abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2010 @ 11:45:59 #101
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81527847
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:43 schreef AQuila360 het volgende:
150 kan nooit
Dit dus, ze gaan nooit een accessoire zo duur maken als een console, denk toch even normaal na mensen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_81528266
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dit dus, ze gaan nooit een accessoire zo duur maken als een console, denk toch even normaal na mensen
Het blijft wel Micro$_$oft he

Ze brengen het vast als een 'onmisbare add-on' op je console die de game-beleving wel 10x vergroot of iets kansloos in die richting.

Dat hele Natal kan voor mij de leprahoest krijgen, dat terzijde.
  maandag 17 mei 2010 @ 12:02:57 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81528484
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Deze is nu ook nog steeds 100:
http://www.amazon.com/Xbo(...)-Wheel/dp/B000VBIGK4

En dat is een simpel stuurtje...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_81528927
I TELL YOU:

maandag 17 mei 2010 @ 12:15:49 #105
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81528928
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Deze is nu ook nog steeds 100:
http://www.amazon.com/Xbo(...)-Wheel/dp/B000VBIGK4

En dat is een simpel stuurtje...
Dat klopt wel idd maarja met NATAL willen ze echt console's gaan verkopen en met dat stuurtje niet.

Trouwens als het heel goed werkt en alles dan is het wel 150 waard. Maar stel dat het 50 wordt dan wil ik het sowieso wel proberen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_81530155
Ik heb de hype trouwens gemist over NATAL? Wanneer komt die?
  maandag 17 mei 2010 @ 12:57:28 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81530623
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Anne het volgende:
Ik heb de hype trouwens gemist over NATAL? Wanneer komt die?
September/Oktober. Definitieve prijzen en data over vier weken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_81536368
Guys, ik ga van de week een 360 halen. Weet alleen niet of ik de pro of arcade wil (als ik de namen goed zeg zo). De pro heeft als extra een 60gig harde schijf erin zitten toch? Heb ik deze echt nodig? Of ben ik beter af als ik die euro's bespaar?

Ik ga trouwens niet online gamen, mocht dat verschil uitmaken
pi_81536585
Ik zou wel een xbox nemen met een HDD, je kan dan de games op de schyf installeren zodat hy dan stiller is.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_81536860
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Covert ops zijn vet! Hopelijk eindelijk eens een goede game van Treyarch.

Ben nu bezig met Splinter Cell, maar vind die game echt zwaar tegenvallen. Het hele Splinter Cell gevoel is gewoon weg. Grafisch ziet het er oke uit en het verhaal is ook wel tof, maar verder is de game zo lineair en simpel opgezet dat er geen enkele spanning in zit. Het heeft ook totaal geen nut meer om te sneaken, want als je ontdekt wordt knal je gewoon iedereen af. Vijanden zijn compleet achterlijk en roepen steeds dezelfde twee zinnetjes tekst. Zelfs op 'realistic' is het spel veel te simpel en voorspelbaar.

Het beste aan Splinter Cell was altijd het sneaken en het vinden van de beste uitweg. Het eerste hoeft niet meer en het tweede kan niet eens meer. Dat je geen lijken meer kunt verslepen is ook zoiets neps. Echt jammer dat Ubisoft de serie zo compleet verneukt heeft. Double Agent was VEEL toffer.

Ik snap al die lofzang over Splinter Cell dus niet. Voor een average game is het misschien wel aardig allemaal, maar als Splinter Cell game vind ik het ronduit slecht.
pi_81536932
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:28 schreef Rem-koe het volgende:
Guys, ik ga van de week een 360 halen. Weet alleen niet of ik de pro of arcade wil (als ik de namen goed zeg zo). De pro heeft als extra een 60gig harde schijf erin zitten toch? Heb ik deze echt nodig? Of ben ik beter af als ik die euro's bespaar?

Koop de Elite!

beste aanbieding van het moment
  maandag 17 mei 2010 @ 15:48:43 #112
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81537192
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:28 schreef Rem-koe het volgende:

Koop gewoon de arcade, als je ooit behoefte hebt aan harde schijf ruimte ram je er gewoon een USB stickje in
  maandag 17 mei 2010 @ 16:10:02 #113
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81538160
Net de trial van Rocket Knight gespeeld dat is best leuk

pi_81541366
ik heb alan wake uitgespeeld!
vaag einde hoor...
Slash #1
pi_81542669
Reviews van RDR duiken nu langzamerhand op.
quote:
The result is an exceptional Rockstar game, one that successfully re-clothes the Grand Theft Auto framework in an exciting, distinct and expertly realised scenario. But just how satisfying the formula remains after the exuberant destructiveness of Red Faction: Guerrilla, or the joyful, ad-hoc player stories born in the freedom of Just Cause 2's playpen, is increasingly under scrutiny. And even within Rockstar's own canon, there is little here for that smart young journalist to inform Liberty City about that it didn't already know. A magnificent eight, then.
http://www.eurogamer.net/(...)mption-review?page=3

8/10
quote:
Red Dead Redemption is not just a game that you love to play - it's a life you'll never want to leave. And when you do finally pull yourself back into the real world, you'll seriously consider buying a horse.

It's a tremendously detailed and authentic realisation of the Wild West with great stories, characters and inner workings. Buy it now.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=246846&site=cvg

9.5
  maandag 17 mei 2010 @ 17:53:28 #116
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81542948
Yeah heb er ook een paar gelezen, volgens mij niet de game voor mij. De problemen die GTA IV had zijn als ik het zo lees niet opgelost, en die problemen zorgden ervoor dat ik mn best moest doen om het spel uiteindelijk door te spelen. Op een gegeven moment dan is het reizen zelf niet meer leuk maar moet je het nog steeds doen en dan is het kut dat je telkens zulke grote afstanden af moet leggen. Natuurlijk heb je quick-travel opties maar ook die kosten nog wel wat tijd, voor je in GTA IV bv een taxi hebt en dan de locatie, dan laadtijden, gedoe kortom. En dat is in RDR nog hetzelfde lees ik...

Spijtig! Misschien eentje voor de budgetbakken!
pi_81543005
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:08 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik speelde het vandaag met veel mensen, oa met een kind van 10. Die kijkt rustig God of War 3 mee, maar hier draaide die steeds zijn hoofd om
Als je met de familie wilt gamen, kun je beter voor een wii gaan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81543351
Cyb, het valt mij nog mee dat je nog steeds voor RDR gaat. In het RDR topic, haken steeds meer mensen af na die review van een 8
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 17 mei 2010 @ 18:04:20 #119
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81543437
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah heb er ook een paar gelezen, volgens mij niet de game voor mij. De problemen die GTA IV had zijn als ik het zo lees niet opgelost, en die problemen zorgden ervoor dat ik mn best moest doen om het spel uiteindelijk door te spelen. Op een gegeven moment dan is het reizen zelf niet meer leuk maar moet je het nog steeds doen en dan is het kut dat je telkens zulke grote afstanden af moet leggen. Natuurlijk heb je quick-travel opties maar ook die kosten nog wel wat tijd, voor je in GTA IV bv een taxi hebt en dan de locatie, dan laadtijden, gedoe kortom. En dat is in RDR nog hetzelfde lees ik...

Spijtig! Misschien eentje voor de budgetbakken!
Je kunt het beste denk ik gewoon meteen de missie's doen en niet zoals ik altijd doe een missie en dan een uur rondlopen/rijden en dan weer een missie want dan ben je halverwege en is het saai ja
  maandag 17 mei 2010 @ 18:06:00 #120
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81543526
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Cyb, het valt mij nog mee dat je nog steeds voor RDR gaat. In het RDR topic, haken steeds meer mensen af na die review van een 8
Mongolen Sinds wanneer is een "dikke" 8 een slecht cijfer

Als een game lager dan een 9,5 krijgt (wat overigens een belachelijke score is want dat zou bijna perfectie betekenen) beginnen mensen al te mauwen
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 17 mei 2010 @ 18:08:49 #121
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81543641
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als een game lager dan een 9,5 krijgt (wat overigens een belachelijke score is want dat zou bijna perfectie betekenen) beginnen mensen al te mauwen
Slaat ook nergens op nee
pi_81543763
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=468_1274045745

Echt waar, briljant.
What the fuck, paard ook bijna dood

Question: heb een code gekregen voor de Alan Wake theme. Heb die via Redeem Code ingevuld en op Download geklikt, maar er waren meerdere downloads bezig en ik wilde deze het eerst. Had hem dus naar boven gezet maar klikte daarna op Cancel en OK (dacht dat er Continu stond), toen hij nog niet klaar was. Hij is nu uit mijn wachtrij, waar kan ik die terugvinden? Zie hem in Game Marketplace zo niet staan, en als ik de code opnieuw invul zegt hij dat deze al is gebruikt...
pi_81544174
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je kunt het beste denk ik gewoon meteen de missie's doen en niet zoals ik altijd doe een missie en dan een uur rondlopen/rijden en dan weer een missie want dan ben je halverwege en is het saai ja
Dat ga je in RDR wel doen denk ik zo
quote:

[..]

GTA4 momenten krijgen ze terug denk ik
  maandag 17 mei 2010 @ 18:22:39 #124
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81544319
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

What the fuck, paard ook bijna dood

Question: heb een code gekregen voor de Alan Wake theme. Heb die via Redeem Code ingevuld en op Download geklikt, maar er waren meerdere downloads bezig en ik wilde deze het eerst. Had hem dus naar boven gezet maar klikte daarna op Cancel en OK (dacht dat er Continu stond), toen hij nog niet klaar was. Hij is nu uit mijn wachtrij, waar kan ik die terugvinden? Zie hem in Game Marketplace zo niet staan, en als ik de code opnieuw invul zegt hij dat deze al is gebruikt...
Bij je account settings (uit mn hoofd) kun je ook iets vinden van Download History, daar zou ie tussen moeten staan,.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:37:04 #125
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81544978
quote:

[..]

MW2 kreeg ook veel 9's maar is toch ook een kut game?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')