een aantal sjaals en omslagdoeken liggen waar ik eigenlijk niets mee doe. Dat vind ik dan ook weer zonde. Ik hoef er geen hoofdprijs voor maar het is altijd leuk om een bijdrage te hebben om weer wat nieuwe wol te kopen.
Volgens mij mag het niet van Hyves nee.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:05 schreef mmascha het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een hyves-pagina inrichten met foto's van projecten en daar de prijs bij zetten? Je kan per foto zien wie het geplaatst heeft, zo kunnen kopers contact met je opnemen.
Ik weet alleen niet of dat van Hyves mag.
Saaw
Je hebt goede smaakquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:02 schreef saaw het volgende:
[..]
Aan mij
Zag ze hier in het topic en vind haken helemaal leuk maar verder dan een heel scheve muts kom ik echt niet en mijn broer is net van de week verloofd dus ik was helemaal verliefd![]()
Heb ze dan nog wel niet maar ben er nu al mega blij mee
Ja, m'n oma spaart olifanten. Kasten vol heeft ze, dus ik hoefde niet lang na te denken over wat ik voor haar zou hakenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:58 schreef trui het volgende:
een familie vol dierenliefhebbers!succes met je olifant & giraffe.
Pfew, blij dat ik niet de enige ben!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:46 schreef AnitraX het volgende:
Yachiru herkenbaar, heb een kikker die nog in elkaar moet, nog een lavender bunny en apie te maken.
Dat vind ik zo fijn aan de dekens, gewoon haken en alleen de zijkanten netjes maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |