Hahaha... Ik ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef mijsje het volgende:leuk Bubbles
ik ben benieuwd naar jouw resultaat
Dankjewel voor de tips trui. Ik ga eens even proberen wat ik het mooist vind. En die tutorial bekijken. Ik denk dat dat het gaat worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:00 schreef trui het volgende:
wow inu, prachtig!en die echte lijken me ook niet te versmaden!
mmascha, ik heb ook een naald 5 liggen. misschien dat dan eerst proberen...
aan elkaar haken is niet moeilijk. wil je het aan de bovenkant doen, zodat je een zichtbaar randje krijgt, of juist liever aan de onderkant dus onzichtbaar? als je voor de eerste optie gaat zou ik het met vasten doen, dus vierkantjes met de achterkant tegen elkaar leggen, goed kijken of de steken een beetje aardig kloppen tegenover elkaar, en dan telkens door beide steken heen een vaste maken.
aan de onderkant heb ik het met slipstitch gedaan, dus met halve vasten. en dan leg je dus de goede kanten tegen elkaar en haakt steeds de buitenste lusjes samen. zie lucy's tutorial.
caroline, geen keuken meer?! da's wel 't andere uiterste!
Ja dat kan zo maar gebeuren. Echtscheiding, nieuw huis, prutsaannemer die zijn werk niet afmaakt en toen was aan het eind van de rit ook geen geld meer over voor een keuken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:00 schreef trui het volgende:
caroline, geen keuken meer?! da's wel 't andere uiterste!
Mijsje wat mooi zijn ze geworden en nog praktisch ook. Help me over 5 jaar herinneren dat ik zelf ook zo'n setje maakquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef mijsje het volgende:
ik heb er nog een kantje bijgemaakt, en die op de achterkant met vasten (zichtbaar dus aan de buitenkant) vastgemaakt.het is nu een potholder (pannenonderzetter) maar dan wel voor kleine maten pannen (steelpannetjes kunnen er prima op
)
Hij is af! Als je het patroontje eenmaal doorhebt is het goed te doen. En lekker snel klaar met zo'n grote naaldquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:21 schreef mijsje het volgende:Caroline kwartet...
bubbles, kan ik je ergens mee helpen bij het patroon? of kom je er wel uit?
Je kunt er wel een international abonnement op nemen https://w1.buysub.com/pubs/IM/FCT/fct_intl_subs_v10.jsp?cds_page_id=60996&cds_mag_code=FCT&id=1274297266424&lsid=31391427391035171&vid=2 met creditcard.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:23 schreef mmascha het volgende:
Je kan vanuit Nederland geen abonnement nemen iig. Misschien dat er bij die Amerikaanse boekenwinkel in Amsterdam wel losse nummers te koop zijn?
Ik begrijp daaruit dat je dan alle patronen online kan bekijken? Het lijkt mij juist zo leuk om een echt blad in handen te hebben(scheelt weer patronen printen). Het ziet er ook altijd zo vrolijk uit!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt er wel een international abonnement op nemen https://w1.buysub.com/pubs/IM/FCT/fct_intl_subs_v10.jsp?cds_page_id=60996&cds_mag_code=FCT&id=1274297266424&lsid=31391427391035171&vid=2 met creditcard.
Bij die boekwinkel bij het Spui heb ik ooit vooral heel veel breitijdschriften gezien, ik zal een vriendin eens vragen of ze eens voor me kan gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |