quote:
Waarmee ik bedoel dat elk bandlid een gepersonaliseerde geluidsmix in hun oortjes hoort, waardoor ze dus onmogelijk kunnen merken als er iets scheelt aan het geluid wat het publiek hoort. En ze hebben wel een beetje pech met stroomstoringen hè... Niet op het meest onbelangrijke moment (hun eerste losse stadion-optreden, 2 avonden voor 60.000 man), viel de stroom ook al uit. Toen speelden ze in eerste instantie
ook gewoon door. En (niet onbelangrijk

) die afterparty na afloop van het Brixton Academy-optreden vorig jaar in Londen werd ook al bij kaarslicht gedaan. Dus...

Iets anders, volgens
de laatste roddels keren Al&Al terug naar Engeland. Dat het maar weer een propere tournee in Europa mag betekenen

.
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Arn0 het volgende:[..]
Ja, daar dacht ik al aan maar goed, nog steeds erg opvallend
En inderdaad, die kraan stoorde wel. Maar langs de andere kant betekent het wel dat er dus pro-shot beelden zijn gemaakt en vast toch ook wel ergens uitgezonden moeten zijn, al zijn het maar enkele nummers

En sowieso zijn zelfgemaakte video-bootlegs het beste als je zitplaatsen hebt imo ipv staanplaatsen. Oké, dat was hier niet mogelijk maar goed.
Op bijna elk festival hangen grote schermen voor een video-registratie, maar dat hoeft niet te betekenen dat die beelden bruikbaar zijn voor een TV-uitzending. Ze waren sowieso niet al te scheutig met de uitzendlicenties deze tournee. Weinig festivals mochten beelden uitzenden, de NPO kreeg ook maar toestemming voor 3 songs op Lowlands (waaronder wel het hoogtepunt, de toegift). Beide volledige Lowlands-shows zitten weggestopt in het archief.
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef TC03 het volgende:Wel opvallend dat AM vier nummers met hetzelfde ongebruikelijke thema hebben: Brianstorm, Da Frame2R, Sketchead en Catapult.
Viel mij ook al op, vroeg mij bij "Sketchead" al af of het soms een vervolgverhaal was, geloof dat er nog een andere tekst in dat rijtje past.
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef AMDB het volgende:[..]
Denk dat Alex eens een keer keihard een chick aan zo'n alfamannetje is kwijtgeraakt

Oh, he's better off without her anyway

.