quote:TNS NIPO: VVD 33, PvdA 31, CDA, 21, PVV, 19, D66, 13, GL 10, CU 10, SP 9, SGP 2, PvdD 1, Trots 1
Waar zo'n debiele campagnespot al niet goed voor is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
HE! Rita Verdonk leeft weer! 1 zetel!
[..]
Alle debatten moeten zelfs nog plaatsvinden en de campagnes moeten nog écht losbarsten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Pfff, ik bedenk me net dat Rutte zijn leidende positie nog 3 weken vol moet houden, het is nog een hele lange weg te gaan voor de VVD, maar momenteel ziet het er wel goed uit.
Volgens enkele Fok!-ers was Cohen maandag in dat universiteitsdebat wel goed..quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alle debatten moeten zelfs nog plaatsvinden en de campagnes moeten nog écht losbarsten.
Rutte vind ik nooit zo sterk in debatten dus ik verwacht eigenlijk dat de stijgende lijn van de VVD niet doorzet tot 9 juni.
Rutte heeft overigens wel het geluk dat zowel Balkenende als Cohen ook erg matige debatters zijn naar mijn mening (Cohen heb ik nog nooit zien debatteren maar die blinkt nu al uit in zo weinig mogelijk zeggen in zoveel mogelijk woorden en in het bewust weigeren in te nemen van duidelijke standpunten).
Maar het worden interessante weken in ieder geval. Persoonlijk hoop ik nog op een opmars van D'66 en GroenLinks de komende weken.
Meubelbedrijf Furnico BV uit Zoetermeer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:16 schreef remlof het volgende:
Waar komen die zetels vandaan?
Die had ze in de vorige peiling van TNS NIPO ook al.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
HE! Rita Verdonk leeft weer! 1 zetel!
[..]
Met wie ging hij in debat en waarover? Daar ligt dat natuurlijk heel erg sterk aan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens enkele Fok!-ers was Cohen maandag in dat universiteitsdebat wel goed..
Als Job Cohen komt, is lawaai verboden, protesteren ook... ---> laatste pagina (4)quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef marky het volgende:
[..]
Met wie ging hij in debat en waarover? Daar ligt dat natuurlijk heel erg sterk aan.
Het is afwachten. Ik weet niet wat het effect van de debatten is dit keer. Normaal gesproken heeft het geen dramatische gevolgen, vinden mensen die al voor een partij gekozen hebben meestal ook dat desbetreffende voorman het goed heeft gedaan.
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef Dutchguy het volgende:
Geen Balkenende als premier meer vind ik een zeer verfrissend idee dat bewaarheid lijkt te worden met deze uitkomst.
Dat wordt wel mooie televisie, een afdruipende Balkenende en een CDA dat weer oppositie voert alsof het in de regering zit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat wordt na de verkiezingen denk ik
Als ik het goed begrijp ging de discussie het meest over onderwijs en gezien de afkomst van Cohen zal dat helpen bij zijn kennis en kunde op dat vlak. Verder reakties die positief zijn van mensen die toch al op hem wilde stemmen. Straks gaan ze Cohen niet alleen aanvallen op onderwijs maar op de economische vraagstukken dat zal een stuk minder in zijn comfortzone liggen dat kan voor hem debatteren lastiger maken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als Job Cohen komt, is lawaai verboden, protesteren ook... ---> laatste pagina (4)
Ja, dat werkt het beste. Net zoals de VVD de afgelopen jaren heeft gedaan. Rustige, redelijke oppositie, daar win je het meest mee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat wordt wel mooie televisie, een afdruipende Balkenende en een CDA dat weer oppositie voert alsof het in de regering zit.
Ik denk dat zijn achtergond als hoogleraar en rector magnificus inderdaad meespeelt bij een onderwijsdebat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef marky het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ging de discussie het meest over onderwijs en gezien de afkomst van Cohen zal dat helpen bij zijn kennis en kunde op dat vlak. Verder reakties die positief zijn van mensen die toch al op hem wilde stemmen. Straks gaan ze Cohen niet alleen aanvallen op onderwijs maar op de economische vraagstukken dat zal een stuk minder in zijn comfortzone liggen dat kan voor hem debatteren lastiger maken.
Nee, ik heb het over het voeren van oppositie zoals het CDA met name onder Paars I deed. Het CDA was nog niet van de schrik van de verkiezingsuitslag bekomen en deed alsof het nog in de regering zat...quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ja, dat werkt het beste. Net zoals de VVD de afgelopen jaren heeft gedaan. Rustige, redelijke oppositie, daar win je het meest mee.
Er zitten nogal wat grefo's en die hebben ze vaak goed achter de ellebogen dus ik ben benieuwdquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat wordt na de verkiezingen denk ik
Paars 2 was niet veel beter. Balkenende kwam alleen omhoog omdat hij wel vriendjes was met Fortuyn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over het voeren van oppositie zoals het CDA met name onder Paars I deed. Het CDA was nog niet van de schrik van de verkiezingsuitslag bekomen en deed alsof het nog in de regering zat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |