Éen keer gehad, een RROD. Heb toen de xbox in een handdoek gewikkeld en de xbox aangezet. Deze wordt ontzettend heet dan. Toen ik hem weer aansloot op de tv deed hij het weer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is een Red Ring of Death te verhelpen? Of kan ik mijn 360 bij het vuilnis zetten?
Kutkutkut
tehfuckquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Éen keer gehad, een RROD. Heb toen de xbox in een handdoek gewikkeld en de xbox aangezet. Deze wordt ontzettend heet dan. Toen ik hem weer aansloot op de tv deed hij het weer.
Komt waarschijnlijk omdat de onderdelen in een xbox niet meer gesoldeerd worden, maar worden gebakken in een soort oven. Bij een RROD is er waarschijnlijk een chipje losgeraakt. Door de xbox heel heet te laten worden, "bakt" het weer vast.
Heeft mij in ieder geval geholpen, misschien jou ook!
Even een filmpje bij gezocht:
Wat denk je dat die oven doet gekquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef larry_flynt het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat de onderdelen in een xbox niet meer gesoldeerd worden, maar worden gebakken in een soort oven.
Solderen gebeurd met tin, bij die over gebruiken ze een soort pasta.... Anders dus, gekquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat denk je dat die oven doet gek
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Solderen gebeurd met tin, bij die over gebruiken ze een soort pasta.... Anders dus, gek
Het is beter om een x-clamb te doen, want de handdoek truc kan van korte duur zijn (en je verhelpt niet het koellings probleem van de cpu gpu).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is een Red Ring of Death te verhelpen? Of kan ik mijn 360 bij het vuilnis zetten?
Kutkutkut
http://www.xdoos.nl Daar kun je spulletjes halen om zelf je Xbox te fixen. Of hem gewoon laten fixen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Kutkutkut
Heb een rekensommetje gemaakt, omdat iemand op Tweakers me de Elite aanraadde:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Denk er wel aan dat je dus geen HDD hebt en dus problemen krijgt als je updates, demo's etc wil downloaden. Verder zeker wel een mooie prijs, zeker als je niet van plan zou zijn om hem te gebruiken voor multiplayer. Anders zou ik ook nog ergens een HDD scoren of een ander pakketje kiezen.
Het enige verschil, als er een HDD aan zit, tussen Arcade en Elite is de kleur.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb een rekensommetje gemaakt, omdat iemand op Tweakers me de Elite aanraadde:
Elite met harddisk 120 GB ¤230
+ Wireless controller = ¤27
Totaal = ¤257.
Arcade Wehkamp actie incl. extra wireless controller = ¤160
+ 250 GB harddisk = ¤100
samen ¤260.
Het scheelt dus niet erg veel, echter bij de Arcade versie heb ik 130 GB meer, én 2 games (Halo ODST en Forza 3). Is het dan wel de moeite waard om voor Elite te gaan? Of is Elite echt stukken beter qua geluid? Als je op de Arcade een harde schijf aansluit, heb je dan ook nog zo'n last van het geluid?
Heb je deze aanbieding al gezien?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb een rekensommetje gemaakt, omdat iemand op Tweakers me de Elite aanraadde:
Elite met harddisk 120 GB ¤230
+ Wireless controller = ¤27
Totaal = ¤257.
Arcade Wehkamp actie incl. extra wireless controller = ¤160
+ 250 GB harddisk = ¤100
samen ¤260.
Het scheelt dus niet erg veel, echter bij de Arcade versie heb ik 130 GB meer, én 2 games (Halo ODST en Forza 3). Is het dan wel de moeite waard om voor Elite te gaan? Of is Elite echt stukken beter qua geluid? Als je op de Arcade een harde schijf aansluit, heb je dan ook nog zo'n last van het geluid?
Hey, die ziet er goed uit, thanks! Ik wil er nog wel even mee wachten, hopelijk blijft die aanbieding nog even staan. Zal vast wel toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je deze aanbieding al gezien?
Deze aanbieding is goedkoper dan de twee voorbeelden die je op noemt.
De aanbiedingen veranderen regelmatig, dus je moet het gewoon in de gaten houden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hey, die ziet er goed uit, thanks! Ik wil er nog wel even mee wachten, hopelijk blijft die aanbieding nog even staan. Zal vast wel toch?
Goeie site, thanks, echter kan ik daar niet die Bart Smit aanbieding vinden, hoe heb je die gevonden dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
De aanbiedingen veranderen regelmatig, dus je moet het gewoon in de gaten houden.
www.budgetgaming.nl
Hier kan je zien waar games en console bundels in de aanbieding zijn.
Door zelf bij Bart smit of intertoys te kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:06 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Goeie site, thanks, echter kan ik daar niet die Bart Smit aanbieding vinden, hoe heb je die gevonden dan?
Ik heb een 120 GB harde schijf en heb nog bijna 60 GB aan ruimte overquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:49 schreef kthxbye het volgende:
Dus, kan ik beter voor de Arcade variant gaan, right? Alhoewel ik het zwart wel mooier vind![]()
Hoe snel zit je aan de 120 GB? Krijg ik geen spijt dat ik geen grotere HD heb gekocht? Ben niet van plan om veel te gaan online gamen, voornamelijk singleplayer incl. het aanschaffen van diverse DLC. (GTA, Alan Wake, Fallout 3, etc.)
Solderen gebeurd met soldeer (mengsel van tin/lood en nog wat zooi + eventueel fluxcore), met 'reflow soldering' gebruikt men dus een pasta bestaande uit soldeer-poeder en fluxquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:34 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Solderen gebeurd met tin, bij die over gebruiken ze een soort pasta.... Anders dus, gek
[/tweakers] ? Volgens mij is het meer [/Eigen huis en tuin]quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Solderen gebeurd met soldeer (mengsel van tin/lood en nog wat zooi + eventueel fluxcore), met 'reflow soldering' gebruikt men dus een pasta bestaande uit soldeer-poeder en flux
ergo: soldeer![]()
[/tweakers]
Vooruit dan ^_^quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[/tweakers] ? Volgens mij is het meer [/Eigen huis en tuin]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:21 schreef badboynova het volgende:
SF kan je al dual view game met je nieuwe tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |