Noem mij dan één track van "Humbug" die de geschiedenisboeken ingaat als klassieker, of die bijvoorbeeld tijdens alternatieve dansavonden al bij het intro de zaal platkrijgt. Neemt niet weg dat ik "Humbug" een viersterrenalbum vind, alles eromheen was alleen niet zo indrukwekkend als hun vorige releases. Maar dat is al vaker besproken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:51 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik weet dat je Humbug niet hoog hebt zitten, maar om nu te doen alsof het album niet bestaat..
Nee, ik bedoelde gewoon dat ik het raar vond dat je zei "of er op het derde album.."quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Noem mij dan één track van "Humbug" die de geschiedenisboeken ingaat als klassieker, of die bijvoorbeeld tijdens alternatieve dansavonden al bij het intro de zaal platkrijgt. Neemt niet weg dat ik "Humbug" een viersterrenalbum vind, alles eromheen was alleen niet zo indrukwekkend als hun vorige releases. Maar dat is al vaker besproken.
Humbug is gewoon te langzaam daarvoor. Maar dat een nummer de zaal niet plat krijgt betekent niet dat het slecht is natuurlijk. Ik denk dat er geen één Beatles-nummer is die de zaal plat kan krijgenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Noem mij dan één track van "Humbug" die de geschiedenisboeken ingaat als klassieker, of die bijvoorbeeld tijdens alternatieve dansavonden al bij het intro de zaal platkrijgt. Neemt niet weg dat ik "Humbug" een viersterrenalbum vind, alles eromheen was alleen niet zo indrukwekkend als hun vorige releases. Maar dat is al vaker besproken.
Dan ben jij nog nooit naar een McCartney-optreden geweestquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Humbug is gewoon te langzaam daarvoor. Maar dat een nummer de zaal niet plat krijgt betekent niet dat het slecht is natuurlijk. Ik denk dat er geen één Beatles-nummer is die de zaal plat kan krijgen.
Ja, maar ik hoop toch niet dat we kwaliteit aan de hand van impact gaan metenquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit naar een McCartney-optreden geweest.
Nee, helemaal eens met dat eerste, maar daarom was het bij wijze van spreken. Bedoelde qua 'impact', als je begrijpt wat ik bedoel.
Nogmaals, absoluut niet, daarom zeg ik ook dat ik "Humbug" alsnog een viersterrenalbum vind, maar zulke dingen zijn helaas wel aspecten waardoor nummers onthouden worden. Denk dat "Cornerstone" daar nog het meest voor in de aanmerking komt, al mist dat toch net de 'vonk' die het had kúnnen hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop toch niet dat we kwaliteit aan de hand van impact gaan meten[..]
Ook dat. Iets wat je bijna met alle artiesten ziet, al wordt hun latere werk nog zo goed gewaardeerd door de fans of de pers.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:06 schreef Merkie het volgende:
[..] Ik denk dat AM nooit meer een nummer gaat maken met de impact van When The Sun Goes Down of Dancefloor. De impact van die nummers kwam ook tot stand vanwege de achtergrond van AM.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:58 schreef hallo-daar het volgende:
Jullie zijn gewoon 14-jarige schreeuwsletten die alleen maar Dancing Shoes, Dancefloor, Mardy Bum etc. kennen. Humbug
Nu je dat nummer toch vermeldt, zat ik net naar de Pukkelpop radio footage te luisteren, komt opeens Fake Tales of San Francisco voorbij, van het AM optreden uit 2006. Toffe verrassing en ook weer een (soundboard)nummer dat bij de bootlegcollectie kanquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:00 schreef TC03 het volgende:
Arctic Monkeys waren vroeger veel beter man, ze speelden laatst niet eens Fake Tales of San Francisco. [ afbeelding ]
Daar zit ik al een jaar bovenop.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:38 schreef Arn0 het volgende:
[..] Tevens zie ik ook dat er drie soundboardnummers van Pukkelpop uit 2009 op het internet staan, daar had ik ook al geen weet van[..]
Heb jij de volledige opnames van dat optreden dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Daar zit ik al een jaar bovenop.
Gaaf! Secret Door, Crying Lightning, 505 en...?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:23 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, helaas, maar wel nog 6 soundboard-nummers van het Lowlands-optreden.
Waar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:38 schreef Arn0 het volgende:
Tevens zie ik ook dat er drie soundboardnummers van Pukkelpop uit 2009 op het internet staan, daar had ik ook al geen weet van![]()
Dit was helemaal geen warez want het betrof hier gewoon legale Pukkelpop opnames van een legale radiozender die toestemming heeft om de tracks op hun website aan te bieden.. Afijn, hier dus de drie soundboard tracks:quote:
In een andere uitzending hebben ze ons gefopt, zonden ze opnames van een dag eerder in Keulen uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit was helemaal geen warez want het betrof hier gewoon legale Pukkelpop opnames van een legale radiozender die toestemming heeft om de tracks op hun website aan te bieden.. Afijn, hier dus de drie soundboard tracks:
http://www.stubru.be/media/arcticmonkeysspecial
Prima. Wist ik niet, praten over bootlegs in de zin ervoor zette me op het verkeerde been. Carry on.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit was helemaal geen warez want het betrof hier gewoon legale Pukkelpop opnames van een legale radiozender die toestemming heeft om de tracks op hun website aan te bieden.. Afijn, hier dus de drie soundboard tracks:
http://www.stubru.be/media/arcticmonkeysspecial
Zelf online knallen is toch echt niet legitiem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:09 schreef Aisumasen het volgende:
Beste moderator, geen zorgen, daar zijn we ondertussen achter in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |