3 zetels is fors?? HUH??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef Arcee het volgende:
Nieuwe Barometer:
[ afbeelding ]
VVD ook hier fors aan de leiding.
Nu maar hopen voor Rutte dat de HRA hem niet fataal gaat worden.
Gaat lekker met links.quote:
Klopt niet. VVD, CDA, D66 staat op 69, niet 66quote:
Ik zag het ja. Heb het even aangepast.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt niet. VVD, CDA, D66 staat op 69, niet 66
CDA zal nog wel iets wegknabbelen, dat van die hypotheekrenteaftrek bracht Rutte natuurlijk in verlegenheid.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Paars dus op 79 zetels.![]()
Verwacht alleen niet dat de VVD deze stijgende lijn blijft voortzetten tot 9 juni. Ik zie het Cda nog wel terugkomen.
Mijn favoriete kabinet, helaas nog niet echt in de buurt van de 76 zetels.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt niet. VVD, CDA, D66 staat op 69, niet 66
Hoop het niet, wat een conservatief, betuttelend en zakelijk, "hard-economisch" kabinet krijgen we dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik denk dat het de Grote Drie wordt ...
misschien met CU erbij ....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mijn favoriete kabinet, helaas nog niet echt in de buurt van de 76 zetels.
Same here. D66 valt me ook een beetje tegenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mijn favoriete kabinet, helaas nog niet echt in de buurt van de 76 zetels.
http://www.volkskrant.nl/(...)spannen_Rutte_scoortquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zei De Jager nou dat Balkenende het radio 1 debat had gewonnen??
Ik vond het eigenlijk erger dat hij zo ontzettend doordramde en niemand liet uitpraten. Voor mij was Rutte echt de irritantste debater van vandaag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
CDA zal nog wel iets wegknabbelen, dat van die hypotheekrenteaftrek bracht Rutte natuurlijk in verlegenheid.
Ik gaf al aan dat ik dat gedoe over zijn burgermeestersverleden teveel op de man vond. Cohen werd sowieso wel heel erg aangevallen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk erger dat hij zo ontzettend doordramde en niemand liet uitpraten. Voor mij was Rutte echt de irritanste debater van vandaag.
Zoals je weet was ik toch al niet van plan op de VVD te stemmen, maar Rutte heeft mijn sympathie vandaag niet verhoogd. En voorbeelden van 6-7 jaar geleden geven (richting Cohen) vond ik ook erg zwak. Waar was Rutte zelf 6-7 jaar geleden trouwens?
PS Niet persoonlijk bedoeld. Grijp jouw post alleen ff aan om mijn ergernis te spuien (betreffende topic is dicht).
Vond ik ook een sterke opmerking van Rutte.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:52 schreef happyme28 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)spannen_Rutte_scoort
Rutte brak handig in op dit moment, een van de belangrijkste momenten van het debat, door twee vliegen in een klap te slaan: ‘Ware het denkbaar dat wij geleidelijk aan het PvdA-program krijgen? Want dat moet ik Balkenende nageven: al die vreselijke maatregelen voor ouderen staan gewoon in het CDA-verkiezingsprogramma.
Had je inderdaad al gezegd jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat ik dat gedoe over zijn burgermeestersverleden teveel op de man vond. Cohen werd sowieso wel heel erg aangevallen.
Inderdaad weinig kwaliteit. Veel CBS-cijfers en iid te vaak op de man. Hopelijk wordt het nog beter de komende wekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:59 schreef eriksd het volgende:
Ik vond hele debat matig van kwaliteit en teveel op de man.
Ik vond het vooral wat rommelig, maar wel interessant, dat wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:59 schreef eriksd het volgende:
Ik vond hele debat matig van kwaliteit en teveel op de man.
Thieme en Femke zitten er al.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef eriksd het volgende:
Het was identiek aan die veldslagen die ook in VKZ gevoerd worden. Ze moeten er wat meer vrouwen tussen zetten, dat maakt de sfeer wat beter.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef eriksd het volgende:
Het was identiek aan die veldslagen die ook in VKZ gevoerd worden. Ze moeten er wat meer vrouwen tussen zetten, dat maakt de sfeer wat beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |