Ja klopt, maar het hangt ook af van de nieuwe plaat uiteraardquote:
Ach, we weten toch wel dat iedereen braaf die 40 euro betaalt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:55 schreef febster het volgende:
Zijn we hier zo snobistisch geworden dat we niet meer naar ze gaan als ze de HMH staan? C'mon man..
Tenzij er weer een Editors-concert op dezelfde datum isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, we weten toch wel dat iedereen braaf die 40 euro betaalt.
Dat vind ik misschien nog wel een slechter excuus.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tenzij er weer een Editors-concert op dezelfde datum is
Precies...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:55 schreef febster het volgende:
Zijn we hier zo snobistisch geworden dat we niet meer naar ze gaan als ze de HMH staan? C'mon man..
Alsof die prijs jou uitmaakt, als je naar Londen bent afgereisd voor 2 optredensquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:28 schreef Arn0 het volgende:
Mja, als het dezelfde prijs is als vorige keer zou ik het nooit laten schieten. Het zijn nog steeds de Arctic Monkeys live, ongeacht de venue![]()
Het enige waar ik over zou nadenken is of ik ook naar Nederland zou gaan.
The Little Flamesquote:
2 dagen achter elkaar een exact dezelfde futloze massale Arctic Monkeys-show, of één keer een intieme live-show van één van de beste live-acts van dit moment. I know which one I preferquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tenzij er weer een Editors-concert op dezelfde datum is
Maar nu ben ik wel blutquote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:19 schreef Aisumasen het volgende:
Alsof die prijs jou uitmaakt, als je naar Londen bent afgereisd voor 2 optredens.
Ja, ik maakte maar een grapjequote:2 dagen achter elkaar een exact dezelfde futloze massale Arctic Monkeys-show, of één keer een intieme live-show van één van de beste live-acts van dit moment. I know which one I prefer.
Het eerste.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:19 schreef Aisumasen het volgende:
2 dagen achter elkaar een exact dezelfde futloze massale Arctic Monkeys-show, of één keer een intieme live-show van één van de beste live-acts van dit moment. I know which one I prefer.
Ik heb de Editors nu twee keer gezien en twee keer was het dezelfde bedroevend saaie show. De Monkeys waren dan sowieso veel toffer en hun muziek is ook veel interessanter.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 03:19 schreef Aisumasen het volgende:
2 dagen achter elkaar een exact dezelfde futloze massale Arctic Monkeys-show, of één keer een intieme live-show van één van de beste live-acts van dit moment. I know which one I prefer.
Prachtig nummer, één van mijn favo Puppets nummersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |