Hmm, weet het niet dan. Is dat niet erg vroeg?quote:
Rond een uur of 9 's avonds valt best mee tochquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm, weet het niet dan. Is dat niet erg vroeg?
quote:Oh yeah! Just heard Arctic Monkeys band member is in the van and joining Sleepy Sun for the UK dates! Solid killer diller.
Ja, daar zijn we veel mee. Een naam, willen wequote:@AnneDenissen die ene
Slecht, slecht, slecht.... minder toegankelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 05:37 schreef Arn0 het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven (het doet pijn om te dit zeggen), ik snap wel waarom mensen Humbug bestempelen als hun slechtste album. En misschien moet ik nu, bijna een jaar na voor het eerst kennis gemaakt te hebben met de band door het Humbug album, ook wél toegeven dat ik het misschien, heel misschien hun "slechtste" album vind. Maar ach, waarom vergelijken. Het zijn alle drie prachtige albums op hun eigen manier
Ja, dat is ook wel een mooie manier om het te zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 05:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Slecht, slecht, slecht.... minder toegankelijk
Sommige nummers hebben tijd nodig, toen ik voor 't eerst Humbug hoorde vond ik alleen Dangerous Animals en Potion Approaching lekker klinken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 05:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel een mooie manier om het te zeggen
Speciaal voor jou dan, dit filmpje concentreert zich vooral op Matt;quote:
Damn, je hoort de tenen van de bandleden krommenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:34 schreef Arn0 het volgende:
Zo, die ene kerel uit het publiek was wel érg blij om Patsy Cline te horen
Haha, dat heb ik gedaan tijdens het enige nummer wat te filmen viel in de Royal Albert Hall: "Secret Door", terwijl Matt z'n drumstick-trucjes deed.quote:
Het heeft een klein jaar geduurd, maar daar is het moment dan tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 05:37 schreef Arn0 het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven (het doet pijn om te dit zeggen), ik snap wel waarom mensen Humbug bestempelen als hun slechtste album. En misschien moet ik nu, bijna een jaar na voor het eerst kennis gemaakt te hebben met de band door het Humbug album, ook wél toegeven dat ik het misschien, heel misschien hun "slechtste" album vind. Maar ach, waarom vergelijken. Het zijn alle drie prachtige albums op hun eigen manier
Dit. Zelfs de lead-single was een langdradig mid-tempo nummer. Al heeft "Dance Little Liar" zich wel tot een live-hoogtepunt verworven. En "Potion Approaching" dan, maar die zat maar incidenteel in de set.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:41 schreef Merkie het volgende:
Humbug is wel goed, maar het mist gewoon knallers zoals Brianstorm of de climax van Do Me A Favour.
Dat zonder twijfel. Zo'n mega-debuut kun je sowieso niet overtreffen, en als je kijkt naar hun promo-beslissingen en naar heel "Humbug" in het geheel is dat ook niet bepaald hun doel. Wie geeft er om charts, behalve het label? Ze hebben uitverkochte zalen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:47 schreef Arn0 het volgende:
Ben wel benieuwd of het volgende album terug een enorme hit wordt vergelijkbaar met Whatever.. of dat het toch de dalende lijn in de charts die zich al sinds FWN voordoet blijft voorzetten..
Ik weet dat je Humbug niet hoog hebt zitten, maar om nu te doen alsof het album niet bestaat..quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:50 schreef Aisumasen het volgende:
'Belangrijker' is of er op het derde album weer zo'n instant classic als "I Bet You Look Good On The Dancefloor", "When The Sun Goes Down", "Brianstorm" of "Fluorescent Adolescent" zal staan, en daar twijfel ik niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |